Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-07, 11:42   #51
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

WOW I HELSIKE!
Du må jo være en happy kvinne nå!!!
Dette var saker, deilig å få av bodyen å få det synet kan jeg tenke meg!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 14:17   #52
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

WOW I HELSIKE!
Du må jo være en happy kvinne nå!!!
Dette var saker, deilig å få av bodyen å få det synet kan jeg tenke meg!!


MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 20:53   #53
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

magen din er blitt kjempe fin..håper jeg er like heldig
skal få kirurgen til å ta bilder av magen min før og etter
med mitt kamera så får vi se om jeg ligger de ut her..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 23:11   #54
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

Derfor liker jeg gamle bilder av meg selv:

sjekk bukplastikk.com

-forum- bukplastikk- før og etterbilder av maria4.

Hmmm, jeg klarer ikke å se bilder av noen maria4 jeg...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 00:10   #55
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hmmm, jeg klarer ikke å se bilder av noen maria4 jeg...

Ligger kun på forumet, om du gjør akkurat det som står over, ser du dem med en gang.

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 00:14   #56
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

Ligger kun på forumet, om du gjør akkurat det som står over, ser du dem med en gang.

Der fant jeg deg ja! kjempeflott mage!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:01   #57
Suzy
Medlem
 
Suzy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Alder: 61
Innlegg: 59
Suzy er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Det spørs hvor gamle. Har jo ikke alltid vært like stor som nå. Ok å se bilder som var tatt for ca 5 år siden. Da hadde jeg gått ned 16 kg. Men.... de kom dessverre tilbake.
Nå går det nedover igjen...3kg ned på 2 uker. Jippi.

__________________
Æ gir mæ ikkje
Suzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Sukker er gift!!!! Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 15:43   #58
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

hater å se bilder av meg selv....makter det ikke...blir kvalm rett og slett prøvde å stille opp på bilder i ferien, men blir fysisk dårlig av det - får lyst å grine når jeg ser bilder av meg selv. Så derfor får nesten aldri folk lov å ta bilder av meg, men dessverre forstår ikke folk hvorfor og tror jeg bare er vanskelig og maser og maser....kanskje fordi de ikke ser det samme som jeg?

har noen bilder JEG syns jeg ser ok ut på, men da sysn alle andre som oftest at jeg ser radmager ut - var veldig tynn en periode nemlig...så det er vel noe i det at det er alt etter øyet som ser, men likevel syns jeg det er kjipt når folk ikke respekterer at jeg ikke vil bli tatt bilde av....

kanskje dette endres når jeg får mere den kroppen jeg vil ha....har veldig lyst å få tatt noen ORDENTLIGE bilder iaf når jeg er kommet dit jeg vil

men enig med trådstarter - vil helst slippe å få kommentarer for hvor feit jeg HAr vært og istedet få kommentarer for at jeg ser bedre ut nå...

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 16:27   #59
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

må si at jeg sliter litt om dagen på kroppbildefronten....for all del er stolt over hva jeg har prestert for meg selv...men hodet henger liksom ikke helt med. Ser jo at jeg er blitt mindre og klærne er jo et godt vitnesbyrd på det, men samtidig ser jeg fremdeles bare den samme tykke meg - bare i mindre utgave fordi formene ikke har forandret seg noe spes...har fremdeles mage, små pupper til å dekke over mamgen ( det er vanskelig å endre på uten plastikk dessverre) og fleskete innside lår.....vet jeg er litt tullete, men ikke så lett når det er slik man føler liksom...håper det vil bedre seg ettehvert, men vet av erfaring at jeg kan bli så tynn jeg bare vil og likevel ha eplefasong og se ut som en tykk person....

har fått endel kommentarer på at jeg er jo så ung og har ikke godt av å være så stor derfor burde jeg kvitte meg med noen...og nå om dagen er jeg redd for at jeg fortsatt skal få sånne kommentarer selv om jeg når målet mitt og enda litt til liksom...og det er jo begrenser hvor mye jeg kan gå ned også da...

huff vet det høres rart ut, men henger vel sammen med flere ting - har jo gått ned ganske mye for mitt vedkommende og ut fra utgangspunktet ( mistet over 10% kroppsvekt) på kort tid og huden henger derfor ikke helt med og jeg føler meg dvask og pløsete. I tillegg fikk jeg den kommentaren jeg kanskje hater mest på ferien - om jeg er gravid- og det går nok fremdeles mer innpå meg enn jeg liker å innrømme...

men men men...det går seg vel til på et vis. men tror nok at det må litt fettsuging og bukplastikk ++ til for at jeg skal få det slik som jeg ønsker...

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 17:00   #60
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

glemte forresten å skrive noe ifht dette med kg kommer snikendes på uten at man ser det...tror det henger sammen med deg jeg sliter med om dagen nemlig...man er så vant til å se seg selv hver dag at man rett og slett ikke ser forandringer så godt fordi bl.a. kroppsfasongen sånn generelt forandre seg ikke så mye - det blir bare mer eller mindre av den.
+ litt fortrengning kanskje og ideer om eget utseende som kanskje ikke er helt riktig.

har alltid sett på meg selv som "feit" ...mye pga av at omverdenen har fortalt meg det, men når de 10 kg fra 65 til 75 kom sigende på så så jeg det liksom ikke og syntes ikke jeg var SÅ feit som enkelt5e ville ha det til...men kanskje har de hatt rett? kanskje begynner jeg å bli "normal" nå...ikke slank men ikke feit heller liksom...jeg vet ikke...har iaf aldri sett på meg selv som kraftig overvektig selv om noen tydeligvis har ment det og det tror jeg ikke de har rett i heller...men ellers er jeg i villrede om dagen. vet ikke helt hva jeg skal synes om meg selv liksom...er jeg slank selv om jeg har litt mage enda eller er jeg "feit"?...vet ikke...redd for at jeg alltid vil bli sett på som en feit person og mest av alt av meg selv...

ikke lett dette her.

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 17:52   #61
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Føler du deg feit nå? hvor høy er du ?

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:16   #62
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

stinasol: just one of those day...vet det er helt tåpelig, men ja.....litt vanskelig å forklare...er vel ikke riktig å si at jeg føler meg feit for ser jo at jeg er blitt mindre, men er liksom "meg" likevel...ser ut som gamle meg i mindre utgave viss du skjønner...er vel det at jeg fremdeles er utilpass i egen kropp og masse gammel frykt som dukker opp, men jevner seg vel ut når jeg får bygd litt muskler og slikt Også har det nok noe å si at dietten har gått litt skeis pga ferietur og sykdom i etterkant...

så vet at jeg bare er tullete akkurat nå indre demoner som bøller.

er 1.645 m - ikke så veldig høy

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:52   #63
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Nei,jeg skjønner deg godt(desverre) er jo klar over
at jeg ikke er feit eller overvektig lengre men
alikevell klarer jeg ikke bli fornøyd..alle rundt meg
er kjempe positive og jeg skjønner jo at dem mener
det de sier også..men så kommer mine egne tanker
og det er jo de som sitter dypest(liksom min egen hjerne jeg hører
mest på)
uansett så håper jeg vi begge kan bli fornøyd og
"glad" i oss selv en gang..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:24   #64
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

DET håper jeg også stinasol! Vi får bare jobbe videre og støtte hverandre her inne på forumet

håper forresten du blir med på et bergenstreff snart

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 01:37   #65
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Snikende Saccosekk, her.

20 kg på vei nå, og denne helgen så jeg på noen feriebilder fra i fjor. Jeg nærmest hater å se på bilder av meg selv, for jeg synes jeg bare ser feitere og feitere ut på de gamle bildene. Ikke så klart definert hake, skikkelig hengehud! :-(

Hva synes dere om å se gamle bilder av dere selv nå?

Tenker dere på at disse bildene vil dukke opp i fremtiden og folk vil le av hvor feit du var? Burde man være føre var og be venner slette bilder nå, spesielt fra online fotosider og slikt?

Jeg tenker litt på at lavkarbo har gitt meg en ny start, men det er jaggu en del bagasje som henger igjen. Jeg vil ikke høre om hvor feit jeg har vært, jeg vil høre om hvor bra jeg ser ut nå! Hvor bra jeg kommer til å se ut om 40 kg til..

Hva tenker du?

Jeg liker definitivt ikke å se bilder av meg selv nå. Nå har jeg ikke kommet så godt i gang med lavkarbo pga ferie og sånn, men satser for fullt nå denne høsten. Kiloene SKAL vekk. Jeg innbiller meg nå at jeg vil ha bildene av meg "offentlige" selv når jeg er lettere, sånn at folk kan se hva jeg faktisk har prestert.

Nå har ikke jeg sett deg på noen år (ja, jeg kjenner deg, om avataren din er deg i 1.klasse), men jeg kan ikke si at jeg har tenkt over at du er "feit". Stor, ja, men du er også høy. Tror ikke noen kommer til å le av hvor feit du var, som du skriver.

Tenk deg neste reunion fra barne-og ungdomsskolen; da skal vi gi dem bakoversveis over hvor slanke vi har blitt.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:14   #66
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

DET håper jeg også stinasol! Vi får bare jobbe videre og støtte hverandre her inne på forumet

håper forresten du blir med på et bergenstreff snart

Ja jeg er med på neste treff,gleder meg til å treffe dere

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
Hva synes du om den nye forumlisten? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 05-06-04 19:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no