Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan er du som brisen?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-11, 23:51   #1
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Hvordan er du som brisen?

Eller, hvordan er du som full?

Jeg hadde forrige helg besøk av to damer, den ene ble nærmest lam i ansiktet etter få øl, den andre kosta nedpå dobbelt av oss andre, og var like fin

jeg blir nok sentimental, og pratete..
Det kommer litt an på hvem jeg er sammen med.

Er jeg med venninner, prater jeg hull i hodet på dem. Er jeg med typen, koser jeg på ham hele tiden.-- Han liker kos, men ikke slik "fyllekos"

Hvordan er du da?


Jeg skal ha jentefest om ett par uker, og vil ha kamera klart, men de fleste snur seg jo bort når noen vil ta bilde..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 00:00   #2
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg har faktisk aldri vært full... greier aldri drikke nok fort nok til å bli det

Men jeg merker på typen at hvordan han blir kommer an på hva han drikker. Han kan drikke sprit hele natta og du merker knapt at han har drekki.

Men gi han en halv flaske rosevin og du får et fnisete tullehue. Og etter en hel flaske er han helt bortreist, alt er morsomt. Ikke sånn at han ikke klarer å gå eller ikke husker noe, han blir bare totalt fnisete og har det veldig gøy

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 00:27   #3
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg er sjelden full, liker at jeg kan gå uten å sjangle og snakke tøv.
Men brisen blir jeg.
Det første jeg merker er at jeg mister følelsen i nesen og deler av kinnet. Og da er jeg ikke brisen en gang, men det er det første jeg merker når jeg drikker alkohol. Ikke ubehagelig, er bare rart når jeg tar på nesa og kinnet.
Jeg er sjenert, men det forsvinner nesten når jeg drikker. MEN det kommer også an på hvem jeg er sammen med.
Når vi er venninner sammen hos hverandre kan vi fjase og tulle sammen, men det gjør vi jo uten alkohol også, men det blir jo forsterket, hehehe. Men ute blandt folk er jeg ikke slik. Er mye mer utadvendt, nesten ikke sjenert, kommer an på hvor mye jeg har innabords og hvordan de andre som er der er. Jeg blir også mer skravlete. Men hvem blir vel ikke det.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 00:36   #4
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er du som brisen?

Når du sier at du kjenner det i kroppsdeler...
Jeg lærte fra en nabo for mange år siden, at om man har betennelse i en
kroppsdel, så vil det "dunke" i den delen.

Det er jeg med på. for de stedene jeg er betent, reagerer etter en slurk øl..
da banker det i de delene av kroppen som er betent. Og det er for min del, ikke få.


Sist redigert av Lava : 04-05-11 kl 08:17.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 01:00   #5
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Hvordan er du som brisen?

hehehehe, det har jeg ikke vært borti før.

Kjenner kun at jeg er litt nummen og følelsesløs ved berøring.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 01:17   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg er nok som deg - fryktelig pratete og hyggelig og glad - og veeeldig kosete med schærsten som han får litt fnatt av *fnis*

Blir svært sjeldent kjempefull - men lett brisen er godt. Er såpass voksen at jeg drikker en del vann innimellom når jeg kjenner at nå begynner det bli bra

Tåler egentlig alkohol dårlig fysisk, får leddsmerter og heteflash i ansikt og hals... så jeg må ENTEN la være å drikke - eller så må jeg faktisk drikke en del for å "komme" over reaksjonene etter "litt" alkohol... NÅ drikker jeg ekstremt sjeldent gitt... ble et par glass vin i jula - ellers er det lite og skryte av

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 02:24   #7
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Hvordan er du som brisen?

Blir i veldig godt humør å smiler fra øre til øre Kan noen ganger kjenne
smerter i lårene under første glasset, men det gir seg på glass nr 2
Har vært sånn helt siden jeg tok mitt første glass....
Klår veldig på kjæresten når vi drikker, noe han liker

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 07:08   #8
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg er blir sjelde full, men alle kan jo bomme litt og bli fulle av og til. Men jeg får en nummenhet i overleppa/nesetippen, da bør jeg ta det litt med ro og drikke et glass vann, før jeg fortsetter. Ellers så blir jeg et skikkelig jabbedyr. Jabber hull i huet på alle rundt meg. Er ikke så ofte jeg drikker alkohol, men alle rundt meg synes jeg blir så artig når jeg drikker Ikke spør meg hvorfor Jeg gir mer F... og driter i nesten i alt og bare kooooooser meg. Jeg har lært av mi svigers at en skal kun drikke når en er glad, for alkohol forsterker følelsene og en blir ennå mer glad. Er en lei når en drikke, så blir en ennå mer lei, kanskje noe i det

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 07:44   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg sitter som oftest bare og lurer på om ikke jeg skal bli full snart. Og derfor blir jeg vel litt gnålete, siden jeg alltid drikker sammen med samboern og han blir så bråfull og i farta.. Det er irriterende når man ikke blir full selv Nå har jeg bare drukket tre ganger eller noe sånt i løpet av de siste tre årene, så har vel bestemt meg for å bli avholds.. Siden jeg uansett ikke blir full.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 08:51   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er du som brisen?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg sitter som oftest bare og lurer på om ikke jeg skal bli full snart. Og derfor blir jeg vel litt gnålete, siden jeg alltid drikker sammen med samboern og han blir så bråfull og i farta.. Det er irriterende når man ikke blir full selv Nå har jeg bare drukket tre ganger eller noe sånt i løpet av de siste tre årene, så har vel bestemt meg for å bli avholds.. Siden jeg uansett ikke blir full.

Hehe samboeren min blir hyper... som en duracell-kanin hele kvelden, danser med alle, prater med alle, skal på scenen og showe... og ER så blid! Blir aldri dritings - jeg har sett han kommet hjem fra gutta på byen kveld og måttet få hjelp til å kle av seg - men SÅÅÅÅ blid og pratsjuk og takknemlig for hjelp hahaha!
Deilig og ha en mann som ikke blir dritings og dårlig eller sentimental eller SINT i fylla! Han blir bare sååå koselig hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 09:05   #11
lottesinverden
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 82
lottesinverden er på en erverdig vei

Sv: Hvordan er du som brisen?

Før når jeg ble brisen så ble jeg veldig stille, og innesluttet, men siden i fjor sommer så blir jeg kjempe glad i alle når jeg er brisen! Og generelt superhappy!! Løper rundt med en kjempestort glis

lottesinverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (prøver meg på ketolyse) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 10:32   #12
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg blir som regel mye blidere. Snakker en del fra før, så tror ikke det er så mye økning der Og så blir jeg kjempeglad for å treffe folk. Blir mye Heeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii når man treffer folk man kjenner på byn
Og så ler vi (jentegjengen) og fjaser mye, danser og tøyser oss over en lav sko

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 11:56   #13
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg ler og ler og skravler og fniser og ser ut som en duracellkanin. Sitter aldri i ro. Fyker rundt som men tordivel til det bare sier stopp, så er det nattan. Kan bli litt verdensmester.. typ "jeg har kjørt bikkjer i kaldere vær enn noen andre i hele verden."
Å så hater jeg sånn alvorsprat i fylla. Får helt horn! Svigermor har prøvd å snakke sånne sentimentalt alvorsgreier, å får slett ikke den responsen hun håper på.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 12:17   #14
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Hvordan er du som brisen?

Før ble jeg trøtt. Sov godt hele natta og våknet helt fyllefri.

De 2 gangene jeg har drukket etter jeg begynte på ketolyse har jeg vært mer sosial og våknet ikke fyllesjuk, men kjenner det på kroppen at jeg drakk kvelden før.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 12:29   #15
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hvordan er du som brisen?

Aldri vært verken brisen el full
Syns alkohol smaker pø....

Og liker aller best å være meg selv, og å være med folk som er seg selv

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 13:21   #16
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg drikker ikke lenger - først og fremst fordi jeg blir så ekstremt dårlig (nevrologisk symptom-baluba), men det var en lettelse å få den "unnskyldningen" egentlig, siden jeg i tillegg virkelig ikke kan fordra meg selv på fylla. Blir bare dum, rett og slett. Har ikke problemer med andre mennesker som drikker, men kan fort bli sliten av å omgås dem, på samme måte som jeg blir fort sliten av det meste annet mas.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 15:24   #17
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan er du som brisen?

Jeg blir veeeeldig fnisete, får en uimotståelig trang til å danse og spille altfor høy musikk I det siste har jeg ikke turt å drikke særlig, siden jeg tåler enda mindre enn jeg pleier på ketogen kost. Blir aldri dritings, blir syk leeeenge før dét.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 16:08   #18
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Hvordan er du som brisen?

Å herlig het... Når jeg var yngre hadde jeg en svært lei tendens til å sippe. Skikkelig sippe og sutre. Beklager å måtte inrømme det, men det var virkelig ikke et særlig flaterende fylle-personlighetstrekk, altså. Men det har heldigivis gått over med årene!!! Nå er det bare moro, glede, latter og sang, når jeg drikker vin med jentene.
MEN! Jeg har merket at jeg plutselig tåler svært mye mindre nå, enn før jeg begynte på lavkarbo! Det har tatt noen flasker med vin for å innse det, men jeg må nok bare begrense meg bittelitt, og øke inntaket av vann tilsvarende.

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 23:40   #19
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er du som brisen?

Ja, man bør nok begrense inntaket av alkohol til man vet hvordan man reagerer
på det i lavkarbo-livet..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det med oss nå da?? bigmum Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 7 07-02-11 12:37
Tipse hverandre om hvordan hindre at man sprekker/ hvordan sprekke mest elegant ada-emilie Lavkarbo generelt 17 07-02-11 07:59
Hvordan er det? Marit Generell diskusjon 31 30-07-06 17:05
Hvordan vet jeg Elisabeth Induksjonen 2 27-10-04 23:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no