Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kan jeg gjøre det så enkelt som dette?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-11, 16:05   #1
Jonny Ståle Kammærgay
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4
Jonny Ståle Kammærgay er på en erverdig vei

Kan jeg gjøre det så enkelt som dette?

Jeg har nå gått ned 15 kg på vanlig kaloritellingsmåte med masse trening, men nå kjenner jeg at jeg ikke klarer å motivere meg for trening mer, og av erfaring så vet jeg at når jeg ikke trener hver dag så kapitulerer jeg fullstendig og klarer ikke å spise fornuftig lenger. Alt faller sammen uten daglig trening hos meg.
Derfor så tenkte jeg at jeg skulle prøve lavkarbo i denne perioden. Noen måneder ihvertfall.
Og jeg vil holde det enkelt - Lavkarbobrød med masse feit ost til frokost til jeg er stappmett - Kvelds - Egg/Beacon/kylling/biff til jeg er stappmett igjen. Tenker også at jeg kan ta meg en salat med grønnsaker sånn midt på dagen. Dette vil nok ikke overstige 20 KH om dagen.
Jeg tenker at jeg begynner så enkelt og så får jeg heller bli klokere etter hvert. Er dette helt på jordet?

Mann 21 år, 181 cm , 88 kg. Ønsker å miste ca 10 kg til.

PS. Vil legge til at den frokosten blir med smalest mulige skiver, og mest mulig ost.

Jonny Ståle Kammærgay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkompnert Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 16:11   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg gjøre det så enkelt som dette?

Ikke helt på jordet, men litt Det er ikke meningen at du skal spise deg stappmett. Du skal spise når du er sulten og til du er passe mett. Anbafaler deg til å lese denne flotte nybegynnertråden og denne lille guiden til LCHF og etterhvert sette deg inn i en eller flere lavkarbofilosofier. Når det kommer til brød vil jeg anbefale deg å bake eget lavkarbobrød. Det finnes utallige oppskrifter her på forumet. Om du liker knekkebrød er Nannahs knekkebrødoppskrift populær.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar

Emneord
noobspørsmål


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lar dette seg gjøre? hoppetussa Spørsmål og svar 12 10-03-10 21:13
Gjøre dette brødet Lindberg'ish Elanessë Dr Lindbergs 7 25-02-09 22:59
Hvor enkelt kan det gjøres? HELT ny på dette! Nova Ketolysekuren 4 24-05-07 15:06
Dette har vel kanskje ikke noe med lavkarbo å gjøre, men.. Atlje Spørsmål og svar 12 26-02-06 23:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no