Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Regne ut karboinnhold

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-08, 16:24   #26
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av fett-nok, her.

Hei!

Jeg har tidligere tatt av mye vekt med lavkarbo, mest Atkins, men med innslag av andre også.
For meg er det viktig å føle at man ikke er på diett, derfor veier og måler jeg ikke mye, jeg tok nå av 17 kg uten å veie alt som var, så jada, det går nedover så lenge man tenker seg litt om.
Jeg tok en sjekk nå og da, bare for å sjekke at jeg ikke var ute og kjørte, men som regel var jeg innenfor de 20 karboene(som var anbefalt den gangen), nå er visst det magiske tallet 15....men jeg brukte da altså 20 som et ca-mål. Disse 17 kiloene forsvant på ca 6 mnd. Fra 97 til 80(jeg var innom 70-tallet også, men det var andre private årsaker som sto bak det vekttapet, 0 kalorier, 0 karbohydrater, 0 fett osv, dvs null mat....anbefales ikke)

Lykke til!


Ups!

Så først nå at den var ganske gammel, men pytt-pytt, kanskje den kommer til hjelp allikevel

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 00:16   #27
Mitta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 6
Mitta er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Å regne ut karber for hvert enkelt produkt er forsåvidt greit. Men det jeg sliter med er når jeg lager store porsjoner for hele fam. og alle spiser av dette, hvordan da regne ut. F.eks når jeg lager jukseris så veier den 120 gr før den er laget, etter 7 min i microen med smør, veide den bare 57 gram, så hvordan regner dere da?

Hei, hva er jukseris?

__________________


Mitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert fra 7.des.08 Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 17:04   #28
Ariana
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 4
Ariana er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

hvor finner jeg det programmet til mattilsynet? finner ikke

Ariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: hakke peil enda! Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 19:33   #29
jes
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 1
jes er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Heihjelp..Jeg skal i første omgang passe meg for karbohydrater og sukker..
Jeg er ny i forumet..og lurer på om det STEIVA sukkeret er bra???og så ser jeg en nettside som har sukkerfritt godis..her er d lite sukker men masse karb--((ikke bra?
slik står d: Sukkerfrie Bringebærtopper [141]
Nettovekt: 100 g
I dette produktet har vi erstattet sukker med Maltitol, som er et naturlig søtningsstoff som utvinnes av korn. Maltitol gir betydelig lavere energi enn sukker, er tannvennlig, glutenfritt og har ingen farlige bivirkninger.
Ingredienser: Søtstoff (maltitol), gelatin, sitronsyre, vegetabilsk olje, carnauba-voks, smaksstoffer, fargestoff (E120).

Næringsinnhold pr. 100 g: Energi 213kcal, Protein 5,6 g, Karbohydrat 77 g (hvorav sukkerarter 0 g og sukkeralkoholer 77 g), Fett 0,3 g.

finnes det sukkerfri godis og sjokolade i vanlige butikker og et "bra" sukker???

jes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 20:00   #30
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Mitta, her.

Hei, hva er jukseris?

Raspet blomkål.

Opprinnelig lagt inn av jes, her.

Heihjelp..Jeg skal i første omgang passe meg for karbohydrater og sukker..
Jeg er ny i forumet..og lurer på om det STEIVA sukkeret er bra???og så ser jeg en nettside som har sukkerfritt godis..her er d lite sukker men masse karb--((ikke bra? [...]
finnes det sukkerfri godis og sjokolade i vanlige butikker og et "bra" sukker???

Stevia er en plante kjent for sin søtningsevne. Stevia er trygt, men ulovlig å selge som menneskemat i Norge.

Sukkeralkoholer — en form for kunstig sukker — blir ikke ordentlig fordøyd, så de regnes ikke som "effektive" karbohydrater. De gir enkelte diarrè, promp og mavesmerter. Maltitol er et vanlig sukkeralkohol.

Altså skal du ikke bry deg om karbohydratene er sukkeralkoholer, men vær forsiktig med store mengder.

Det finnes sukkerfri godis i de fleste butikker. Anton Berg har en sukkerfri chokolade, og store IFA-drop regnes som greit.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:41   #31
klarasophie
Juniormedlem
 
klarasophie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ålesund
Alder: 54
Innlegg: 49
klarasophie er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Jeg hater å regne så jeg bruker somebody sin side, det koster penger men jeg synes den er bedre enn mat på data, har mye flere varer lagt inn, finner det aller meste der. Dette har vært veldig nyttig for meg, og jeg har fått mange aha opplevelser på hvor mye karber og også kalorier det er i ting.

klarasophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 00:56   #32
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Regne ut karboinnhold

Jeg syns faktisk dette er ganske vanskelig jeg. Syns ikke det var vanskelig i det hele tatt før jeg begynte å veie alt jeg spiser og skrive ned alt for å ha en oversikt over karbinntaket hver dag. Første måneden på ketolyse tok jeg det litt på slump, og det funka. Gikk ned i vekt, var i ketose og følte meg bra. MEN nå har jeg altså begynt å veie og skrive ned. Tenkte at det kunne være lurt å holde kontroll, ikke minst med tanke på fremtidig stagnasjon.

Men i og med at jeg har begynt med dette legger jeg plutselig merke til at det er så mye ULIK info rundt omkring. Det er oppgitt ulik karbantall i samme matvare i ulike kilder. Noen sier at et egg inneholder 0.5 karb per stk, andre sier 1. Noen sier at man skal telle 1 karb i matvarer der det står 0, bare for å være sikker... Det blir ganske stor forskjell på hvor mye grønnsaker, for eksempel, man kan spise dersom man regner med de høyeste karbtallene (+ 1 karb i matvarer der det er oppgitt 0 osv), og hva man kan spise hvis man regner på den "snilleste" måten. Skjønner?

Er det bare meg som har problemer med dette? Jeg føler altså at jeg i virkeligheten er sikker på om jeg har fått i meg 12 karber i løpet av en dag, eller 20....

Kanskje man bare må slå seg til ro med at man faktisk ikke kan ha stålkontroll...

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 12:30   #33
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

trillian78: Synes også at dette er vanskelig.

Jeg går på eurodietten, og da skal det vel strengt tatt ikke være nødvendig å telle karbohydrater, men i går gjorde jeg det for å sjekke hvor mye man egentlig får i seg på denne dietten. Jeg fant ut at man antakeligvis ligger mellom 30 - 35 g i døgnet, altså over 25 g som jeg så mange steder leser at man skal holde seg under for å produsere ketonlegemer. Jeg har mange symptomer på at jeg er i ketolyse selv om jeg spiser mer en 25 g karbohydrater per døgn, det jeg merker det mest på er smaken i munnen. Men dette gjør meg også veldig usikker.... Hva mener dere? Kan man produsere ketonlegemer selv om man spiser litt mer enn 25 g karbohydrater i døgnet? Jeg går ned i vekt så det ser ut til å funke bra på den måten...

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 15:21   #34
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Regne ut karboinnhold

Her er ikke jeg noen ekspert altså, men jeg mener at det står i ketolyseboka (eller her på forumet?) at mange er i ketose med både 30 og 40 karber...Men at det er en del/noen som MÅ ned i 15-20. Det er vel veldig individuelt.

Det at det er individuelt er kanskje også en grunn til at man kanskje ikke trenger å være så opptatt av at det er ulik info om hvor mye karber man skal telle på ulike steder. Jeg tror bare jeg skal bestemme meg for om jeg regner på den "snilleste" eller "strengeste" måten, også får jeg bare justere etter hva som funker best for meg... Jeg vil jo gjerne at det skal være enklere. Og det hadde vært så greit med noen fasitsvar. Men må vel bare innse at det ikke er noen absolutte fasitsvar når man holder på med dette her.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:17   #35
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Tusen takk for svar trillian78 Det gjorde meg litt klokere, da fortsetter jeg i samme leia tenker jeg så lenge det funker og jeg går ned i vekt

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:36   #36
Kaysa
Juniormedlem
 
Kaysa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nord Norge, Troms, Tromsø....
Alder: 37
Innlegg: 33
Kaysa er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Isis29, her.

Dersom du går inn på oppskrifter så finner du brød der som du kan bake! Jeg har prøvd noen varianter med godt hell!! Om jeg ikke skal spise brød så lager jeg gjerne osteruller. Altså putter noe pålegg inn i ost og ruller sammen! Har også fått dilla på avocado med reker, ost og skinke, eller lignende på!! Herlig! Bare å prøve seg frem og masse lykke til!

Putter noe pålegg Inn i OST? inn i en osteskive eller?? jeg skjønner ikke helt

Kaysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo minus fettet + mye proteiner! Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:47   #37
froken
Medlem
 
froken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 76
froken er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

I dag var jeg hos min lokale slakter og spurte hvor mye kb det er i pølsene deres, da fikk jeg i svar at det er 4,2% potetmel i de. Er det noen her inne som hvet hvor mange kb det er i pølsene da?

froken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbo i maten Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 15:23   #38
evro
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 55
Innlegg: 5
evro er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Her er en bra svensk side som regner det ut for deg.
http://www.minmat.net/
Lykke til.

evro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 17:03   #39
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Regne ut karboinnhold

Jeg har en kakao og kokos hjemme. Det står 14 karbo på pakka, hvorav 0.5 sukkerarter.
er det 14 eller 0.5 karbo i den?

og så har jeg sukkerfri marsipan..
hvor det står karbo 37 g(heraf 2 g sukkerarter). søtestoff: sorbitol. kons.middel: maltitol

Hvor mye karboer?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 02:40   #40
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Nå ble jeg forvira, den dietten jeg går på er på dagligca 26 karb. jeg var også innom en helskost butikk og hun sa at man trengte MER en 20 karb for å ta av seg, vis det ikke skulle gå på musklene ? er jeg helt på jordet nå ?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 05:32   #41
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Nå ble jeg forvira, den dietten jeg går på er på dagligca 26 karb. jeg var også innom en helskost butikk og hun sa at man trengte MER en 20 karb for å ta av seg, vis det ikke skulle gå på musklene ? er jeg helt på jordet nå ?

Oi, hun i helsekosten visste litt om lavkarbo? De jeg har snakket med på helsekoster har sett litt rart på meg.

Musklene trenger ingen karbohydrater, de trenger proteiner. Spis proteiner jevnt over hele dagen. Husker ikke utregningen, men så og så mange gram (alt etter hvor aktiv du er) per kg fettfri kroppsmasse. Og heller litt for mye protein enn litt for lite protein.

Og man trenger ganske nøyaktig null karbohydrater for å fungere. Ingen har enda funnet ett essensielt karbohydrat, men det er funnet mange essensielle aminosyrer (proteiner) og essensielle fettsyrer. Skaldeman sier at jo mindre kh, jo raskere vektnedgang for jo mer protein må kroppen omdanne til glukose (energi til hjernen og sånt) og det krever mye energi. Og man blir fortere mett jo mindre karbohydrater man spiser også! Man tror at man spiser minst 5000 kalorier til dagen, men så er realiteten en helt annen.

Men de fleste blir litt matlei av bare kjøtt og fett, så det er greit å variere litt. Jeg holder meg på mellom 0 og 15g kh som regel. Jeg begynte med ketolyse, men lener vel egentlig mer mot Skaldeman.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 15:34   #42
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

a takk =) Forklarte endel

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:37   #43
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Regne ut karboinnhold

Det er lettere å måle i dl-mål, synes jeg. Da kan man ta øyemål også. Når man vet man skal ha i seg to dl salatgrønnsaker og 1 dl med andre grønnsaker pr dag. Jeg gidder ikke veie men tar det som utgangspunkt. Om jeg spiser litt mer grønnsaker enn det tror jeg ikke det betyr så mye heller. Ihvertfall ikke om det er salatblader Slik blir det lettere å måle selv om man lager mat til en hel familie.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 16:04   #44
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Jeg har kjøpt noe jordbær gele - uten tilsatt sukker.
Den står karb 0.1 hvorav sukkerarter 0.0
Vaniljesaus: karbs 7.6 hvorav sukkerarter 0.0
Sjokoladetrekt pistasje: karbs- 42,2 gr hvorav sukkerarter 5,1 og sukkeralkoholer 30,6

Kan disse spises på ketolysekuren?

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 16:30   #45
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Regne ut karboinnhold

Jeg svarer i rødt

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg har kjøpt noe jordbær gele - uten tilsatt sukker.
Den står karb 0.1 hvorav sukkerarter 0.0 Går an
Vaniljesaus: karbs 7.6 hvorav sukkerarter 0.0 Viss ikke det står sukkeralkoholer, så er de 7,6 stivelse. Jeg vil da si Nei til dette på ketolyse.
Sjokoladetrekt pistasje: karbs- 42,2 gr hvorav sukkerarter 5,1 og sukkeralkoholer 30,6 Nei, her er det kun de 30,6 som kan trekkes fra. Resten er sukker og stivelse

Kan disse spises på ketolysekuren?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 17:55   #46
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg svarer i rødt

Tusen takk Gerd, du er en knupp Skulle visst det var for godt å være sant. Sukkerfri...yeah right..

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:03   #47
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Jeg har tydeligvis ikke helt forstårt utregning av karbs...hvis noe stå med
innhold:
carbohydrates: 34 gr
sugars: 16 gr
hvor mange gr karbs er det egentlig?? Betyr det da at 18gr er sukkeralkohol? eller...

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:29   #48
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg har tydeligvis ikke helt forstårt utregning av karbs...hvis noe stå med
innhold:
carbohydrates: 34 gr
sugars: 16 gr
hvor mange gr karbs er det egentlig?? Betyr det da at 18gr er sukkeralkohol? eller...

da er det 34 g karbohydrater. 16 er sukker, og resten er bla. stivelse.

Er det sukkeralkohol i varen er den nevnt Står det ikke noe om sukkeralkohol så er det ikke sukkeralkohol i det.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:31   #49
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

da er det 34 g karbohydrater. 16 er sukker, og resten er bla. stivelse.

Er det sukkeralkohol i varen er den nevnt Står det ikke noe om sukkeralkohol så er det ikke sukkeralkohol i det.

sukk...takk enda en gang Gerd

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:42   #50
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

sukk...takk enda en gang Gerd

bare hyggelig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Emneord
karbohydrater, regne, utregning


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor ulikt karboinnhold i flytende Natreen og pulver Natreen? RAGNA Lavkarbo generelt 6 23-05-11 22:37
Hvordan regne ut karbohydrater monki Ketolysekuren 2 25-03-07 16:10
karboinnhold i rødløk matgal Lavkarbo generelt 5 16-04-05 22:41
Samme vare - ulikt karboinnhold??? RAGNA Lavkarbo generelt 3 15-04-05 10:58
Forskjellig karboinnhold i like varer Solros Lavkarbo generelt 5 28-03-05 22:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no