Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Heihei alle:)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-11, 19:01   #1
jeanett84
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1
jeanett84 er på en erverdig vei

Heihei alle:)

Trenger litt hjelp...Noen som kan gi noen eksempler på frokost,lunsj og middag?Evt.kvelds...bare noen forslag....pliis Bare så jeg komme igang så skal jeg få lånt meg den boka..

jeanett84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 19:52   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Heihei alle:)

Opprinnelig lagt inn av jeanett84, her.

Trenger litt hjelp...Noen som kan gi noen eksempler på frokost,lunsj og middag?Evt.kvelds...bare noen forslag....pliis Bare så jeg komme igang så skal jeg få lånt meg den boka..

Oppskriftsdelen av forumet er delt inn i frokost, lunsj, middag osv og du vil finne mange forslag der.

Litt usikker på hva du mener med "den boka" - det finnes mange retninger innen lavkarbo - hvilken bok tenker du på?

Stikk innom og les arnakristins nybegynnertråd som er linket nederst i signaturen min om du trenger litt newbie-råd

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no