Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 13:27   #651
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hope10: være her du!!! Må få høre hvordan det går med deg vettu. Raser ikke ned jeg heller. Kroppen er rimelig utspekulert, tviholder på det den kan..... Lest flere steder her at fettforbrenningen kan ta 6-8 uker før den er ordentlig igang?

Uansett, lykke til videre og så 'sees' vi her inne OK??

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 13:37   #652
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

men holder meg kanskje her inne imens jeg venter på å hive meg på igjen om det er ok?, vil over på lavkaloripulver noen uker, å så oer på ketolyse igjen, et ikke om jeg kan fortsette å slenge her inne da siden jeg er i en annen form for ketose kan jeg det?

Klart du må bli her Jeg vil gjerne følge med på hvordan det går med deg

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:09   #653
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Hope10: være her du!!! Må få høre hvordan det går med deg vettu. Raser ikke ned jeg heller. Kroppen er rimelig utspekulert, tviholder på det den kan..... Lest flere steder her at fettforbrenningen kan ta 6-8 uker før den er ordentlig igang?

Uansett, lykke til videre og så 'sees' vi her inne OK??

Opprinnelig lagt inn av Beurre, her.

Klart du må bli her Jeg vil gjerne følge med på hvordan det går med deg

Å så snille dere er Tusen takk da holder jeg meg her de 3 ukene, så er det over igjen på ketolyse etterpå

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:13   #654
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

besøk gjerne journalen min innimellom, så vi kan oppdateres.. Er så mange tråder her-at jeg går i surr

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:09   #655
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Men hva spiser du i løpet av en dag da? Hvis litt løk er en utskeielse kan det være at du allerede har satt kropen i sparemodus! Noen må opp på 25-30g karbp pr dag får at kroppen skal slippe det den har. Og hvis du er på sparebluss vil du garantert ikke gå ned på pulver, men derimot legge på deg når du går over til mat igjen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 17:35   #656
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Så snilt av deg,men jeg er så frustrert nå at nå tyr jeg snart til hva som helst
men holder meg kanskje her inne imens jeg venter på å hive meg på igjen om det er ok?, vil over på lavkaloripulver noen uker, å så over på ketolyse igjen, vet ikke om jeg kan fortsette å slenge her inne da siden jeg er i en annen form for ketose kan jeg det?

Viss ikke så får jeg heller komme inn igjen om 1 mnd tid, har egentlig bestemt meg nå, så går å handler imorgen, å har puttet litt løk i middagen nå, til å "skeie" ut med, min første utskeielse, men skal spise som jeg har gjort elles..

fikk vite datoen for bryllupet idag, å jeg har nøyaktig 4 mnd på meg til å komme meg inn i kjolen...


Neeei ikke slutt nei! jeg har også stått still i flere uker nå og ja det lite motiverende.. Men SAMMEN så er vi sterke. På fredag så er det akkurat 4 mnd til jeg også skal i bryllup. Skal være forlover!! wæææh.. SKAL ned noen kg til det!!!!!! SKAL SKAL SKAL!!!!! vi greier dette..

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:25   #657
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ikke gå noen steder Hope!
Sant å si var det godt at du kom, for du viste meg at jeg ikke er unormal, jeg som har duppa opp og ned omtrent på samme plassen sia oktober. Fire kilo forsvant med vinden. De siste tre gikk saaakte av, og så på igjen, og litt av, og litt på...

Husk at du har en menssyklus (sjøl om du evt går på hormonell prevensjon, så er den der) som flytter på vekta di etter eget forgodtbefinnende.
Og det tar tid for kroppen å venne seg til et nytt kosthold og legge om forbrenninga.
Jeg vet ikke hva som satte i gang vektnedgangen min nå, men her raser det av i forhold til det det har gjort de siste månedene.

Jeg tror det var mer fett som gjorde susen for min del. Kanskje spiser jeg mer karber også, jeg er ikke helt sikker.

-Men samme hva du velger, så bli her da? Vær så snill?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 20:17   #658
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hva spiser du i løpet av en dag da? Hvis litt løk er en utskeielse kan det være at du allerede har satt kropen i sparemodus! Noen må opp på 25-30g karbp pr dag får at kroppen skal slippe det den har. Og hvis du er på sparebluss vil du garantert ikke gå ned på pulver, men derimot legge på deg når du går over til mat igjen.

Har lagt ut menyen flere steder her, å fått vite at de er helt iorden. Her er ene tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40025
Løk tok flere karber så brukte ikke de,tok de med minst,,
Jeg er nok en av de så må igang med sånt da,men de som har svart her inne, har sagt at nybegynnere ikke skal tenke på det..
Jeg trodde ikke jeg var på sparebluss, siden jeg spiser til jeg er mett, å spiser når jeg er sulten osv, men jeg har ikke sånn greie på det, så kan jo hende..aner virkelig ikke hva det er som ikke stemmer her..

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Neeei ikke slutt nei! jeg har også stått still i flere uker nå.og ja det lite motiverende.. Men SAMMEN så er vi sterke. På fredag så er det akkurat 4 mnd til jeg også skal i bryllup. Skal være forlover!! wæææh.. SKAL ned noen kg til det!!!!!! SKAL SKAL SKAL!!!!! vi greier dette..

så gode dere er:snill Setter storpris på det
Samme målet som meg du da. Ja vi SKAL greie det, men jeg forsøker en 3 ukers periode for å se om jeg klarer det ihvertfall, så har jeg i det minste forsøkt, så slipper jeg i det minste å tenke på det etterpå....
Men siden det var ok at jeg er her inne, så holder jeg meg her, og på veietråden i de 3 ukene før jeg er "tilbake" på denne ketosen


Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Ikke gå noen steder Hope!
Sant å si var det godt at du kom, for du viste meg at jeg ikke er unormal, jeg som har duppa opp og ned omtrent på samme plassen sia oktober. Fire kilo forsvant med vinden. De siste tre gikk saaakte av, og så på igjen, og litt av, og litt på...

Husk at du har en menssyklus (sjøl om du evt går på hormonell prevensjon, så er den der) som flytter på vekta di etter eget forgodtbefinnende.
Og det tar tid for kroppen å venne seg til et nytt kosthold og legge om forbrenninga.
Jeg vet ikke hva som satte i gang vektnedgangen min nå, men her raser det av i forhold til det det har gjort de siste månedene.

Jeg tror det var mer fett som gjorde susen for min del. Kanskje spiser jeg mer karber også, jeg er ikke helt sikker.

-Men samme hva du velger, så bli her da? Vær så snill?

Åååå så go` du er da, blir helt rørt her jeg

Går ikke på noe jeg, vi har gjort kort prosess etter 5 mann her, å sterilisert 4 som bor hos oss, min mann har en fra før.
Å jeg tenker jo på det, men sysn det er rart at det ikke skal lirkes av noen gram en gang, men skal se på kcal når jeg begynner på igjen om 3 uker
Ingenting har gjort susen her, forsøkte med mer fett også, så det bokstavelig talt fløt i fett, men da ble jeg dårlig i magen..

Jeg holder meg her siden det var lov å veier meg inn hver uke, frem til jeg kommer på igjen om 3 uker

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 20:44   #659
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Jeg holder meg her siden det var lov å veier meg inn hver uke, frem til jeg kommer på igjen om 3 uker

Klart det er lov
Dette er et forum for folk som er interessert i lavkarbokosthold, ikke sant?
Det betyr da ikke at alle og enhver må være på slanker'n og leve etter et strikt regime i den ene aller andre retningen som er representert her, og at alle andre skal holde seg unna.

Nemlig!

Jeg vil forresten gjerne høre hvordan det går med deg disse ukene. Hva gjør en slik pulverboost med deg, hvordan oppleves det, osv?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:23   #660
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hope, hva med å prøve en runde med Fedon?
Pulverkurer virker, men du taper mye muskelmasse, så du havner lett i jo-jo slankernes helvete.
Fedon er rimelig lettfattelig:
3 hovedmåltid, 2 mellommåltid. Maks tre timer mellom måltidene.
Til hvert hovedmåltid skal du spise protein tilsvarende håndflatens omkrets og tykkelse, og dobbelt så mye lavglykemisk grønnfor.
Mellommåltider kan være litt nøtter+1 lavglykemisk frukt, ev bær ev. en 0,1 Youplait.
Det er vesentlig mindre fett i Feson enn i Ketolyse. Du går ned i vekt, fordi du spiser færre kalorier enn du bruker, og fordi du beholder et stabilt lavt blodsukker. Proteinmengden gjør også at forbrenninga skrues opp.

Lykke til, men tenk deg nøye om før du bruker pulver. (Torokuren?)

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 07:19   #661
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Klart det er lov
Dette er et forum for folk som er interessert i lavkarbokosthold, ikke sant?
Det betyr da ikke at alle og enhver må være på slanker'n og leve etter et strikt regime i den ene aller andre retningen som er representert her, og at alle andre skal holde seg unna.

Nemlig!

Jeg vil forresten gjerne høre hvordan det går med deg disse ukene. Hva gjør en slik pulverboost med deg, hvordan oppleves det, osv?

jammen glad for at jeg gikk inn på et forum, setter pris på tips, råd og støtte rundt meg, mens jeg holder på med dette

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 07:23   #662
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Hope, hva med å prøve en runde med Fedon?
Pulverkurer virker, men du taper mye muskelmasse, så du havner lett i jo-jo slankernes helvete.
Fedon er rimelig lettfattelig:
3 hovedmåltid, 2 mellommåltid. Maks tre timer mellom måltidene.
Til hvert hovedmåltid skal du spise protein tilsvarende håndflatens omkrets og tykkelse, og dobbelt så mye lavglykemisk grønnfor.
Mellommåltider kan være litt nøtter+1 lavglykemisk frukt, ev bær ev. en 0,1 Youplait.
Det er vesentlig mindre fett i Feson enn i Ketolyse. Du går ned i vekt, fordi du spiser færre kalorier enn du bruker, og fordi du beholder et stabilt lavt blodsukker. Proteinmengden gjør også at forbrenninga skrues opp.

Lykke til, men tenk deg nøye om før du bruker pulver. (Torokuren?)


Kanskje ikke dumt, men da må jeg sette meg inn i det før jeg begynner, å jeg syns egentlig Ketolyse var helt super, nøt maten, var ikke sulten, kom inn i hvordan jeg skulle gjøre osv, så kunne godt tenkt meg å holdet meg på den, må bare finne ut hvordan jeg best kan gjøre det når jeg kommer på igjen.

har fått endel advarsler på at jeg ikke må gjøre det nå, men jeg brøt ketosen igår, sådessverre, så må jeg bare forsøke nå, så slipper jeg å tenke på dette neste gang jeg går igang, da har jeg forsøkt å funnet ut om det hadde hensikt eller ikke, så jeg vil gjøre et forsøk noen uker, å fortsette med dette evt fedon etterpå..
MÅ ha et kickstart på motivasjonen min her, så jeg ser at jeg kanskje kommer meg inn i en kjole til slutt..Håper det...

Men tusen takk for gode råd, skal tenke over det Setter pris på alle råd jeg får

Torokuren aner jeg ikke hva er

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 07:26   #663
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )
07.02 - 88,2 kg ( + 1,2 kg, 5 uke)

Jepp, ikke overraskende oppgang idag, en snikveiing igår viste jo nettopp dette, at jeg igjen var rundt 88...Men har bestemt meg nå, til tross for gode råd, så går jeg på pulver noen uker, så får vi se hva som skjer etterpå, kommer på Ketolyse igjen var planen ihvertfall, men jeg skal tenke over rådene ovenfor også

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 07:51   #664
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )
07.02 - 88,2 kg ( + 1,2 kg, 5 uke)

Jepp, ikke overraskende oppgang idag, en snikveiing igår viste jo nettopp dette, at jeg igjen var rundt 88...Men har bestemt meg nå, til tross for gode råd, så går jeg på pulver noen uker, så får vi se hva som skjer etterpå, kommer på Ketolyse igjen var planen ihvertfall, men jeg skal tenke over rådene ovenfor også

Hvor høy er du?

Toro="mat" i pulverform som f.eks tomatsuppe.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 08:01   #665
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Hvor høy er du?

Toro="mat" i pulverform som f.eks tomatsuppe.

174 cm. jo jeg vet at toro mat er supper å sånn men jeg visste ikke at man kunne gå på det

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:45   #666
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Kan jo si litt hvordan oppstarten på pulver har vært....Jeg har spist det 2 ganger nå, å det smaker aldeles...FORFERDELIGT , å ikke bare det at det smaker forferdelig, så er konsistensen forferdelig også....2 gangen jeg "spiste" det så brekkte jeg meg mens jeg forsøkte å få det ned..
men nå har jeg betalt over 600 kr for det, så nå SKAL jeg uansett spise det opp....

Er kjempespent på hvordan overgangen fra dette, tilbake til ketose på Ketolyse blir

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 16:03   #667
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Kan jo si litt hvordan oppstarten på pulver har vært....Jeg har spist det 2 ganger nå, å det smaker aldeles...FORFERDELIGT , å ikke bare det at det smaker forferdelig, så er konsistensen forferdelig også....2 gangen jeg "spiste" det så brekkte jeg meg mens jeg forsøkte å få det ned..
men nå har jeg betalt over 600 kr for det, så nå SKAL jeg uansett spise det opp....

Er kjempespent på hvordan overgangen fra dette, tilbake til ketose på Ketolyse blir

Tja, du er vel i Ketose selv på pulver (Grøss)

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 16:05   #668
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Det er på en måte godt å lese at det ikke bare er jeg som lever i "ikkeflyttdegdudummevekta" syklys her! Men i mårra er nok en dag, og veiing er intet unntak! Spent altså, for denna uka har jeg vært flink (myyyye bedre enn tidligere hvertfall! =) ) Så får vi se da!
Vi skrives!
Hurra for ALLES gode råd og TANKER!! Det er gull verdt

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:25   #669
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Det er irriterende at min kone går ned fortere enn meg.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:51   #670
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

dere går ned, sakte men sikkert jeg trodde dette var for godt til å være sant! Men neida.. Etterhvert går ting litt tråere, men går fortsatt nedover.. Ikke opp! Stå på folkens, litt etter litt når vi vårt mål!!! Jeg er en oktoberstarter foressten, ville bare se ann om dere som starta to mnd etter meg var sånn ca der jeg var, og det er dere! Lykke til. Og jeg vet dere klarer det

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 08:39   #671
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jeg har ikke veiedag før på lørdag, men var en tur på vekta i dag -6kg jeg gleder meg så masse å se det 7 tallet...
lykke til folkens og ha en fin dag

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 11:14   #672
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

jeg har ikke veiedag før på lørdag, men var en tur på vekta i dag -6kg jeg gleder meg så masse å se det 7 tallet...
lykke til folkens og ha en fin dag



Artig når det går rette veien!! Grattis!!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 16:15   #673
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Artig når det går rette veien!! Grattis!!

takk

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 16:23   #674
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Wow, så flinke dere er

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 17:54   #675
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg er syyyk.
Har hosta, nyst og syntes synd på meg selv siden søndag.
Mannevirus er noe dritt.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no