Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bah, er så sulten i kveld

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 21:27   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Bah, er så sulten i kveld

Typisk når vi ikke her en eneste ting jeg kan spise i huset. Er så fysen og småsulten. Ikke spist siden 17 i dag. Trodde jeg fint sku holde meg til i morra tidelig jeg nå. Spiste MYE fet og god mat til middag. Men den gang ei.

Er så kjedelig å legge seg sulten også Hehehe. Jaja, tenke på noe anna

__________________



Sist redigert av marjusen : 19-09-10 kl 21:32.
marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:32   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Har du ikke egg, engang? Ikke tunfisk, makrell i tomat, bogskinke, skinke, salami, ost ...?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:34   #3
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Nei Huff. Nesten så jeg vurderer å stikke på statoil. Er det noe man kan spise der som er ferdig? Eller må jeg kjøpe noe å lage meg?

Huff, vondt å være sååå sulten. Dæven å sulten jeg er altså.



Sa jeg forresten at jeg var sulten? ... *tenke på noe annet* hmm...sulten

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:28   #4
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Hihi, da ble det en snartur på statoil. Kjøpte karbonadedeig, egg og bacon.

Så lagde meg egg og bacon og lagde meg karbonader som jeg brukte som brød/underlag til egg og bacon. Det var faktisk veeldig godt nå

Shenialt å bruke hjemmelaget karbonade/burger som brød til egg og bacon da.

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:32   #5
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Ikke lurt å spise så sent...du kan døyve sulten mye med noen glass vann eller noen osteskiver eller ett knekkebrød....

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:40   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Ikke lurt å spise så sent...du kan døyve sulten mye med noen glass vann eller noen osteskiver eller ett knekkebrød....

Dersom kroppen er så sulten som Marjus sin tydeligvis var så er det ingenting i veien med å gi den ordentlig mat - da er det noe den trenger. Jeg fører et skjema over hva jeg spiser og hva jeg veier (hver morgen) og ser faktisk at de dagene jeg spiser kveldsmat, sånn i 21-tiden når jeg har fått gangsterne i seng, så veier jeg veldig ofte mindre påfølgende morgen enn om jeg ikke spiser etter middag i 17-18-tiden.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:04   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Man bør spise når man er sulten, men det kan være lurt å ikke ha dagens største måltid rett før man skal legge seg. Det har ingen ting med forbrenningen å gjøre, men heller med å gi(hele) kroppen ro.
Spiser man sent, må man være forberedt på at man kanskje veier litt mer om morgenen enn man hadde håpet, men det er mat som er i tarmene .
Selvfølgelig kan man også ha gått mere ned enn man kunne håpe - kroppen er artig slik

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:51   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Ikke lurt å spise så sent...du kan døyve sulten mye med noen glass vann eller noen osteskiver eller ett knekkebrød....

Døyve sulten? Knekkebrød? Dette var stusselige råd. Man spiser når man er sulten, ferdig arbeid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:56   #9
Mighty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 23
Mighty er ny på veien

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Man blir jo ofte veeeldig sulten av å tenke på hvor sulten man er også da. Iallefall hvis man vet at man ikke har umiddelbar tilgang til mat. DA blir man sulten da

Mighty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo enkelt og greit. Keep it simple! Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 08:39   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Døyve sulten? Knekkebrød? Dette var stusselige råd. Man spiser når man er sulten, ferdig arbeid.

Man trenger jo ikke kjøre innpå tre koteletter kl. 22 liksom, men et par egg eller en karbonade med litt grønt er da bare nammenam.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 08:42   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så suuulten i kveld:(

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Man trenger jo ikke kjøre innpå tre koteletter kl. 22 liksom, men et par egg eller en karbonade med litt grønt er da bare nammenam.

Poenget er at man ikke skal gå sulten . Om jeg spiser sent, så venter jeg gjerne litt lenger med å legge meg, for jeg sover dårlig med helt full mage. Men jeg sover enda dårligere, pluss at jeg føler meg elendig når jeg står opp om jeg legger meg sulten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:36   #12
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Poenget var jo at jeg hadde absolutt ingenting i kjøleskapet i går kveld. Hadde jeg hatt ett lavkarboknekkebrød el.l så hadde jeg sikkert tatt det.

Men på statoil var det vel ikke så store utvalget. Å legge meg med ett par glass vann i går kveld for å døyve sulten er så heeelt imot min filosofi etter jeg fant ut om lavkarbo livsstilen. Da spiser man når man er sulten.

Det ble to små karbiser med to egg og litt bacon i går. Så da vart jeg passe mett. La meg ganske rett etterpå også

Gikk på vekta i dag tidelig og den var helt lik som den var i går tidelig. MAO kan det være at jeg har gått ned noen få gram, stått helt stille eller gått opp ett gram eller to Men er verdt det, for jeg skal IKKE sulte på denne dietten, eller døyve sulten med vann

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:43   #13
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Ser at vi har forskjellige syn på saken og jeg har ikke planer om å starte en diskusjon her om det. For meg er det helt utenkelig å spise "tung mat" kl 10 om kvelden, da tar jeg heller ett glass vann og går til sengs. Men godt vi alle er forskjellige

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:45   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Ser at vi har forskjellige syn på saken og jeg har ikke planer om å starte en diskusjon her om det. For meg er det helt utenkelig å spise "tung mat" kl 10 om kvelden, da tar jeg heller ett glass vann og går til sengs. Men godt vi alle er forskjellige

Det handler vel mer om at du sier det ikke er lurt å spise sent på kvelden, det handler ikke om forskjellige syn, det er rett og slett et dårlig råd. At du ikke gjør det er en ting, men at du gir råd om det som om det skulle vært fakta, det er feil. Du følger som Marjusen ketolysekuren, og det er på tvers av hva filosofien forfekter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:47   #15
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Ser at vi har forskjellige syn på saken og jeg har ikke planer om å starte en diskusjon her om det. For meg er det helt utenkelig å spise "tung mat" kl 10 om kvelden, da tar jeg heller ett glass vann og går til sengs. Men godt vi alle er forskjellige

Men hvorfor skal man ta ett glass vann og ikke spise ordentlig mat? Så lenge vekta går nedover, jeg sov godt, er utvilt idag?

Kan jo ikke bare slenge ut en påstand om at man ikke burde spise, uten å begrunne det?

Som du ser over her har alle andre erfaring med at mat er bedre enn å døyve sulten med vann. Og leser du ketolyse boka til Torkil står det at man skal spise når man er sulten og til man er mett. Står ikke at man skal døyve sulten med vann etter klokka så og så mye.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:49   #16
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det handler vel mer om at du sier det ikke er lurt å spise sent på kvelden, det handler ikke om forskjellige syn, det er rett og slett et dårlig råd. At du ikke gjør det er en ting, men at du gir råd om det som om det skulle vært fakta, det er feil. Du følger som Marjusen ketolysekuren, og det er på tvers av hva filosofien forfekter.

Dette jeg prøvde å skrive over her ja Hehe

Men fint om du svarer hvorfor du mener man IKKE skal spise. Og slik du skriver det så høres det ut som om at det er feil i forhold til ketolyse filosofien.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:08   #17
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Var jo ikke vondt ment det jeg sa da...var velment, synd at enkelte skal hugge hodet av meg for det.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:10   #18
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Var jo ikke vondt ment det jeg sa da...var velment, synd at enkelte skal hugge hodet av meg for det.

Hihi, var litt kvasse her kanskje ja Beklager det. Men du skriver det litt slik som om det er fakta det du skriver, men du har fortsatt ikke begrunnet det. For Torkil og ketolyseboka beskriver det stikk motsatte av hva du skriver over her. Og hva er grunnen til at man bare burde døyve sulten med bare vann om kvelden?

Det er mulig du føler deg uvel, eller ikke liker å spise sent på kvelden. Og det er jo selvfølgelig helt i orden og ingen som klager på det. Men det vi ønsker ett svar på er bare hvorfor du skriver at ingen burde spise så sent.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:22   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hihi, var litt kvasse her kanskje ja Beklager det. Men du skriver det litt slik som om det er fakta det du skriver, men du har fortsatt ikke begrunnet det. For Torkil og ketolyseboka beskriver det stikk motsatte av hva du skriver over her. Og hva er grunnen til at man bare burde døyve sulten med bare vann om kvelden?

Det er mulig du føler deg uvel, eller ikke liker å spise sent på kvelden. Og det er jo selvfølgelig helt i orden og ingen som klager på det. Men det vi ønsker ett svar på er bare hvorfor du skriver at ingen burde spise så sent.

Jeg gjetter på at her henger gamle "fordommer" igjen - vi har vel alle hørt at "man skal ikke spise etter kl. 18 hvis man skal gå ned i vekt" som nærmest har blitt et slags gammelt jungelord. Og det er jo mange som får problemer med å sove om de spiser tung og fet mat like før de legger seg, det er det jo ingen tvil om. Men om det passer for deg å spise slik du gjorde i går så gjør du det. Jeg kan spise en kjempemiddag kl. 22 og sovne som en stein.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:23   #20
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg gjetter på at her henger gamle "fordommer" igjen - vi har vel alle hørt at "man skal ikke spise etter kl. 18 hvis man skal gå ned i vekt" som nærmest har blitt et slags gammelt jungelord. Og det er jo mange som får problemer med å sove om de spiser tung og fet mat like før de legger seg, det er det jo ingen tvil om. Men om det passer for deg å spise slik du gjorde i går så gjør du det. Jeg kan spise en kjempemiddag kl. 22 og sovne som en stein.

Her er vi helt like ja Kan også spise ett skikkelig måltid på kvelden og fortsatt sove som en stein

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:28   #21
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

For mitt eget vedkommende så har jeg ofte spist koteletter med fløtesaus kl 22 om kvelden, jeg har mest matlyst på kveldstid. Men jeg har jommen gått ned 40 kg lell da, sju Tror det handler mest om å høre på kva kroppen sier ifra om jeg, sier den at den er sulten så må den vel få mat?

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:31   #22
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

For mitt eget vedkommende så har jeg ofte spist koteletter med fløtesaus kl 22 om kvelden, jeg har mest matlyst på kveldstid. Men jeg har jommen gått ned 40 kg lell da, sju Tror det handler mest om å høre på kva kroppen sier ifra om jeg, sier den at den er sulten så må den vel få mat?

Akkurat denne filosofien her er jeg helt enig i. Og det er derfor jeg ELSKER lchf dietter også. For da slipper man sulte, vente på neste måltid osv slik som man ofte gjør på lavKALORI dietter.

Og jeg tror det er fra lavKALORI diettene man ofte lærer at det er fy fy og spise etter kl 18, selv om man dævver av sult. Hehe, OG da er det fort gjort å sprekke med noe usunt i stede etter en uke eller to.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:34   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

For mitt eget vedkommende så har jeg ofte spist koteletter med fløtesaus kl 22 om kvelden, jeg har mest matlyst på kveldstid. Men jeg har jommen gått ned 40 kg lell da, sju Tror det handler mest om å høre på kva kroppen sier ifra om jeg, sier den at den er sulten så må den vel få mat?

Jeg har også begynt å høre mer på hva kroppen har lyst på og i går hadde jeg huset fullt av kaker, men kroppen ville ha kyllingwok...! Nå fikk den ikke viljen sin denne gangen.

Men for et par uker siden hadde jeg uvi og da hadde jeg fryktelig lyst på yoghurt naturell med bringebær i til frokost! Antagelig for at kroppen ville ha noe surt for å stabilisere blæra.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:39   #24
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Og jeg tror det er fra lavKALORI diettene man ofte lærer at det er fy fy og spise etter kl 18, selv om man dævver av sult. Hehe, OG da er det fort gjort å sprekke med noe usunt i stede etter en uke eller to.

Gamle resirkulerte "sannheter" er vrange å få avlivet ja Lavkarbo for livet for meg, så jeg slipper å være både feit og sulten hele tiden! Kroppen min sier ifra sjøl den, om hva klokka er. Er klokka "ti over halv mat" så spiser jeg bare...

Jeg har også funnet ut at når man holder seg unna blodsukkerkødd i kosten, så er det faktisk mulig å høre hva kroppen sier.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:35   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Var jo ikke vondt ment det jeg sa da...var velment, synd at enkelte skal hugge hodet av meg for det.

Selvfølgelig var det ikke vondt ment, det er det vel heller ingen som tror. Det er heller ikke vondt ment fra min side å arrestere noen på et råd som går på tvers av filosofien trådstarter følger . Ta det heller til etterretning, det er ingen som er ute etter å ta noen her, men det må være lov til å si fra. Beklager at du opplevde det på den måten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser man om man er sulten mellom måltidene?? (er alltid sulten) rumbero Induksjonen 2 01-04-10 20:35
Sulten - veldig sulten! Sophie Lavkarbo generelt 17 20-08-09 21:43
God kveld, jeg er ny her SuperMarion Mer enn 30 kg overvekt 8 03-03-09 18:07
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no