Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbobutikken på Flisa

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-11, 14:56   #1
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Lavkarbobutikken på Flisa

Da fikk jeg endelig mannet meg opp til å ta en tur dit.
Syns de hadde mye fine mixer og ting, og hurtigmat som ikke er mye dyrere enn fjordland, kjekke saker, ja ikke for meg da, som ikke trenger hurtigmat egentlig.
Men det jeg egentlig lurer på er: Hva er deres erfaring med produktene der? Dere som handler der, hva kjøper dere, og hva kjøper dere IKKE?
Jeg kjøpteikke noe i dag, får lønn til uka, så ble bare å titte, er jo greit å titte først, og tenke på hva en egentlig trenger av alle mixene og sånt og......
Så nå vil jeg gjerne høre om hva dere handler der.

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 15:22   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Dette er jo spisdegslank-produkter, som jeg har god erfaring med

Jeg spiste ferdigmaten i 6 uker - og var veldig fornøyd. Det var da jeg hadde ordentlig vekttap også

Ellers kjøper jeg og har smakt og er fornøyd med:
- browniesmixen, god på smak, enkel og fint å ha under feks sjokolademousse om man vil ha ordentlig "sjokoladekake". Smaker brownies synes jeg.
- mandelkakemixen, også god på smak, denne lager jeg TO kaker av i rundform og lager ostekakefyll oppå Her kan du nok variere litt med smak, fin som "bløtekakebunn" kanskje?
- belgisk vaffel - helt grei
- brødmixen: denne lager jeg mine brød av. Blandes kun med vann og rett i ovnen, mitt favoritt-lavkarbo-brød av de jeg har forsøkt så langt.
- pølsene, har smakt middagspølsen - god på smak.
- pepperkakene, tykkere enn vanlig pepperkake - disse likte jeg kjempegodt, de er svært mettende da.
- smørbrødkjeksene, geniale med smør og ost på om man er litt fysen. God på smak, og fine å ha med seg om man skal i osteparty

Vet ikke om de selger cappuchinossmoothiesene - men disse kan man bli avhengig av om man liker sjokoladedrikk med kaffesmak! NAM! Måtte slutte å lage de selv hjemme det ble bare for mye...

Ellers kommer jeg ikke på mer i farten Jeg liker best at det er enkelt å bruke mixer til situasjoner der andre skal spise kake - sånn at man kan ta med selv uten å skeie ut Dessuten er de gode på smak - flere i min familie bruker disse ved spesielle anledninger og jeg har et par av de i skapet just in case

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 16:34   #3
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Det var smaksprøver på de smørbrødkjeksene i dag, og de var kjempegode. De skal jeg iaffal handle av.
Brødmixen kunne jeg tenkt meg å prøve egentlig. Du har ikke bilde av brødet ditt?
Og en av kakemixene er ganske greit å ha.
Tror ikke det blir så mye frossneting på meg egentlig. Har jo tid til å lage middag selv.
Tusen takk for at du deler erfaringer med meg, og alle andre her da

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 16:35   #4
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Forresten, vet du om den vaffelmixen kan brukes til vanlig jern, eller er det kun til belgisk jern?

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 16:40   #5
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Hun damen i butikken, sa at i Fiberhusk er det en del stivelse, hvordan er fiberhusk i forhold til fiberblandinga der tro? Noen som har erfaring der?

Jeg lurer litt på hva prisen på Johannesbrødkjernemel (har sikkert skrevet det helt feil) er på helsekostbutikken i forhold til Spis deg slank produktet. Hva er billigst?

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:06   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Forresten, vet du om den vaffelmixen kan brukes til vanlig jern, eller er det kun til belgisk jern?

Kan brukes i vanlig jern også ja - såvidt jeg vet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:07   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Hun damen i butikken, sa at i Fiberhusk er det en del stivelse, hvordan er fiberhusk i forhold til fiberblandinga der tro? Noen som har erfaring der?

Jeg lurer litt på hva prisen på Johannesbrødkjernemel (har sikkert skrevet det helt feil) er på helsekostbutikken i forhold til Spis deg slank produktet. Hva er billigst?

Jeg mener fiberhusk sveller mer enn fiberblandingen. Bruker fiberblandingen i smoothien vanligvis jeg - den kan også brukes ellers der man ønsker litt ekstra fiber Husker ikke prisen i helsekosten jeg... du må nesten sjekke.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:14   #8
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbobutikken på Flisa

Hun sa hun brukte mer av den fiberbladingen, enn det skal være fiberhusk i oppskriftene. Hadde egentlig tenkt å ta en tur dit på Lørdagen, får ikke dratt dit i uka, pga åpningstidene, men så har jeg lovet ungene tur til Grundsetmartnan på Lørdag...bummer....så muligt det blir krisekjøp av fiberhusk istedetfor.

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no