Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Starter på eurodiett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-13, 21:48   #1
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Starter på eurodiett

Da er Eurodiett bestilt. Jeg har store problemer å holde meg til en kur, og får utrolig mange tanker om alt jeg ikke skal spise da. Så er litt spent. Men om kuren viser resultater skal det nok være lettere å holde seg motivert. Så får jeg jobbe skikkelig med motivasjonen min, og tenke på det som er bra.

Prøvde et annet lavkarbo pulver. Easy diet det selges med 8 gram karbohydrater i Sverige pr pose, mens i Norge er det 20 pr pose grunnet mattilsynets krav. Kjøpte noen poser i Norge for å prøve smaken før jeg durte over til Sverige, men det ble så tykk konsistens at det klarte jeg ikke.

Da håper jeg på god smak av Eurodiett og at jeg klarer kuren. Liker at man kan spise grønnsaker til.

__________________


Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 16:40   #2
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter på eurodiett

Er spent på hvordan det går med deg?

Jeg har gått ei uke på denne dietten og det går ok.
Kjenner litt nå at jeg begynner å bli litt lei omeletten og suppene. Skal kun gå på fase 1 i 20 dgr og deretter på fase 2 slik at når vi drar på ferie så er fase 2 avsluttet og jeg kan spise sunn middelhavskost. Så er det ei ny økt til høsten.
Er ikke fristet av å spise annen mat men har spist litt kylling til suppen et par ganger og noen glass vin ble i det i helgen. Men det går sakt men sikkert ned.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 21:48   #3
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Denne tråden har jeg ikke sett før, men jeg er også nysgjerrig på hvordan det går med deg?

Jeg har gått på Eurodiett siden 27.januar og har gått ned litt over 15 kilo. Har gått på denne dietten før, men sluttet brått etter ei matforgiftning (som ikke skyldtes noen av produktene) og la på meg de fleste kiloene igjen. Nå har jeg altså holdt på i 4,5 ny måneder og er like fornøyd denne gangen som forrige gang Jeg har prøvd en god del kurer og dietter før, men denne er den enkleste og beste jeg har prøvd. Det fungerer! Man finner raskt ut hvilke produkter man liker, og for min del ble det bringebærkjeksene, praliner, - og karamell (-ish) og sjokoladebarene, brownie, pannekaker, pasta, og paprikasnacks. Tror jeg kommer til å fortsett å spise produkter 1-2 ganger daglig etter fase 3 også, såfremt jeg får bestilt det. Grei måte og vedlikeholde vekten på i tillegg til Fedon-mat for meg som ikke kan trene

Lykke til, begge to

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 08:31   #4
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Hei!
Hvordan går det med dere? Jeg går på min 12. dag i fase 1 i dag. Jeg synes det har vært litt tøft og er glad jeg har ferie. Men vekten tusler heldigvis nedover. I dag hadde jeg tatt av 4,5 kg.

Jeg skal være i fase 1 i 30 dager og så videre på fase 2 i et par måneder. Det er hvertfall planen. Det hadde vært hyggelig med litt liv i denne tråden sånn at vi kan oppmuntre hverandre og backe hverandre opp.

Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 10:23   #5
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Hei

Med meg går det bare bra. Jeg stortrives på Eurodiett, har funnet de produktene jeg liker og gått ned ca 17 kilo så langt. Har ca 5 kilo igjen før jeg er "ferdig". Synes det er så enkelt og greit å spise produkter, gruer meg litt til jeg skal erstatte dette med vanlig mat til hvert måltid. Tror jeg blir å fortsette å kjøpe barer, slik at jeg kan erstatte måltider med det 1-2 ganger hver dag.

Håper det går bra med dere også

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 10:59   #6
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Å så flink du er Lille34. Det er motiverende å høre at det går bra. Jeg liker også etterhvert de fleste eurodietproduktene. Jeg prøver å variere så mye jeg kan. Det eneste jeg ikke liker er pannekakene og pastaen, ellers er alt ok.

Jeg skjønner godt at du gruer litt for å gå over på et kosthold uten produkter. Tror kanskje jeg også vil føle det sånn, man slipper å tenkte så mye, bare ta en pose og tilsette noen grønnsaker og så vet man at man har fått i seg det man trenger. Men for meg er dette også en periode jeg skal øve meg på å (gidde) spise grønnsaker til alle måltider. Det krever litt planlegging og er litt ekstra jobb, men godt er det jo. Håper jeg får den rutinen etter hvert.

Ha en fin søndag!

Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 12:02   #7
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Hei, hvordan går det med dere?

Jeg har ca 1 uke igjen på fase 1. Hittil har jeg gått ned litt over 7 kg . Det er deilig, for nå begynner jeg å merke det på klærne. Har også begynt å drømme om mitt første "ordentlige" måltid på fase 2. Foreløpig er laks på spinatseng favoritten....... vi får se hva det blir til. Det blir uansett et høydepunkt.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 14:54   #8
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Starter på eurodiett

Jeg er på dag 3, og sliter veldig med influensa symptomer
og kvalme! Andre som opplever det? Jeg har 100 kg å ta av, så jeg fikk ikke starte i fase 1, så er i fase 2 nå. Jeg synes det er vanskelig å få produktene ned! Og det er jo litt demotiverende siden jeg har så mye å gå ned! Blir det bedre? Venner man seg til smaken?

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 09:46   #9
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Bathory, her.

Jeg er på dag 3, og sliter veldig med influensa symptomer
og kvalme! Andre som opplever det? Jeg har 100 kg å ta av, så jeg fikk ikke starte i fase 1, så er i fase 2 nå. Jeg synes det er vanskelig å få produktene ned! Og det er jo litt demotiverende siden jeg har så mye å gå ned! Blir det bedre? Venner man seg til smaken?

Hei Bathory!

Jeg har ikke opplevd det, men har lest om flere som har hatt det slik på dette forumet. Jeg synes det første måltidet var værst. Man venner seg til det etterhvert, men det er jo klart at dette ikke er noen gourmetmat. Men med god variasjon med grønnsakene så går det seg til. Må også innrømme at jeg kan være litt lei av maten av og til. Men det er jo effektivt da! Jeg synes også det er veldig deilig å være kvitt søtsuget.

Hold ut, Bathory og lykke til!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 19:25   #10
L79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 2
L79 er på en erverdig vei

Sv: Starter på eurodiett

Hei,

Jeg er også i gang med eurodiet, har endel kilo som skal av.

Går det greit med dere andre?

L79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 08:30   #11
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter på eurodiett

Hei
Velkommen hit. Vi er flere som går på Eurodiet. Du finner de fleste av oss i "Den store felles ED tråden". Der er det mange gode råd og tips. Dette er en utrolig effektiv diett for meg. Håper den fungerer for deg også.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:01   #12
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Bathory, her.

Jeg er på dag 3, og sliter veldig med influensa symptomer
og kvalme! Andre som opplever det? Jeg har 100 kg å ta av, så jeg fikk ikke starte i fase 1, så er i fase 2 nå. Jeg synes det er vanskelig å få produktene ned! Og det er jo litt demotiverende siden jeg har så mye å gå ned! Blir det bedre? Venner man seg til smaken?

Velkommen til dere nye

Jeg startet også på 100 kilo første gangen, og det var aldri snakk om å kutte ut fase 1. Gikk på fase 1 i 4 uker og deretter fase 2 i 8 uker, og det gikk strålende Man finner fort de produktene man liker best, og jeg holder meg konsekvent til bringebærkjeks, sjokoladebarer, paprikasnacks, rundstykker og evt brownie (den nye var IKKE god..) og pannekaker. Da går det så greit atte'

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 21:14   #13
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei
Cool

Sv: Starter på eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Velkommen til dere nye

Jeg startet også på 100 kilo første gangen, og det var aldri snakk om å kutte ut fase 1. Gikk på fase 1 i 4 uker og deretter fase 2 i 8 uker, og det gikk strålende Man finner fort de produktene man liker best, og jeg holder meg konsekvent til bringebærkjeks, sjokoladebarer, paprikasnacks, rundstykker og evt brownie (den nye var IKKE god..) og pannekaker. Da går det så greit atte'

Jeg har 100 kg å gå ned:/ hadde jeg bare vært 100 kg hadde jeg jublet!

Har fått testet en del produkter nå, noen er greie, mens andre får jeg ikke ned! Kan jo dele hva jeg har likt til nå;
Cappuchino drikken (kjempe god med isbiter og en skvett kaffe)
Kylling suppen
Vanilje baren
pralinebar
protein kjeksene
frokost blandingen
Pannekaken
Vegetar paien
Couscousen

Karamell "puddingen" var den verste da, herlighet!!

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 09:09   #14
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Starter på eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Bathory, her.

Jeg har 100 kg å gå ned:/ hadde jeg bare vært 100 kg hadde jeg jublet!

Jeg heier på deg, Bathory!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 20:56   #15
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Starter på eurodiett

Da har det gått 5 uker, og etter 5 uker i fase 2 har jeg gått ned 12 kg! Woho! Så dette funker! Jeg har ikke vært sulten eller fått episoder med cravings. Synes dette er ett helt topp opplegg!

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er Eurodiett? Summer Eurodiett 12 01-03-13 22:47
Eurodiett på tur Elinemor Eurodiett 1 14-12-11 21:36
Ny på Eurodiett Ruska Eurodiett 13 25-01-08 12:12
Eurodiett Kajamoor Eurodiett 4 10-10-06 00:12
starter eurodiett serafina Eurodiett 4 07-12-05 16:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no