Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nannahs lyse søndagsbrød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-10, 17:51   #51
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Det er jo bare å exprementere og prøve seg fram til en finner noe en liker...og post gjerne oppskrifter, da dere!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:44   #52
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Da har jeg lagd uten kli (eller kruska kli), men med sesamfrø.
Jeg hadde heller ikke så mye rømme igjen i skapet, så jeg hadde vel 1/2 dl rømme og 1 1/2 til 2 dl kesam. Ellers fulgte jeg oppskriften til Nannah .

Sesamfrøene setter en markant smak på brødet, men jeg tror at dette er det beste hittil .
Lurer på om det er kesamen som gjorde at brødet ble så saftig??

Det er i alle fall helt fantastisk godt, så tusen takk, Nannah

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:21   #53
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Jeg har endelig fått somlet meg til å lage en focaccia- variant av dette brødet.
Laget dobbel porsjon med 300g solsikkefrø og 40g sesamfrø.
Brukte også 3dl fløte i stede for rømme (tilbud på fløte som gikk ut på dato).
Brukte 7 ss olivenolje i deigen.

Laget deigen som vanlig. Trykket den ut i en liten langpanne og rislet olivenolje over. Kunne ha brukt mer olje enn jeg gjorde, den trakk seg helt inn.
Brukte ca en ss maldon- salt oppå, kunne ha brukt litt til, tror jeg.
Strødde på en del oregano, igjen var jeg nok litt gjerrig, smakte ikke oregano i det hele tatt av det ferdige resultatet.
Prøvde meg med soltørkede tomater oppå. De ble svidd, så det prøver jeg ikke igjen med varmluft i hvert fall!

Alt i alt gikk det bra, syns jeg! Ble jo ikke Focaccia, men en god erstatning!

Må kjøpe ruccolasalat i morgen og prøve favoritten, focaccia med spekeskinke, mozarella og ruccola!

__________________

Sist redigert av Kitt : 10-04-10 kl 00:32.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:22   #54
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Knuppen Kitt! Den skal testes neste gang vi skal grille

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:47   #55
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Denne skal jamen jeg teste også, Kitt!! Spennende!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 14:54   #56
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Hvor kjøpes fiberhusk? Jeg finner det ikke på helsekost eller store butikker

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 14:57   #57
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Jeg kjøper Fiberhusk på Meny eller ICA.
Trodde da det var vanlig i helsekosten også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 15:08   #58
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Hvor kjøpes fiberhusk? Jeg finner det ikke på helsekost eller store butikker

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg kjøper Fiberhusk på Meny eller ICA.
Trodde da det var vanlig i helsekosten også!

Jeg får heller ikke tak i det her, ikke på helsekost eller på ICA

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 15:10   #59
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Rart, jeg kjøpte det på ICA, Vøyenenga, senest i påsken.
Men det betyr også at de har det i sortimentet og at dere bare kan be dem om å ta det inn!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 15:13   #60
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Jeg var der for en time siden Ica Maxi Kristiansund - for å se atter engang, men neeeida Får be de ta det inn da...

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 19:31   #61
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

her jeg bor har Rema Fiberhusk også...

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 18:53   #62
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Nå har jeg vært i mange butikker, og fant tilslutt fiberhusk i den glutenfrie avd. på ICA Maxi! Idag skal det bakest!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:42   #63
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Har laget dette i dag, men uten rømme. Jeg fant oppskriften et annet sted :O Der sto det også at det skulle stekes på 200 gr og 45 minutter. Og oppskriften var doblet. Håper inderlig ikke brødet mitt blir seigt og vått inni igjen. Gr... Glemte visst å ha i salt Og sukrin sto det heller ingenting om.. Så får se da!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:39   #64
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Blir dette vått inni?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:01   #65
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Mitt ble ikke vått i det hele tatt! Minner mer om god, gammeldags formkake i konsistensen!
Jeg laget faktisk en sitronformkake med denne oppskriften som basis!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:13   #66
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Mitt ble ikke vått i det hele tatt! Minner mer om god, gammeldags formkake i konsistensen!
Jeg laget faktisk en sitronformkake med denne oppskriften som basis!

Ah, konge. Så da kan det funke å riste dette?

Har bakt det karins beste engang, men det var litt vått inni. Selv om man glemte å legge det inn fra benken om kvelden var det like "ferskt" dagen etter. Det fungerte ikke å riste det heller.

Også er det etterlanna i både nannahs knekkebrød og i det karins brød jeg ikke helt klarer smaken av. Det er ett av de frøene som jeg har hatt i. Derfor håpa jeg at dette brødet her ikke har den smaken og at det funker å riste det så det blir sprøtt

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:53   #67
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Det blir ikke vått inni og kan med fordel ristes som "ordentlig" brød!

Sjekk også ut focaccia- utgaven min!

(Karins brød blir heller ikke det om det stekes lenge nok. Fant det ut etter noen mislykkede forsøk)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:22   #68
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Mitt var ikke klissete før jeg kom halvveis inn i det, da festa det seg litt på kniven. Men smaker tørt og godt som jeg liker det.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 18:35   #69
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Herrliich, da fikk jeg tak i mandelmel. 90 kroner for en halvkilo

Prøver en versjon med 80 gram solsikke, 70 gram mandelmel og 50 gram walnøtter jeg nå. Tror dette blir knallgodt. Har hevet ganske mye i ovnen

Gleder meg til å smake på dette brødet om en times tid

Håper det er digg å riste dette

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:17   #70
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Herrliich, da fikk jeg tak i mandelmel. 90 kroner for en halvkilo

Prøver en versjon med 80 gram solsikke, 70 gram mandelmel og 50 gram walnøtter jeg nå. Tror dette blir knallgodt. Har hevet ganske mye i ovnen

Gleder meg til å smake på dette brødet om en times tid

Håper det er digg å riste dette

Dette her var noe anna enn det jeg har prøvd før ja. DÆven så godt d, ette var. Mitt var fortsatt litt vått inni mitt da.. Så kan nok stå i 10-15 min ekstra tipper jeg. Prøve det neste gang.

Men nå er jeg glad. Endelig ett brød som ikke har masse hele korn i seg

Eneste jeg kan klage litt på, hihi, er at det blir veldig lavt så skivene blir veldig små, men ellers var dette knall

EDIT: Sku dette være helt lyst? For mitt er ganske mørkt egentlig, hehe

Marius

__________________



Sist redigert av marjusen : 23-10-10 kl 20:19. Årsak: se edit
marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:30   #71
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Du kan prøve å bytte ut solsikkekjærner med malt sesamfrø...da får du et lysere brød

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:12   #72
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Prøvde dette brødet i dag og det falt i smak hos både liten og stor Skal prøve å lage krydderkake og sitron kake med dette som basis. Sikkert kjempegodt

Takk for oppskrifter Nannah, Har en 8 åring som faktisk er glad i det nye kostholdet selv om det var mye som måtte bort Prøvde flere av oppskriftene dine Knallgode

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:21   #73
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Jeg hadde ikke mandelmel så jeg tok kokosmel istedet og brødet ble knallgodt!!! Så absolutt det beste lavkarbobrødet jeg har smakt!!! Spiste to små skiver med smør og sukkerfritt bringebærsyltetøy og kunne glatt satt til livs halve brødet tror jeg...

Og så lettvint å lage også! Helt topp!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:05   #74
Pandaguri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 10
Pandaguri er på en erverdig vei

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Tusen takk for oppskriften Nannah, dette ble et knallgodt brød Fikk ordentlig sprø og god skorpe til og med, det har jeg savnet.

Samboeren min er superskeptisk til alle brødene med masse frø, så jeg gleder meg til han får prøve dette.

Hadde forresten ikke mandelmel, så brukte soyamel i stedet. Det funket kjempefint.

Pandaguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 13:41   #75
Leoline
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 38
Innlegg: 64
Leoline er på en erverdig vei

Sv: Nannahs lyse søndagsbrød

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Har savnet et mindre grovt brød til søndagsfrokostene og ellers en gang iblandt. Dette ble godt

4 egg
1.5-2 dl rømme
50g mandelmel
150 g solsikkekjerner(finmalte)
20 g kli
1 stor ss fiberhusk
2 ts bakepulver
1 ts salt
1 ts sukrin
3-4 ss olje lr smeltet smør.

Rør sammen og hell i form. Stek på 160g varmluft i 1t 15 min.
Avkjøl før du skjærer i det.

Dette gir ett brød med ca 30 karb.

MM dette skal jeg bake og ha med på rekefest i kveld! Men hvilken kli bruker du? kjøpt på vanlig butikk?

__________________





Always remember : You shine!!
Leoline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver ketolyse.....;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nannahs squashkake Nannah Kake/dessert og snacks 22 15-01-13 11:25
Nannahs brownies Nannah Kake/dessert og snacks 64 06-03-12 23:05
Nannahs eplekake Nannah Kake/dessert og snacks 80 10-10-11 09:54
Nannahs eggesalat Nannah Lunsj 0 12-07-09 01:24
Nannahs pølsemiddag ... Nannah Middag 3 06-02-08 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no