Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Atkins bar i ketolysekur?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-10, 22:35   #1
jodo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 5
jodo er på en erverdig vei

Atkins bar i ketolysekur?

som jeg ser det så kan en godt bruke en Atkins bar i ketolysekuren!! er det noen som har erfaringer med dette??
tenkte bruke det som snack eller et lite mellom måltid!!

jodo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:48   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins bar i ketolysekur?

Når du kommer ordentlig i ketose vil du miste behovet for mellommåltider. Disse barene kan spises, men de inneholder stort sett ingen naturlige ingredienser, så man bør tenke seg om får man spiser for mye av de. I tillegg kan de trigge søtsuget, så man i verste fall sprekker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 23:13   #3
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Atkins bar i ketolysekur?

Jeg har en sånn i veska jeg. Om jeg blir sulten når jeg er på farten er det uansett langt bedre med en sånn bar enn å stikke innom 7-11 for å stoppe sulten.
Men kun som "nødrasjon" her altså.

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 23:38   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins bar i ketolysekur?

Opprinnelig lagt inn av SuperMamma, her.

uansett langt bedre med en sånn bar enn å stikke innom 7-11 for å stoppe sulten.

7-11 har f.eks skinke og skivet ost, som er mye bedre for å stagge sulten enn e-stoffer satt i system...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 11:34   #5
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Atkins bar i ketolysekur?

Etter et par måneder i ketose kom Mannen hjem med en sånn, han hadde forstått at man kunne spise litt sånt, og syntes jeg hadde vært flink. Han vet bedre nå Andre ting som er myyye bedre som premie Den smakte høgg.. Altfor søtt, altfor mye "kunstig smak". Skikkelig æsj! Ta heller med et par babybel oster i veska, eller noe annet som tåler å ligge litt. En neve mandler eller to..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 23:59   #6
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Atkins bar i ketolysekur?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

7-11 har f.eks skinke og skivet ost, som er mye bedre for å stagge sulten enn e-stoffer satt i system...

Du, det har jeg aldri tenkt over.. 7-11 er synonymt med cockies for meg derfor har jeg bare holdt meg unna. Men nå forstår jeg jo at det bare er feil hjørne av butikken jeghar handlet i

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 08:24   #7
Ledestjerne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
Innlegg: 25
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Atkins bar i ketolysekur?

Opprinnelig lagt inn av jodo, her.

som jeg ser det så kan en godt bruke en Atkins bar i ketolysekuren!! er det noen som har erfaringer med dette??
tenkte bruke det som snack eller et lite mellom måltid!!

Eg synes Atkins bar er bra å ha når eg skal på besøk og det blir servert annen sjokolade eller kaker. Då tar eg 1/2 bar, og føler at eg og kan kose meg. Og god å ha i reserve hvis du blir svolten og ikkje har mogelegheit til å lage mat akkurat då. Men i store mengder er det vel ikkje å anbefale. Eit par gonger i veka har ikkje stoppa min nedgang, men eg er ganske fersk her då.

__________________




Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysekur og CLA? murmeluppa Ketolysekuren 8 02-06-08 00:12
Ny i dag på ketolysekur supha Ketolysekuren 17 03-03-08 11:27
Ned 30 kg med lavkarbo og ketolysekur BiB Ketolysekuren 58 08-08-07 22:39
15 år og ketolysekur? seffa123 Ketolysekuren 1 22-07-07 19:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no