Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-11, 13:18   #6051
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av trønderpija, her.

Et spørsmål :
Skulle/kunne cocosa dekke fettbehovet iløpet av dagen ?

Det er ikke så mye omega-3 i det, men fettbehovet som energibehovet fra fett? Ja, energibehovet fra fett kan man dekke fra kokosolje. Men men spiser jo som regel litt andre ting også da. 2 % omega-6 og 0% omega-3 i kokosolje.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-02-11, 18:53   #6052
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke bare kan spise når jeg er sulten, i stedet for å vente til jeg blir kvalm og ikke orker mat? Argh!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-02-11, 19:07   #6053
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke bare kan spise når jeg er sulten, i stedet for å vente til jeg blir kvalm og ikke orker mat? Argh!

Det lurer jeg også på hvorfor du gjør? Håper du spiser når du er sulten neste gang da snuppa

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 17-02-11, 19:36   #6054
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lenge holder en gulrotkake seg i kjøleskapet?

Bakte til kjærestenes bursdag på tirsdag, men vi var så mette etter middagen så orket ikke noe, og i går måtte han plutselig reise sørover på jobbintervju... så den står fortsatt urørt i kjøleskapet

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 17-02-11, 19:46   #6055
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Hvor lenge holder en gulrotkake seg i kjøleskapet?

Bakte til kjærestenes bursdag på tirsdag, men vi var så mette etter middagen så orket ikke noe, og i går måtte han plutselig reise sørover på jobbintervju... så den står fortsatt urørt i kjøleskapet

Kan du ikke fryse den da

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-02-11, 19:53   #6056
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Kan du ikke fryse den da

Har tenkt på det men har veldig lite plass i fryseren hehe... Så hadde vært greit å vite sånn ca hvor lenge den holder, sånn at den kanskje kan bli spist opp før den blir dårlig

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 17-02-11, 20:00   #6057
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Har tenkt på det men har veldig lite plass i fryseren hehe... Så hadde vært greit å vite sånn ca hvor lenge den holder, sånn at den kanskje kan bli spist opp før den blir dårlig

4-5 dager kanskje hvis den får stå ordentlig kaldt... skyndt deg og spis den opp du - del med noen som fortjener det - gi bort et par stk til naboen og sånn

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 17-02-11, 20:19   #6058
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

okay Takk!
Skal på dobbel bursdagsfest i morgenkveld, satser på at den fortsatt er fin så kan jeg ta den med dit
hvis ikke blir den sikkert uansett spist opp når folk blir fulle nok hehe...

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 17-02-11, 21:12   #6059
e84
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 112
e84 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Sånt skjer når man først begynner å se på. Man må jo få med seg hva som skjer videre. Jeg var hekta på Glamour... Nå ser jeg en episode pr. måned cirka og allikevel virker det som det står stille...

Men 'Days of Our Lifes' er skikkelig dårlig, assa...

haha, i know the feeling! Da jeg gikk på ungdomsskolen måtte jeg løpe hjem fra skolen hver dag for å rekke den nye episoden av Days Of Our Lives...var helt hektet! PÅ samme måte var jeg hektet på Hotell Cæsar en stund også. Har heldigvis ikke vært avhengig av noen av delene på mange år nå da, er jo slitsomt å være hooked på serier som går hver eneste dag...LOL

e84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og trening
Gammel 17-02-11, 21:14   #6060
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva funker best:
Hold-in strømpebukser eller Hold in-truser?
Og har Cubus noe som er brukanes?

Noen som har peiling ???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-02-11, 21:22   #6061
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kommer an på hvor mye og hva du skal holde inn :P Aner ikke om de har på cubus, de er ganske bra på bher men har ikke kikket på sånt der. De har mye brukanes shaping undertøy på lindex derimot. både "truser" og korsettlignende greier.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 17-02-11, 21:24   #6062
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

okei.. skikkelig teit spm.. Men om man tygger noe, og spytter ut? Da har man vel ikke fått i seg altfor mange karbene av det? :P Feks smågodt... sukk.. jeg tygget litt på det idag og så ombestemte jeg meg og spytta det ut.. hoho.. men har vel tygget ut alle karbene da? :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 17-02-11, 21:25   #6063
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Kommer an på hvor mye og hva du skal holde inn :P Aner ikke om de har på cubus, de er ganske bra på bher men har ikke kikket på sånt der. De har mye brukanes shaping undertøy på lindex derimot. både "truser" og korsettlignende greier.

Så på de korsett-greiene i dag, men torte ikke prøve MEN da jeg så på de tenkte jeg: Er de ikke veldig vanskelig å få igjen

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 17-02-11, 21:26   #6064
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Kommer an på hvor mye og hva du skal holde inn :P Aner ikke om de har på cubus, de er ganske bra på bher men har ikke kikket på sånt der. De har mye brukanes shaping undertøy på lindex derimot. både "truser" og korsettlignende greier.

Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på å ha på meg kjole i et selskap vi skal i på lørdag. Jeg har ikke hatt på kjole siden jeg var jentunge....
Siden jeg har litt mage som jeg føler stikker ut hadde vært greit å klemt den inn med et eller annet....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-02-11, 21:27   #6065
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Noen som har peiling ???

http://www.figleaves.com/uk/product....e=&colour=Nude

jeg har noe alla denne flotte greier

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 17-02-11, 21:33   #6066
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Så på de korsett-greiene i dag, men torte ikke prøve MEN da jeg så på de tenkte jeg: Er de ikke veldig vanskelig å få igjen

neida, bare litt uvant til å begynne med. Jeg har en sånn med maange hekter og den er helt grei å få igjen. Den er utrolig kjekk under kjoler også, siden den er litt glatt så faller gjerne kjolen litt finere. .)

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på å ha på meg kjole i et selskap vi skal i på lørdag. Jeg har ikke hatt på kjole siden jeg var jentunge....
Siden jeg har litt mage som jeg føler stikker ut hadde vært greit å klemt den inn med et eller annet....

Lurt! Tror nesten du blir nødt å prøve da. Problemet med de "trusene" kan være at samtidig som de holder inn mestepartne så dytter de opp samtidig og flytter en valk litt oppover....

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 17-02-11, 21:39   #6067
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Noen som har peiling ???

Ha ha kom til og tenke på SLANKETRUSA de solgte på Cubus for ei stund tilbake Jeg foretrekker hold in srt.bukse helt uten truse

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-02-11, 21:39   #6068
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Problemet med de "trusene" kan være at samtidig som de holder inn mestepartne så dytter de opp samtidig og flytter en valk litt oppover....

Strømpebukse! Da bare drar man dem langt nok opp, så dukker det overflødige opp på puppa i stedet!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-02-11, 21:43   #6069
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Strømpebukse! Da bare drar man dem langt nok opp, så dukker det overflødige opp på puppa i stedet!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-02-11, 21:48   #6070
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Strømpebukse! Da bare drar man dem langt nok opp, så dukker det overflødige opp på puppa i stedet!

! og sant.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 17-02-11, 21:56   #6071
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på å ha på meg kjole i et selskap vi skal i på lørdag. Jeg har ikke hatt på kjole siden jeg var jentunge....
Siden jeg har litt mage som jeg føler stikker ut hadde vært greit å klemt den inn med et eller annet....

Jeg kjøpte meg en "hold in" underkjole på lindex som jeg er KNALLfornøyd med! Strømpebukse gir kant på ryggen - men denne er glatt og tight, sitter ordentlig godt og en kjole over blir kjempefint!
Har selvfølgelig strømpebukse under, men kjolen er så tight at den "visker" vekk kant etter strømpebukse føler meg faktisk litt sexy med den underkjolen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 17-02-11, 22:01   #6072
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da får jeg ta meg en shopping runde i morgen!!! Takk for alle svar folkens!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-02-11, 22:04   #6073
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde en hold-in underkjole en gang og den bare gled opp eller ned... Helt GRUSOM!!

Hadde den under på et ball en gang og underkjolen ble igjen på ballet - i søppelbøtta!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 17-02-11, 22:14   #6074
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg hadde en hold-in underkjole en gang og den bare gled opp eller ned... Helt GRUSOM!!

Hadde den under på et ball en gang og underkjolen ble igjen på ballet - i søppelbøtta!

Hold in, hold utman skal jo lide for skjønnheten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-02-11, 22:16   #6075
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg hadde en hold-in underkjole en gang og den bare gled opp eller ned... Helt GRUSOM!!

Hadde den under på et ball en gang og underkjolen ble igjen på ballet - i søppelbøtta!


Har en liggende som jeg kjøpte på nettet. Prøvd en gang og deretter lagt innerst i skapet

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no