Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Maiskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 14:25   #76
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Dete r en slik vekt som måler vann/fett/muskler osv i kroppen.

Kanskje du binder mye vann for tiden?

Åå, en sånn ja! jo, kanskje jeg skal få tak i det
Men, jeg kan liksom ikke se hva jeg gjør som binder det. ikke har jeg spiste mye salt, ikke har jeg mensen eller eggløsning..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 18:13   #77
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg føler meg kjempeflink i dag! Har ryddet, vasket og shinet hele leiligheten! Vasket mye klær. Laget frokost og middag, og blogget!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:22   #78
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Maiskravletråden 30+

Flinke Anarko

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:35   #79
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg føler meg kjempeflink i dag! Har ryddet, vasket og shinet hele leiligheten! Vasket mye klær. Laget frokost og middag, og blogget!

Flinka! Skulle gi deg en sånn grønn knapp. Men fikk ikke lov Hva er bloggadressen din foresten?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:41   #80
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Her er bloggen min: http://anarko.blogg.no/
Dere får gå innpå de som vil. Men den er ikke så voldsomt spennende da

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:51   #81
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

vært ekstremt sliten siden jeg kom hjem søndag, og det har skjedd ting nesten hver da g så jeg har ikke fått tatt igjen søvn.. idag sovna jeg først på sofaen, med skype på. typen sente meg i seng, jeg satte på alarm som skulle vekke meg etter en time. jeg våkna etter to timer og 20 minutter, og alarmen kan jeg ikke huske å ha hørt... så nå er det egentlig leggetid.. men jeg utsetter den en time hvertfall

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:05   #82
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg treeener og jeg treeener og jeg treeeener og jeg kan ikke få nok! Til mannen min sitt store fortret (sier en slik på norsk? Altså det jeg mener er at han ikke er så glad i det) Han synes jeg er mye borte da, ikke noe mere enn det. Har egentlig lyst å melde meg inn på EVO også men spørs er hvis ikke han får litt angst da...

Jeg har jo masse tid til å trene om dagene nå når jeg ikke jobber men jeg aner ikke hvordan jeg skal få tid til det når jeg begynner jobbe igjen. Kanskje jeg skal spare EVO til da for de har åpent 05.00 til 00.00 og da kan jeg jo trene når det måtte passe meg.

Jeg vil nemlig aldri bli så stor som jeg var igjen, så bilder av meg selv idag som min datter har tatt med min mobil og det var ikke noe særlig... :P

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:11   #83
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Urk. Ligger på sofaen og diller med to laptoper for øyeblikket. Har litt lyst å gå en tur, men beina er ikke med på det. Vonde som bare det i dag, lurer på om det er fordi det har blitt kaldere igjen.

Jaja, jeg får i alle fall ryddet opp i begge pcene. Den ene har blitt skrudd fra hverandre og fått seg en omgang med støvsuger i tillegg, den var støvete.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:20   #84
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Urk. Ligger på sofaen og diller med to laptoper for øyeblikket. Har litt lyst å gå en tur, men beina er ikke med på det. Vonde som bare det i dag, lurer på om det er fordi det har blitt kaldere igjen.

Jaja, jeg får i alle fall ryddet opp i begge pcene. Den ene har blitt skrudd fra hverandre og fått seg en omgang med støvsuger i tillegg, den var støvete.

Hehe, tenkte du multitasket voldsomt siden du hadde to. Men leste lenger ned og såg grunnen der da

Jeg gikk kjempelangt forrige lørdag. Over en mil faktisk. Noe jeg er litt fornøyd med. Men kjente det godt i beina både søndag, mandag og tirsdag. Har selvfølgelig vært ute og gått etter det, bare ikke så mye.

Fikk nettopp vite at faren til noen venninner av meg er død, og måtte informere min mor om det, siden hun kjente han også. Usj, triste greier.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:26   #85
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Har dere lyst å se forskjellen (som jeg ikke ser... :P )?

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:27   #86
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Før slankingen begynte:

By edlajk at 2011-05-05

Idag:

By edlajk

Meg sån til vanlig ellers:


By edlajk

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:40   #87
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Oi, det er jo kjempeforskjell! Bra jobba!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:48   #88
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Må redigere meg selv, "oppstartsbildet" er faktisk tatt 2,5uker inn i slankingen... *sjokk* Så jeg må faktisk ha vært ENDA større... Hjelpes meg! Dit skal jeg aldri igjen!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:50   #89
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hehe, tenkte du multitasket voldsomt siden du hadde to. Men leste lenger ned og såg grunnen der da

Jeg ER kjempenerd, og gjorde akkurat det du trodde jeg gjorde. Satt med både mini-en og den vanlige laptopen. Bruker den ene til ting som ikke krever for mye minne, og så står den andre og kjører prosesser som er litt tyngre. I tillegg streamer jeg TV-serier til TVen gjennom xboxen fra den ene.

Ah, når har jeg fått mannfolket hjem, og han masserer føttene mine. Bedre sånn.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:57   #90
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Så flink du er Edla!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 23:55   #91
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Edla: ser jo kjempestor forskjell! Så flink du er

Vimsen: Så fint bilde du har fått deg

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:09   #92
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Edla: ser jo kjempestor forskjell! Så flink du er

Vimsen: Så fint bilde du har fått deg

Takk Nupsida Det var hyggelig!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 06:22   #93
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Eg vil ha slik rosemønstra pute som Edla har....

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 07:28   #94
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Hehehe!

Tusen takk alle sammen

Zillah: den forran er fra home & cottage den bak har jeg sydd av stoff fra stoff og stil!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 09:19   #95
Mamseen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Skien
Innlegg: 68
Mamseen er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Har vært på superkoselig tur til Skagen m gode kolleger.
Bare kosetur, ingen jobbing. Ble nok noe mer karber enn jeg skal ha, men syns summa sumarum at det gikk gangske greit.

Mamseen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 11:28   #96
Elbe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Elbe er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Glad fredag, alle sammen!



Elbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:11   #97
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Edla: kjempeforskjell! Vær stolt!

Kitsu: I like the way you nerd.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:01   #98
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Blæ! Jeg vil bare syte litt i dag Jeg har vært sjuk, men i dag følte jeg meg litt bedre og reiste på amerikareise (mitt lokale postkontor (post i butikk) er på en kjempeupraktisk plass) for å hente tre iherbpakker. Og når jeg fikk pakkene der så tok jeg de ut av esken, hadde de i sekken. Jeg brettet pappeskene og skulle til å spørre fyren i posten om det var noen plass jeg kunne kaste de. Før jeg rakk å spørre så sa han, "du vet, det er en container oppe i svingen her, altså!". Jeg ble litt tatt på sengen og spurte hvor det var. Da sa han bare "det så ut som du hadde tenkt å legge det igjen der." Jeg ble tatt litt på senga og sa bare nei. Så sa han i en skikkelig ironisk tone "vi kan ta det vi, siden du spurte så fint." Jeg ble faktisk skikkelig lei meg. Jeg vet at dette er big time overfølsomhet, men jeg hadde da virkelig ikke tenkt å legge fra meg papp midt i butikken der. (jeg glemte å si at i tillegg til å være sjuk, har jeg mensen, men det har dere vel alle fått med dere). Så på bybanen tilbake til byen begynte jeg å gråte. Skikkelig også. Vet ikke egentlig hvorfor jeg ble så lei meg. Vanligvis ville jeg jo ikke reagert så kraftig på en sånn liten ting.

Men så på bybanen da, så var det en søt jente på settet på andre siden av midtgangen som spurte om det gikk bra med meg. Og ho prata litt med meg for å få meg på andre tanker. Det er noe man virkelig sjeldent opplever. At noen vilt fremmede bryr seg. Det var så fantastisk å møte et sånt menneske.

Men når jeg kom hjem så var jeg fortsatt litt down og har nå spist masse macadamianøtter og to atkinsbarer. Håper at magen min overlever. Men humøret er bedre da...

Håper dere har en fin kveld

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:32   #99
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Næ, det var vel unødig spydig av han. Han kan vel ikkje vite kva du har tenkt, og om du så hadde "tenkt å legge det igjen" så er det da mange betre måtar å prate til kunden enn som så! Det var nok mannleg pms, tenker eg, og det er det ingen kur mot

Men så fint at du traff på ei omtenksom og hyggeleg jente på banen, da. Det er så godt at det framleis fins kjekke folk som tør å bry seg!

Eg har hatt ein fin dag. Måtte tidleg opp til eit møte på morgonkvisten og hadde ikkje sove så godt, for måtte opp og tømme "koppen" fleire gongar i natt, men trass i "syndfloden" bestemte eg meg for å ikkje avlyse avtalen på treningssenteret litt seinare på formiddagen. Så eg køyrde ut og hadde nok ei fin treningsøkt i det fine veret (nei, nei, finvær er jo eigentleg ikkje relevant for trening innandørs, men likevel...) og fikk lagt opp eit nytt program m mykje meire målbar styrketrening som eg gler meg til å jobbe med framover.

Men no vart eg nettopp påmint på kor sur eg vart i går kveld, for etter at eg hadde lagt meg - og altfor seint syns no eg! - så vart eg vekt av at telefonen ringte, og eg vert alltid så nervøs når telefonen ringer om kvelden, for da tenker eg oj, no har det skjedd noko skrekkeleg med eit familiemedlem e.l. Så eg byksar opp av senga naturlegvis og styrtar ned trappa for å svare, men etter sånn 3-4 ring og like før eg har handa på røret, så sluttar det. Vi har nummervisning, og det er eit svært kjent nummer, nemlig frå norsk gallup.

Eg svarer alltid på spørjeundersøkingar. Alltid. Til og med når dei ringer på mobilen og eg har lite batteri. Så snill er eg, altså. Men da dei ringte igjen no nettopp, så var eg aldelesen ikkje snill. Hadde eg anledning til å svare på nokre spørsmål om bankar? Åjada, eg hadde absolutt anledning, men eg hadde ikkje lyst fordi dei vekte meg i går kveld og gjorde meg SUR. Så da så.

Zillah samarbeider nemlig IKKJE når ho er sur.

Men no er eg blid igjen, altså, og gler meg til å få ungane i seng så eg kan legge meg til ei ny og forhåpentlegvis roligare natt

til alle !

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:02   #100
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Stakkars søte Vimsen Jeg skal ta han for deg jeg! Jeg blir litt sint jeg, for noen som ser særs snillere ut enn deg skal man jo lete litt etter, så å bare frekke seg på den måten er utrolig unødvendig (uansett hvor lite snill man ser ut så gjelder selvsagt vanlig høflighet).
Glad du fikk trøst. Har du lyst så er det bare å ta turen og spille playstation. Så skal jeg lage te til deg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no