Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-09, 22:06   #26
Charlotte88
Medlem
 
Charlotte88 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 35
Innlegg: 62
Charlotte88 er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

De har det fortsatt på Netrition
http://www6.netrition.com/mama_lupes...llas_page.html

Er det noe sted i Norge man får tak i det?? Eller, i sverige? skal til nordby og strømstad på tirsdag

__________________
77, 76, 75, 74, 73, 72 , 71, 70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57, 56, 55
Journalen min
Charlotte88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 22:06   #27
saxpia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 128
saxpia er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Opprinnelig lagt inn av Charlotte88, her.

Er det noe sted i Norge man får tak i det?? Eller, i sverige? skal til nordby og strømstad på tirsdag


Noen som vet?

Og er disse gode?

saxpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 00:20   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Får snart en pakke fra Dialife i Danmark. Mama Lupes for massevis av penger! Men jeg betaler ikke toll for det, de oppgir verdisummen som de anslår til under 200 kr, og ikke kjøpesummen på pakken.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 13:05   #29
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Saxpia - Ja, de er gode Jeg bruker dem masse. Legger en i stekepanna på medium varme med litt salsa, ost og salami, skinke, stekt bacon e.l (man tager hvad man haver) på toppen. Stekes under lokk til osten er smeltet (pass på at tortillaen ikke brenner seg). Supert som en slags pizza. Godt å lage quesedillas (er det sånn det skrives?) med ost, salsa og evt kylling i midten også Eller rett og slett til taco!

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:46   #30
saxpia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 128
saxpia er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Hmm ... vi skal en tur til Sverige neste uke, så da får jeg se om de har dem på helsekosten. Høres godt ut.

saxpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:02   #31
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

De har det fortsatt på Netrition
http://www6.netrition.com/mama_lupes...llas_page.html

Jøss, her var det mange spennende lavkarboprodukter!
Er det noen som har noe annet å anbefale - i tillegg til tortillas?
Så de hadde lavkarbo ketchup, masse mixer, meltyper etc.

Jeg har handlet endel fra iherb , der har de riktignok ikke tortillas men de har mye annet. feks. vaniljeekstrakt, mange former for Stevia, mandelmel, sukrin og masse annet! Og ikke minst - frakten der er BILLIG i forhold til andre steder.

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:17   #32
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Jeg har bestilt masse fra Netrition (seinest for noen få dager siden). Primært bestiller jeg tortillas og atkinsbarer (ja, jeg synes det er deilig å ha noen sånne liggende som back up i veska eller når jeg skal noe sted jeg ikke vet hva jeg får til mat, selv om man helst skal holde seg unna sånt). Jeg bestilte Carbalose-mel her for litt siden, og som tilskudd i en tynn pannekake var det greit, men som pizzadeig ble det for mange karber for meg. Smaken er god, men ville ikke brukt penger på det før vedlikehold. Ellers har jeg prøvd et par kake-/muffinsmikser, men føler at da går jeg og fyser på disse kakene hele tida (noen av dem er supergode), og det er jo nettopp fysingen jeg prøver å bli kvitt. Bestilte også pitabrød derfra, men ettersom det var 7 karber i ett (tror jeg), følte jeg at det ble litt bortkastet. Blir ikke mett nok av slik mat, så tar heller en tortilla eller to med masse mettende fyll.

Nå har jeg bestilt en del lavkarbopasta, veldig spent på det :-) Skal komme med anmeldelse av produktet her når jeg har fått pakken og smakt på pastaen. Jeg håper spesielt at pastaplatene kan erstatte litt av auberginen i lasagne for væskeopptaket sin del, eller ha en erstatning en sjelden gang når gubben skal få yndlingsretten sin, som er spaghetti med kjøttsaus. Dessuten bestilte jeg Heinz low carb ketchup, spent på den også.

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:49   #33
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Da har jeg bestilt tortilla og atkinsbarer ))

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 21:29   #34
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Er det fremdeles ingen steder i Norge man kan få tak i disse nå? Eventuelt tilsvarende produkt? Tacosalat er herlig, men om det faktisk er mulig med en ordentlig lefse en gang i blant hadde det vært herlig!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 16:32   #35
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Tror ikke du finner disse i Norge. Lavkarbopikene hadde dem, men nå er jo de stengt...

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 10:21   #36
Bikerider
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Randaberg
Innlegg: 1
Bikerider er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Finnes her i Norge:
http://sandems.no/butikk/sandem-hels...pita-tortillas

Bikerider er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 00:10   #37
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Noen som vet om de finnes andre plasser? Har alltid kjøpt på lavkarbohuset men nå er frakten plutselig 280 kr

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 19:23   #38
GjenStarter
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 61
GjenStarter er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Opprinnelig lagt inn av Bikerider, her.

Finnes her i Norge:
http://sandems.no/butikk/sandem-hels...pita-tortillas

Nå står det bare "utsolgt" på lefsene.

__________________
Mine skriblerier langs veien finner du i dagboken min || Vektlogg
GjenStarter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 20:46   #39
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Opprinnelig lagt inn av GjenStarter, her.

Nå står det bare "utsolgt" på lefsene.

De hadde da jeg bestilte for halvannen uke siden; har det til middag i dag sammen med chili con carne
Bare sjekke innom jevnlig for de tar hele tiden inn mer.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 20:55   #40
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Det er jo dyrt å bestille fra utlandet også etter at den avgiftsfrie grensen ble økt til 350. For nå teller frakten med i totalen.

Så nettopp på Mama Lupe hos Avidite men det ble £31 i frakt for noen leftser. Og dermed er hele 350-kvoten borte i frakten.

Ganske sleip den omleggingen.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 14:50   #41
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Var på ICA i Sverige og der hadde de



Carbzone Lowcarb Protein Tortilla


Med 11 karber per 100g eller 4 per lefse.


Prisen la jeg ikke merke til da det gikk i dragsuget i en fylt handlevogn.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-20, 23:13   #42
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Opprinnelig lagt inn av Bikerider, her.

Finnes her i Norge:
http://sandems.no/butikk/sandem-hels...pita-tortillas


Hei. En liten oppdatering på Mama Lupe's fra meg som drev Sandems Helsekost, tidligere Lavkarbohuset.

Vi hadde disse i flere år, men måtte kutte de ut etter at Mattilsynet la ned import- og omsetningsforbud. Det viste seg etter analyse at de inneholder genmodifisert mel, til tross for at produsenten garanterte oss at de ikke gjorde det. Ikke store mengder, det var snakk om noen prosent av det totale innholdet, men nok til at de nedla umiddelbart forbud.

Så bortfallet av disse samt de stadig dårligere valutakursene gjorde at vi valgte å avvikle driften.

Mvh Jon Sandem

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 14:25   #43
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla?

Synd at dere ikke klarte å holde driften i gang. Men som du sier, dette er vel ganske så valutaavhengig.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mama Lupes, er det 3 g karb i hver lefse? watta Lavkarbo generelt 20 15-03-12 16:33
Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag? Lisbeth Oppskrifter 102 29-09-11 15:30
Hvor kan jeg kjøpe Mama Lupes tortilla-lefser? MoaMoa Ketolysekuren 18 13-11-08 15:23
Mama lupes upsidaysi Ketolysekuren 5 06-02-08 11:06
Mama lupes tortillalefser Lindabtn Lavkarbo generelt 11 19-12-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no