Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Amming og lavkarbokosthold?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-09, 22:47   #1
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Question

Amming og lavkarbokosthold?

Hei. Jeg lurer på om noen her inne har noen erfaring med amming og lavkarbokosthold? Hvor mange karber bør man ligge på hver dag f.eks? Er det noen som har mistet melka etter å ha begynt på et slikt kosthold? Og kan man være i ketose, og evt. er det sikkert at man mister melka da?

På forhånd takk for mange svar!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:46   #2
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Amming og lavkarbokosthold?

Ingen som vil svare meg på dette?????

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:42   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Amming og lavkarbokosthold?

hei. Du kan godt lese i min journal om du vil. (Luringens lure livsstil heter den- søk den opp) Jeg gikk på lavkarbo og ammet (ammet i 2år).

Går fint det men anbeafler ikke ketose.

Søk også i forumet på amming så finner du mye fra før,.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:46   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Amming og lavkarbokosthold?

scroll helt ned på siden her så finner du flere lignende tråder.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:48   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Amming og lavkarbokosthold?

Hei!
Lavkarbo er bare bra, men lindbergh/atkins vedlikehold, ikke ketolyse/atkins induksjon.
Man skal heller ikke ned mer et halvt kilo i uka. Og ikke spise mindre enn 1500kcal pr dag. Det første pga utskillelse av miljøgifter, og det siste pga at man kan miste melka om man ikke får nok mat i seg.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Studentøkonomi og lavkarbokosthold... mofe Lavkarbo generelt 39 22-03-10 21:36
Dyrt med lavkarbokosthold? Up-and-down Lavkarbo generelt 4 13-09-08 23:31
Lavkarbokosthold og amming Ms.Lee Lavkarbo generelt 23 25-06-08 14:24
Barn og lavkarbokosthold ... Jollers Barns kosthold 50 04-03-08 10:08
Lettere Gravid PÅ Lavkarbokosthold ...? rulletrollet Ketolysekuren 19 18-09-07 21:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no