Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-05, 23:42   #251
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Menne Milavennen, ikke gå på jobb imorra da.. Da blir du kanskje enda dårligere til julaften, og det vil man jo ikke

Gå og legg deg du vennen, og få deg en god natts søvn.

Jeg har forresten stripa håret mitt igjen jeg! Denne gangen i sånn honningaktig farge. Synes jeg rett og slett ble ganske så fin altså!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 23:46   #252
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Sv: 1001-tråden

Åh puh. Der gikk det en dag til og julaften var enda nærmere! Og har jeg kjøpt en eneste presang, å nei du! Angst.
Nå skal jeg kjøre en tur inn til byen for å hilse på mine utested-jobbende venninner og andre mennesker man kunne komme til å møte på. Men kan ikke bli lenge, i morgen er det tidlig opp å gjøre unna ALLE julegavekjøpene i løpet av formiddagen. *Håpe håpe!*
Jips. Dere får ha en fin natt, så snakkes vi nok i morgen

__________________

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 23:51   #253
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Jeg ble heldigvis ferdig med alle julegavene i dag - eller det sa jeg kanskje det? Eller forresten, jeg har jo igjen å kjøpe de tøflene til farmor. Det må jeg huske Eller kanskje jeg skal kjøpe vanter istedetfor? Hm... Nei, hun har vel mere bruk for tøflene, tror jeg.

Ja, tror det blir tøfler jeg.

Hører dere?

TØFLER, sa jeg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-12-05, 00:04   #254
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove... *gi opp alt sammen* får fremdels ikke sove... er varm.. vondt.. hmm..

atte... kommer ikke på noe å skrive... åsså må det jo være over 50 ord..

lalala

tralala

*hyle*

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-12-05, 00:07   #255
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Miiiila - har du slått av pcen, slått av lyset, lagt deg under dyna - og ligget der stille i minst 15 minutter?

*sende sovevibber til sjuklingen Mila*

Ser på David Letterman jeg, synes det er så tøft program Han er så ufattelig skarp at det er helt skjønt å se på. Så på da Oprah var der for første gang på 16 år, det var artig.

Artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-12-05, 02:17   #256
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill
Cool

Sv: 1001-tråden

Det ser skummelt ut dette her!! Tre dager igjen og kun en fjerdedel av det vi trenger! Nå reiser jeg på nyttårstur og kommer til å tenke på denne trådens endelikt og om forumet virkelig kommer til å greie det målet det har satt?!

Dam daradam!! (Spenningsmusikk)

OG nå må små overspiste Tricky'er hoppe til køys.

Natt natt

__________________

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no