Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvilken vei?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 21:30   #1
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Hvilken vei?

Kanskje noen kan hjelpe meg med hva vei jeg skal velge.
Jeg har slitt med vekten så leenge jeg kan huske, i 2007med en vekt på 138,8 kg begynte jeg på grete roede og gikk ned ca 20 kg, stagnerte der og lå jevnt der på rundt 120. Vinteren 2009 begynte jeg på xtravaganza og gikk ned ytterlige 20 kg, og var for første gang så lenge jeg kan huske under 100 kg. Uheldigvis datt jeg og knakk ryggen min januar 2010 og selvsagt gikk trening til h***** og maten samme vei, og de 20 kg kom snikende på igjen.
Jeg vil selvsagt ned igjen og finne min trivselsvekt. Er 1,89 høy så tror den vil være en plass mellom 80-90 kg.

Spørsmålet er bare hvilken vei skal jeg velge?
Trening som jeg driver med nå er styrketrening, spinning, svømming, turer og intervall.
Jeg er veldig usikker på å gå inn i ketose, siden jeg har lyst å kunne gå ut på fest med vennen mine, kunne gå på middagsbesøk uten å bekymre meg om hva de serverer der osv.
Noe tips om hva kosthold jeg kan bruker for å få en fin og jevn vektnedgang, samtidig som jeg holder meg noe lunde unna for mye sukker, men kanskje ikke går inn i ketose av den del.

Noen som kan hjelpe meg og tipse inn i den rette retningen??

siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:03   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei?

Du trenger jo ikke være i ketose om du spiser lavkarbo. Noe Fedon-lignende kanskje? Selv spiser jeg mellom 30-70 g karber i døgnet og stortrives med det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken bok? NÅ! Dr Lindbergs 2 29-12-10 17:41
Hvilken bok? Mellon Lavkarbobøker 5 06-12-10 10:42
Hvilken bok? Clockwork Atkins kosthold 3 08-04-10 11:04
Hvilken bok må man ha? Tusenfryd Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 03-07-08 00:41
Hvilken bok? Rikke South Beach 2 19-02-06 19:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no