Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Verdens enkleste (og beste) eggerøre

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-09, 19:56   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Verdens enkleste (og beste) eggerøre

Alt etter hvor sulten du er;
2-3 (++??) egg røres lett sammen og haes i en gryte eller panne hvor du har smeltet litt smør.
Rør sakte så du får en eggerøre/omelett-konsistens.

Når den er nesten ferdig, har du oppi ca 1/2 boks med Tine kremost med krydder.
Rør litt til slik at osten fordeles og begynner å smelte.
Server!!

Jeg pleier å ha noen oppdelte cherrytomater til denne og ellers hva jeg har lyst på av salat.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:55   #2
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Verdens enkleste (og beste) eggerøre

Takk for tipset

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 00:54   #3
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Verdens enkleste (og beste) eggerøre

Mmm! Lagde en halv porsjon av dette pluss en pakke bacon. Det ble god kveldsmat!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 01:13   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Verdens enkleste (og beste) eggerøre

Nammis! Jeg pleier å steke bacon i småbiter (steker i masse smør), og så heller jeg over en pisket blanding av et par hele egg og 3-4 eggeplommer (eller flere hele egg for å være litt mer økonomisk) tilsatt litt hakket gressløk. Rører mens det steker så det blir eggerøre, og alt fettet fra smøret og baconet trekker skikkelig inn i eggerøra, det er helt fantastisk!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste slankekur novise Ketolysekuren 19 16-10-09 20:36
Verdens enkleste Thaigryte! Carisma Middag 2 11-06-09 09:22
Pestodressing - verdens enkleste! trillian78 Annen mat 0 20-12-08 15:36
Verdens aller beste guro Kake/dessert og snacks 20 19-05-07 01:35
Verdens beste lunsj! Iset Lunsj 5 27-10-05 19:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no