Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen undervektige her?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-12, 16:43   #1
Angeliqa
Juniormedlem
 
Angeliqa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 23
Angeliqa er på en erverdig vei

Noen undervektige her?

Noen som er undervektige her som har opplevd å få mere muskler etter å ha gått over til lavkarbo?

Jeg begynte å trene for noen uker siden, og har kun trent 3 til 2 ganger pr. uke, og så fra første stund at musklene begynte å bygge seg opp.

Kan jo også bare være det at musklene i det siste har fått mere næring etter spiseforstyrrelsen, og at den bygger seg opp igjen nå, men.


Sist redigert av Angeliqa : 05-02-12 kl 16:58.
Angeliqa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 17:59   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen undervektige her?

så bra at du bygger opp muskelmassen! Jeg trenger også det og håper å begynne å trene styrke tre ganger i uka fra og med mandag om 8 dager. Jeg mistet muskler på lavkarbo fordi jeg bare trente yoga og gikk turer og spiste litt lite. Blir enda mer motivert til å trene nå som du også gjør det. Vi er flinke. Jeg har ikke noe rompe igjen, den vil jeg gjerne få muskler i Merker du det på vekta?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:02   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen undervektige her?

Jeg veide 44 kg (165høy) og er nå oppe på 58 kg igjen som er min normale vekt..
Mistet mye vekt pga mat intoleranse og spiste i en periode et høy protein middels karbohydrat lav fett, men kunne alikevel spise "nok" kcal til å i teorien skulle legge på meg. Men mistet bare vekt..
Etter å ha startet med medisiner så kunne jeg tåle fett og kokosolje er en fett kilde jeg tålte bra har jeg nå lagt på meg Både fett og muskler.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 19:10   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen undervektige her?

Så bra! Veldig glad på dine vegne!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 15:26   #5
Angeliqa
Juniormedlem
 
Angeliqa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 23
Angeliqa er på en erverdig vei

Sv: Noen undervektige her?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

så bra at du bygger opp muskelmassen! Jeg trenger også det og håper å begynne å trene styrke tre ganger i uka fra og med mandag om 8 dager. Jeg mistet muskler på lavkarbo fordi jeg bare trente yoga og gikk turer og spiste litt lite. Blir enda mer motivert til å trene nå som du også gjør det. Vi er flinke. Jeg har ikke noe rompe igjen, den vil jeg gjerne få muskler i Merker du det på vekta?

Har ikke fått trent på et par dager nå pga. forkjølelse... æsj. Begynner å trene igjen fra og med mandag!

Nei, har ikke merket noe spesielt. Veier det samme som tidligere. Vi får heller være litt flinke med å oppdatere hverandre om hvordan det går, kanskje, slik at det blir enda mere motiverende!

Angeliqa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:05   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen undervektige her?

Opprinnelig lagt inn av Angeliqa, her.

Har ikke fått trent på et par dager nå pga. forkjølelse... æsj. Begynner å trene igjen fra og med mandag!

Nei, har ikke merket noe spesielt. Veier det samme som tidligere. Vi får heller være litt flinke med å oppdatere hverandre om hvordan det går, kanskje, slik at det blir enda mere motiverende!

Jeg og står på samme vekt. Men jeg synes det er beroligende å ha stabilitet. Jeg vurderte idag om jeg skulle begynne på treningssenter og trene styrke 3 ganger i uka og betale 350 i mnd eller betale 250 pr år og trene 1 gang i uka og heller trene yoga hjemme. Tror jeg gjør det siste, for jeg liker egentlig ikke for mye treningsfokus, det blir så anstrengt, så treningsnarkomant

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken fettprosent får de undervektige som spiser seg opp med ketolysediett? ada-emilie Spørsmål og svar 3 12-02-11 10:49
Lavkarbo for kresne og undervektige barn? Sorgfri Barns kosthold 10 08-09-10 11:46
Har overvektige større overgangsalderplager enn undervektige og normalvektige? ada-emilie Stoffskifte / hormonproblemer 1 27-06-10 21:28
Hva med de som er undervektige? Tidligere bruker Spørsmål og svar 6 18-09-06 23:23
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 01:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no