Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Jeg går OPP i vekt!

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-11, 14:01   #1
mariannuw
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
mariannuw er på en erverdig vei
Question

Jeg går OPP i vekt!

Slettet innlegg


Sist redigert av mariannuw : 21-02-12 kl 11:44. Årsak: Slettet innlegg
mariannuw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 14:05   #2
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går OPP i vekt! :O

Tilbring mer tid på sofaen. Når du trener så mye og hardt som du beskriver må du regne med å bygge muskler. Muskler veier mye :-)


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 14:17   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går OPP i vekt! :O

Haha, forsåvidt enig med kula - men istedet for å legge deg på sofan bør du kaste badevekta og begynne og måle deg istedet!

Sannsynligvis som kula sier bygger du nå muskler og reduserer fettprosenten din. Kanskje har du merket at buksene sitter annerledes også?

Kostholdet ditt før du nå la om helt har vært magert - og du har sikkert også spist mindre enn du har forbrukt. I kroppens øyne - har den nok følt seg sultet ned i vekt Når du nå spiser lavkarbo med godt med fett er det heller ikke unaturlig om du legger på deg et par kilo - siden dette ofte skjer når man har spist magert og trent mye i en lengre periode.

Gi det tid - pass på at du spiser når du er sulten og stanser når du er mett - ikke spis fordi klokka sier det eller du skal på trening eller har vært på trening.

Og du - husk og sjekk målebåndet/bukselinningen din

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 20:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 15:32
Går opp i vekt!! Nupsida Ketolysekuren 8 06-09-10 14:13
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 14:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no