Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Hjelp!!!!

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-04, 20:53   #1
deeluxe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 37
deeluxe er på en erverdig vei

Hjelp!!!!

SKulle sjekke ketoner ista og er UTE av ketose, hvordan kan dette ha skjedd?? Har ikke spist noe med mye carbo i, idag har jeg spist en omelett med bacon,skinke og ost i, en salat med skinke,agurk,isbergsalat og litt tomat og rød paprika. pluss litt cottage cheese. Det jeg lurer på er om apartam kan gjøre slik at man kommer ut av ketose? Har drukket et par protein shaker idag pluss spist endel halspastiller med aspartam.

HVA GJØR JEG NÅ?? Får helt panikk jeg.

deeluxe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 09:49   #2
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av deeluxe

SKulle sjekke ketoner ista og er UTE av ketose, hvordan kan dette ha skjedd?? Har ikke spist noe med mye carbo i, idag har jeg spist en omelett med bacon,skinke og ost i, en salat med skinke,agurk,isbergsalat og litt tomat og rød paprika. pluss litt cottage cheese. Det jeg lurer på er om apartam kan gjøre slik at man kommer ut av ketose? Har drukket et par protein shaker idag pluss spist endel halspastiller med aspartam.

HVA GJØR JEG NÅ?? Får helt panikk jeg.

Hvis du drikker veldig mye og har veldig stor gjennomgang av væske i kroppen så er det ikke alltid ketose vil være like synlig i urinen, pga. stor væskegjennomgang gjennom kroppen.

I tillegg, hvis du spiser mindre enn hva kroppen forbrenner i dagliglivet ditt, så kan du oppleve at du ikke har overskuddsketoner i perioder.

Men ja, ifølge atkins center så er det opptil 25% av mennesker der ute som kan få en reaksjon på aspartam som får deg ut av ketose, du bør prøve uten og se hvordan det går. Don't panic!

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 11:48   #3
deeluxe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 37
deeluxe er på en erverdig vei

Ok,ble bare litt bekymret og kunne ikke helt skjønne hvorfor det var som det var siden jeg ikke hadde spist noe spess med karbo. får bare vente et par dager å se da.

deeluxe er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp! Fleskepølsa Induksjonen 3 07-02-04 18:35
Logo / Header Hjelp! HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 11-01-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no