Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mister håret!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 19:00   #1
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Mister håret!

----


Sist redigert av Etherena : 27-05-11 kl 20:55.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:02   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Jeg har mistet mye hår, men så har jeg også mye å miste..
Jeg føler derfor mye med dem som mister som IKKE har mye å ta av...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:59   #3
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Mister håret!

Jeg mistet noen mnd i fjor, men så stoppet det plutselig.. gjorde ingenting ... jeg vet ikke hvorfor jeg mistet heller.. Kan være fordi jeg gikk lavkarbo da, men aner ikke..- Har ikke merket det nå som jeg har begynt på igjen..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:16   #4
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Har du vært noe utsatt for stress i det siste? Type siste måneder? Jeg har mistet hår i perioder med mye stress (gikk ikke på lavkarbo da, så det er utelukka som årsak for min del). Alle gangene har hårtapet begynt flere måneder etter "stresstart", så ikke alltid at jeg har skjønt sammenhengen.

Heldigvis har jeg veldig tykt hår, så hadde begrensede konsekvenser utseendemessig, men skummelt å stå med neven full av hår her dag...

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:08   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Samboern min mista mye hår i en kort periode på lavkarbo, så stoppa det bare Ikke få panikk, det går sikkert over

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:19   #6
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Opplever stikk motsatt jeg da.. Håret blir tjukkere.. Ikkje mye til hjelp altså. Men kor merkelig da!

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:28   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Mister håret!

tja når man går på lavkarbo skal det få orden på hormonene, inkludert veksthormonene, så da skal hud, hår og negler vokse bedre..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:37   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Det stabiliserer seg etterhvert, men tar 2-6 måneder, og det vil IKKE hjelpe å hoppe av kuren, for det er ikke kuren som er årsaken. Mest sannsynlig er det stress i kroppen som er årsaken. Og dette kalles telogen effluvium, og man kan miste 70-80% av alt hår i en av fasene, husker ikke helt nå.

Ellers så kan det være at du har utvikla sånn flekkvis hårtap da, og det har ett latinsk navn jeg ikke husker nå, men det kan behandles hos lege og man får f.eks parykk på rekvisisjon.

Jeg gjentar: Det har INGEN VERDENS TING med lavkarbo å gjøre, det har med SLANKING å gjøre i de fleste tilfeller her inne, og det skjer uansett hvilken kur man bruker når man er disponert for det.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 09:30   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Slanking fører ofte til framskynding av tellogen fase, som Cherry nevner. Jeg mista selv mye hår da jeg gikk ned det meste (og jeg hadde ikke særlig tykt hår fra før, pga hypothyerose), men det vokste tilbake igjen i løpet av et års tid, knapt. Det er fortsatt ikke tykt, men det er som det var før jeg la om til kostholdet. Nisim hjalp en del, men jeg skulle nok ha begynt med det tidligere. Vel verdt pengene! .

Her er litt nyttig lesning, forresten!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 11:24   #10
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Jeg begynte også plutselig å miste myyye hår her før jul, og heiv meg på nettet og bestilte Nisim tvert. (Full pakke, - shampo, balsam og ekstrakt) Etter ei uke var håravfallet minska. Nesten ikke hår i dusjen lenger. Om det er shampoen sin "skyld", - ikke vet jeg, - men jeg velger å tro det.

For 6 år siden ( i forb med skilsmisse) begynte jeg også å miste hår noe alldeles forferdelig (typisk stress), og begynte etter samråd med lege å ta dobbel dose med b-vitaminer. Det tok laaaang tid før jeg så resultater. Så vis tålmodighet ang de vitaminene.

En annen sak er om ekstrakten til Nisim virker, - jeg skal nå fortsette å dryppe oppi, - så vil det vise seg.....

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 16:47   #11
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

tja når man går på lavkarbo skal det få orden på hormonene, inkludert veksthormonene, så da skal hud, hår og negler vokse bedre..


Ja.. tenkte åsså det, Derfor så merkelig at noen mister hår.. Kjempefornød jeg, skjønnt kunne spart meg for det på leggene.

Men spøk til side, syns veldig synd på deg som mister. Selv fått tynnere hår som følge av flass. Flass kom av sopp. Sopp lever av sukker. Så jeg skjønner hvorfor min situasjon blir bedre! (Og til kverulantene, nei all flass kommer ikke av sopp, men min gjorde det. Sjekket alt, til og med psoriasis før legen kom fram til sopp.)

__________________
Me out

Sist redigert av tjeldberg : 04-01-11 kl 16:53.
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 17:45   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Neida, det er ikke merkelig at noen mister masse hår etter å ha slanket bort mange kilo, uavhengig av hvilket kosthold som ligger til grunn.

Jeg hadde en massiv røyteperiode selv, men for meg var det nesten velkomment, siden jeg har direkte slitsomt tjukt hår i utgangspunktet. Det gikk over, uten at jeg tydde til verken vitaminer eller spesialshampoo, og både hår og negler gror i racerfart...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 18:04   #13
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Min datter har gått ned drøyt 50 kilo på 10 mnd, tror 3 av disse kiloene var hår
Hun spiser forøvrig ikke lavkarbo..

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:20   #14
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Ja.. tenkte åsså det, Derfor så merkelig at noen mister hår.. Kjempefornød jeg, skjønnt kunne spart meg for det på leggene.

Er man disponibel for telogen effluvium så mister man hår uansett hvilken kur man går på. Kroppen blir stresset av slanking og slår av det den kan slå av. Kvinner som får barn mister som regel også hår etter en fødsel. Vi kan ikke slutte å føde barn av den grunn. Og det hjelper ikke å hoppe av når det allerede har oppstått

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:25   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

bestilte Nisim tvert. (Full pakke, - shampo, balsam og ekstrakt) Etter ei uke var håravfallet minska. Nesten ikke hår i dusjen lenger.

Kanskje jeg skal bruke det på katta? Seriøst, fortsetter hun sånn har vi nakenkatt hvert øyeblikk!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:56   #16
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

----


Sist redigert av Etherena : 27-05-11 kl 20:55.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:51   #17
Kirsebæret
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
Kirsebæret er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Shit... mister masse hår jeg også. Det har jo slått meg at det kan ha noe med slankinga å gjøre, bare håper det går over!

Leste et sted at hvis det hadde med slanking å gjøre, så var det pga mangel på proteiner Men herlighet, med dette kostholdet skal det godt å gjøres å få i seg for lite proteiner!?!

Håper det slutter like plutselig som det begynte

__________________


Kirsebæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/egen versjon Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:53   #18
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebæret, her.

Shit... mister masse hår jeg også. Det har jo slått meg at det kan ha noe med slankinga å gjøre, bare håper det går over!

Leste et sted at hvis det hadde med slanking å gjøre, så var det pga mangel på proteiner Men herlighet, med dette kostholdet skal det godt å gjøres å få i seg for lite proteiner!?!

Håper det slutter like plutselig som det begynte

Tar ca 2-6 måneder før det stabiliserer seg. Det er håret i tellogen fase man mister og det tar normaltvis 3 mnd før det vokser ut igjen. Har lite med proteinene å gjøre.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:56   #19
Kirsebæret
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
Kirsebæret er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Takk Cherry!

Skal gi det noen måneder før jeg løper til legen da!

__________________


Kirsebæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/egen versjon Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:00   #20
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebæret, her.

Takk Cherry!

Skal gi det noen måneder før jeg løper til legen da!

Du kan jo allltids bare prøve nisim sjampoen da, og se om det går over på en uke?:P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:12   #21
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Jeg har periodevis mistet mye hår, særlig etter jeg fikk minstemann (nå 7 år gammel). Hos meg har det hatt mer sammenheng med stress/lite søvn, enn vekttap. Fikk forøvrig en hårtonic-ting hos frisøren som hjelper - masseres inn i hodebunnen hver dag. Trodde ikke man kunne behandle sånt utenfra jeg, men synes selv det virker. Var noe fra Wella, SP-serien. En flaske med pipette til å dryppe middelet i hodebunnen *greier ikke komme på hva det heter*.

Forøvrig har jeg IKKE mye hår og miste, så panikken tar meg HVER gang

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:19   #22
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har periodevis mistet mye hår, særlig etter jeg fikk minstemann (nå 7 år gammel). Hos meg har det hatt mer sammenheng med stress/lite søvn, enn vekttap. Fikk forøvrig en hårtonic-ting hos frisøren som hjelper - masseres inn i hodebunnen hver dag. Trodde ikke man kunne behandle sånt utenfra jeg, men synes selv det virker. Var noe fra Wella, SP-serien. En flaske med pipette til å dryppe middelet i hodebunnen *greier ikke komme på hva det heter*.

Forøvrig har jeg IKKE mye hår og miste, så panikken tar meg HVER gang

Hair balance scalp! Blankt middel. Bruk den før du legger deg da celledelinga er dobbel på natta.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:33   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hair balance scalp! Blankt middel. Bruk den før du legger deg da celledelinga er dobbel på natta.

Hmm, interessant. Hva gjør denne egentlig? Sånn i praksis?
Planen er å begynne på progesteronkrem snart, men alt som funker er stas! Vil VELDIG gjerne ha igjen det tjukke håret mitt fra jeg var yngre ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:37   #24
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmm, interessant. Hva gjør denne egentlig? Sånn i praksis?
Planen er å begynne på progesteronkrem snart, men alt som funker er stas! Vil VELDIG gjerne ha igjen det tjukke håret mitt fra jeg var yngre ...

Æh, den reduserer håravfallet med 50% husker jeg, og så var det noe mer. Åh, gi meg noen minutter, skal finne flaska

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:43   #25
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmm, interessant. Hva gjør denne egentlig? Sånn i praksis?
Planen er å begynne på progesteronkrem snart, men alt som funker er stas! Vil VELDIG gjerne ha igjen det tjukke håret mitt fra jeg var yngre ...

SP balance scalp energy serum: For vital and strond hair. Can effecently reduce hairloss.

Intensitvt styrkende serum med patentert formula. Gjør tynt hår sterkere. Kan redusere håravfall med opp til 50%. Balanserer hodebunnen.

Tilførsel av daglige næringsstoffer som stimulerer til og gir ett sterkere og tykkere hår.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mister håret! martine1977 Kosttilskudd 2 20-10-09 21:30
Hverdagstips for håret LenaBeatrice Generell diskusjon 0 21-07-09 15:58
Huden og håret ... Tone-G Generell diskusjon 25 12-06-08 08:53
Cocosa i håret?? Tiril77 Generell diskusjon 14 08-02-05 18:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no