Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Maistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-10, 08:14   #551
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

I går røyka jeg min siste røyk ... Nå er jeg ikke-røyker

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:25   #552
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

WOW! Gratulerer! Det får'n si, - du imponerer meg STORT! Dette klarer du så fint atte! *stolt* Da har vi to røykekuttere i tråden, - som for tiden består av bare tre.... hehe. Det er flott!!!!

Her har vekta stoppa opp rundt 71,2/71,3, - så jeg får smøre meg med tålmodighet og se om det løsner igjen etter en stund. Klager ikke, - har det supert som jeg har det. (og føler meg slettes ikke overvektig, - så om jeg ikke går ned mer ... so what. )
Men kostholdet skal jeg fortsette med, og går vekta mer ned så er det bare en bonus.
Ha en flotters dag, - uten den hersens røyken!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:04   #553
LillePille
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hordaland
Innlegg: 24
LillePille er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei og hopp!
Såg det vart etterlyst mai-startere her... og eg er jo ein av dei, men eg er veeeeldig sjelden inne på forumet, desverre.
Her går det greit, sjølv om det ikkje har vore nokon stor vektnedgang i haust. Totalt har eg gått ned ca 12 kg, men med fleire veke-lange avbrudd i kosten grunna jobbreiser osv. Merkar det så godt på kleda, spesiellt, og for fyrste gong på lenge har eg lyst til å reise på shopping, og syns det er kjekt å pynte meg!

No kjem den frykta førjulstida, og den like frykta jula, og då er eg spent på korleis vekta ser ut etterpå. Eg kryssar fingrane for ei lavkarbo-jul!!

__________________


LillePille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:26   #554
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei Lillepille - koselig at du stikker hodet innom 12 kg er jo kjempebra - flott BMI og Ellers ville jeg anbefalt deg å kikke innom litt ofter og gjerne i den delen av forumet som heter /kaker/snacks/desserter Har funnet mye lavkarbo-julegodt i den tråden

Mammamiia - Skjønner godt at du ikke stresser - med en BMI på 25,2 er det ingen grunn for deg å føle deg overvektig

Jeg har laget meg en liten ticker til, så du? Det er 2,4 kg til jeg er under 30 på BMI - altså 2,4 kg til jeg bare er overvektig - ikke feit lenge Gleder meg til den dagen

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:08   #555
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

<Åhhhh, jeg sliter .. det er vanskelig detta her. Er røykfri på tredje dagen, men i går spiste jeg mye jeg ikke skulle ha spist. Klarte å holde meg unna butikken, heldigvis, ellers er jeg ikke sikker på hva som hadde skjedd. men jeg har spist opp resten av lørdagsgodtet til datteren min (fæle mamman), en halv plate mørk sjokolade (86%), masse sjokoladefudge -selvlaget, mange medisterkaker, popcorn. Har altså stort sett klart å holde meg til lavkarbo, med unntak av en halv pose knott, popcorn og noen krokodiller (som var resten av lørdagsgodtet). Jeg hadde så enormt behov for noe å stappe i munnen, for å ikke røyke. ER visst ikke så sterk som jeg trodde, og nå begynner jeg å bli redd for at vekta får unngjelde for ønsket mitt om å slutte å røyke ... vanskelig, vanskelig .. men jeg har ikke røyka altså, og vekta stoppa på 75 idag, som altså er 700 gr over minstenotering (+ at jeg fikk mensen i går også - på toppen av alt liksom ... ) GAAAAAH!!!!

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:57   #556
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Neida, - dette greier du! I morgen er en helt ny dag, - glem det du spiste i går, - det er historie. Og kanskje godtesuget kom av at du har fått mensen?? Det tror jeg.
Jeg har null peiling på dette med å slutte å røyke så det er ikke mye gode råd å få fra meg. Men min søster drakk ett glass vann hver gang hun fikk lyst på røyk.. Det ble mange dobesøk, - men det er jo bare positivt? Vinn-vinn.

Stå på! Ta en dag om gangen, - hver dag uten røyken er en seier i seg sjøl.

Klem fra en som ikke har noen anelse om hva hun snakker om... hehe.

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 20:59   #557
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hvordan går det med dere, jenter?

Her har jeg landet etter sydenturen (og allerede bestilt en ny, - det er jo så BITANES kaldt her i Norge......). Det tok 6 dager, - så var alle kiloene borte vekk igjen. Og jeg tangerte NESTEN persen (mangla 100 gram) før det stoppa opp igjen. Nå har jeg hatt ei uke med ca 1 kilo pluss, - men siden jeg fikk mens i helga (Er bra regelmessig ja, - NOT!) så regner jeg med at i løpet av denne uka er jeg der igjen. Hadde jo vært såååå moro å sett det 6-tallet............................................ . :P

Keep up the good work!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 09:22   #558
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Bra Mammamiia Du er flink!!!

Jeg er stabil jeg - ikke gått noe ned, ikke gått noe opp - og er egentlig fornøyd med det. Jeg har hatt en liten aha-opplevelse, jeg har nemlig begynt å se meg selv som slankere - det har gått opp for meg at jeg ikke er 30 kg overvektig lenger. Selvom jeg har gått ned 16 kg totalt, så har jeg nemlig fortsatt å se meg selv som 30 kg overvektig. Den siste uka har det sklidd inn i hodet mitt at det er jeg IKKE!! Jeg er 15 kg overvektig, og det er en fantastisk følelse. De siste 15 skal også av, men nå gir jeg meg selv en liten pustepause - ikke i form av at jeg skal slappe av fra trening, ikke at jeg skal oppgi lavkarbo/ketolyse på noen måte - men bare prøve å venne hodet mitt til at jeg er slankere, at jeg har vært flink. Går jeg ned noe i løpet av den neste måneden er det en bonus. Kjenner at det er deilig å tenke sånn Det gjør at jeg slapper av, jeg er ikke syyykt redd for å gå opp, jeg har ikke lenger sånne tanker som gjør at jeg har lyst til å gi opp (de pleier å komme etter en stund, etter noen måneder, når jeg sprekker)

Det har skjedd så mye i hodet mitt de siste seks månedene, og de siste ukene spesielt. Jeg merker at jeg har mer tro på meg selv, jeg har kvittet meg med tanker (sabotører) som sier at jeg aldri kommer til å klare det - det kommer jeg nemlig til å gjøre. Jeg har innsett at det er greit om jeg ikke går ned 15 kg på to måneder Jeg har selvinnsikt på en helt annen måte

I morgen skal jeg intervjues - og det gruer jeg meg litt til - spesielt til å bli tatt bilder av - for det liker jeg fremdeles ikke. Jeg skal intervjues om hvordan jeg har gått ned, hva jeg har gjort, hvordan jeg har tenkt. Spennende, og jeg vil så gjerne dele dette med andre - for det har forandra livet mitt - men det er skummelt altså - spesielt dette med bildene.. Wish me luck

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:57   #559
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Åh så spennende, Frøkengiraldriopp! Hvor skal dette publiseres? Dette må vi få se vettu.

Det med å ha et avslappa forhold til vekta og nedgangen tror jeg er smart. Jeg tror resten kommer når bare kroppen får tatt seg inn litt igjen jeg. Mulig jeg er på et slikt lite platå og? Står bom fast, - men orker ikke bekymre meg. Jeg skal holde meg slik til over jul nå - så håper jeg det løsner litt igjen etterpå. Trur eg. Har god tid!

Det med å føle seg slank(ere) er litt opp og ned for meg... Føler meg fortsatt ofte som 82 kilo og ikke 70....... Men jeg tar meg ofte i å se meg i speilet ja. Poserer litt for meg sjøl lissom. hehe. Og her forleden så jeg på bilder fra sydenturen i februar/mars - og sammenligna med bildene fra turen nå i november. Duverden...... det var forskjell ja! Men det jeg ser vektnedgangen best på, er beltet! Jeg kjøpte meg et nytt i sommer. Nå må jeg straks finne fram hulltanga. Slikt er moro.

Tvitvi med fotoshooten i morgen!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 09:36   #560
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

...og i dag ble det en aldri så liten tickeroppdatering igjen... Og ANDRE DELMÅL NÅDD! Juhuuuu! I helga blir det et vinglass. (eller tre....)

70,0 i dag. Nå er det vel muligheter for å se 6-tallet snart vel.....???

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 10:16   #561
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Åh, så bra Skal vi gjette at 6-tallet kommer over helga??? Hurra, så bra!!

Jeg er fortsatt stabil jeg da - har hele uka ligget på rundt 75 - som er 700 gram mer enn minstenotering. I går var jeg i begravelse og spiste snitter og tilogmed et kakestykke - dagen før spiste jeg pizza - sulten og sliten og liten tid og forventet egentlig at vekta skulle vise en kg opp idag - men jammen stoppa ikke vekta på 74,3 i dag - som er minstenoteringen min Det var bra - siden jeg skal intervjues idag - det er sånn mentalt liksom - hadde ikke vært så moro å veid halvannen kg mer enn minstenotering

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:58   #562
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Toppers!!! Fine tall på oss begge i dag - er ikke vi flinke så vet ikke jeg! Kanskje vi har godt av å ikke stresse med vekttap? Jeg har trua!

Jeg har små planer om å øke litt på karbene jeg da.... Bittelitt bare, - litt mer grønnsaker kanskje. Testveiing viser at jeg ligger ørlitt lavt, - faktisk ned mot 10 gram innimellom.... skader jo ikke å prøve? Vil holde meg i ketose fortsatt, kjenner kroppen trives kjempegodt i denne tilstanden. (Veldig lite leddsmerter, - og problems med luft i magen.... Godt!)

Hvordan gikk det i dag forresten? Må få referat, - samt få høre hvor dette skal publiseres. Jeg er født nysgjerrig, - og ikke engang LAVKARBO hjelper mot sånt.... tydeligvis. (send det gjerne på PM om du helst vil det... )

Nå sitter jeg og koser meg med vinglasset mitt, - simpelthen bare FORDI JEG FORTJENER DET!!! Nemlig. For tenk!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 11:52   #563
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hvordan gikk fotoshooten, Frøkengiraldriopp? Må få høre...

Her så jeg 6-tallet for første gang på mange år i dag!!! Juhuuuuu!!!
Vekta stoppa på 69,8 i morges!! Oh hildrande du, - så godt å være nede på et nytt ti-tall!!! (sorry for alle utropstegna, - men jeg føler for å rope litt i dag!)

Det med litt mer karber har jeg ikke klar, - har visst grodd fast i et mønster der, - men jeg har drukket mye kaffe med eggemelk siden sist. Det er utrolig godt! Strør på litt kanel på toppen og jeg, - sært kanskje, - men absolutt drekkanes.

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:28   #564
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

GRATULERER!!!! Så bra, Mammamiia Jeg er helt stabil, 74,3, men er veldig fornøyd med det. Jeg spiser hakket mer karbohydrater, men som deg så har jeg liksom forandret kostholdet mitt da, og det går liksom av segf selv om dagen. Også trener jeg mye mer. Jeg har begynt å jogge. det har jeg ikke kunnet før, knærne mine har sviktet, pusten har vært tung, men nå går det som bare det. Og det er så motiverende. Så nå slenger jeg innom treningssenteret annenhver dag, pluss treningene med min PT - så det kan jo være at jeg øker litt i muskelmasse og?

Når det gjelder intervjuet, så ble det ingen fotoshoot Og det ble jeg egentlig ganske fornøyd med - er liksom ikke helt klar for å bli tatt bilder av ennå, gi meg 5 kg til, så kanskje. Men intervjuet ble bra, det publiseres vel i løpet av neste uke, skal sende deg en PM med lenke når det er lagt ut

God helg, og nyt det nye 10-tallet - det har du fortjent !!!! Klem

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 11:20   #565
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Melder om ny tickeroppdatering igjen i dag.
69,3!!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:37   #566
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

69,2!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 13:38   #567
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Kjapt innom for å ønske dere alle ei RIKTIG GOD JUL!!!! KOOOOS dere i jula nå da, - det skal ihvertfall jeg.
Så "sees" vi på nyåret....... da er det på'an igjen for min del. (tar en liten pause nå i jula.... :P )

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:18   #568
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

God jul, mammamiia har også en ørliten pause, hatt det siste uka - og til min store glede har jeg ikke gått opp et gram, selvom jeg har tjuvsmakt på julebakst (høykarbo) og kost meg med god julemat Men, 3. juledag er det på'an igjen altså

GOD JUL ALLE MAISTARTERE

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 09:38   #569
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

God jul Jeg kan gledesstrålende melde at jeg ikke har gått opp et gram. Veier det samme nå, som for halvannen uke siden. Jeg har spist mye høykarbo, men har klart å begrense meg - men kost meg skikkelig altså. Da jeg gikk på vekta i går, var jeg godt, mentalt, forberedt på at jeg kom til å veie mer, kanskje så mye som 2 kg mer - etter julemiddag, julefrokost, koldtbord og masse sjokolade og marsipan og is og kaker. Men neida, akkurat det samme. HURRA!!!

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 15:31   #570
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

God jul til deg og! Og grattis med null oppgang!

Heldiggrisen!!! Her må jeg melde over 3 kilo opp! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ha "fri" til over nyttår, - men etter å ha gått på vekta i morges og den viste 72,5 (!!) så ble det bråstopp. Så i dag er det tilbake på gammel tralt. Jeg har jo knapt drukket vann i hele jula, - men derimot mengder med tomtebrygg (og det med ekstra sirup i). Så det kom ikke som noen bombe akkurat. Satser på at det er myyye vann......

Dessuten er det vel kanskje snart tid for "Raufossfræmen".....?? Tror jeg... kanskje. (En vet aldri med meg.....)

Håper noe av julebonusen er borte i morgen.....

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 13:46   #571
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jajamensan... så er jeg nede på 70,3 i dag, - og håper å være på 60-tallet i morgen tidlig....

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:28   #572
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så bra, Mammamiia - regner med at du er tilbake der du var kjapt - selv håper jeg på det samme - har selvfølgelig sneket seg på 2 kg ... så nå er det back to lavkarbo-business - kjenner at kroppen min syns det er helt ok

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:19   #573
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jasså, du slapp ikke unna julebonusen du heller, frøken? Hehe. Men det fyker av igjen vettu!! Let the water flow!!

*kremt* Vi har visst hatt nyttårsfeiring og.... så nå er jeg oppe på 72,5 igjen... jaja. Sånn kan det gå! :P Men jeg SKAL ned under 70 igjen før 9. februar.... Sanjtja??? (da skal jeg til Amadores, Gran Canaria - i TO uker!!....)

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 08:06   #574
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hola! Jeg jobber meg sakte men sikkert nedover mot persen, - lørdag morgen viste vekta 70,1 - bare 900 gram unna (men det var etter en heftig rødvinsbløyte på fredag, - så jeg vet ikke om jeg skal telle med den.) I går viste den 71,2, - og i dag 70,9. Nå skal gubben være bortreist i 17 dager, - og av erfaring har jeg lettere for å gå ned når han er offshore. Så da får vi se om jeg ikke klarer å se 69-tallet igjen før han er tilbake.

Jeg har blitt så glad i fløte i kaffen! MYYYE fløte! Og jammen ser det ut til å gjøre susen. Jeg krysser fingrene og håper den ikke blir en partystopper for meg, - for jeg er nesten avhengig. (Fin i magen blir jeg av det og......)

I morgen skal jeg på kafè med ei barndomsvenninne som jeg kun har truffet èn gang siden ungdomsskolen!! (Thank you, Facebook!) Og det gleder jeg meg sjuuukt til!!!! Hun bor 45 mil unna, - så dette er ikke hverdagskost, for å si det slik.... Håper bare jeg klarer å holde meg unna kakene......

Ha ei kjekk uke, alle maistartere!!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 08:50   #575
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei mammamiia Jeg jobber meg jevnt og trutt nedover jeg og ER ikke på minstemålet ennå, men det er ikke langt unna Her har det vært litt bursdager osv, masse fristelser, og jeg merker at jula har gjort meg svak for fristelser.. men jeg har ihvertfall fjernet alle fristelser fra huset - alle julekaker som var til overs er i søpla, alle bursdagskaker er kastet så fort selskapet har vært over Må hente frem styrken jeg hadde før midten av desember tok meg - styrken til å si nei til meg selv og alle andre som vil dytte i meg sukker og annet høykarbostæsh ..

Ellers er jeg kommet godt i gang med trening Har satt meg et hårete mål (syns jeg da), så jeg må bare stå på!!!

Herlig onsdag ønskes alle maistartere (hvis det er noen igjen utenom mammamiia og meg selv : Håper det!!))

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Aprilstarternes veietråd! R0SA Ketolysekuren 307 02-11-10 15:49
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no