Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Karbonadedeig med hull i vakuumpakningen - holdbarhet?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-15, 09:50   #1
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Karbonadedeig med hull i vakuumpakningen - holdbarhet?

På vei hjem fra butikken har jeg greid å perforere tre av fire karbonadedeigpakker jeg kjøpte med en skarp kant av en annen vare (...), og siden jeg ikke akkurat hadde planlagt å spise disse med en gang, håper jeg nå å få dem til å holde lengst mulig i kjølekskap (har ikke fryserdel).

Kan jeg få dette til ved å pakke dem veldig godt inn i kjøleskapet? Holder vanlige fryseposer, i så fall?

Er det evnt like greit å steke opp noe? Å lage retter ferdig og ha i kjøleskapet byr på litt problemer m.h.t oppbevaring siden kjøleskapet mitt er bittelite.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 11:23   #2
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Karbonadedeig med hull i vakumpakningen- holdbarhet?

For å ha lengst mulig holdbarhet på de, så er det nok lurest å steke de opp

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 13:50   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karbonadedeig med hull i vakumpakningen- holdbarhet?

Holder vel i 3-4 dager, godt pakket inn.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjøttdeig vs karbonadedeig Lissi80 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 15-01-11 15:12
Karbonadedeig/Kjøttdeig torgn Generell diskusjon 2 02-08-10 17:20
Hva kan man lage av karbonadedeig?? Impulsiw Generell diskusjon 3 12-09-08 19:17
Kjøttdeig/karbonadedeig! *Mariann* Spørsmål og svar 5 13-08-08 15:51
Hull i tennene av søtstoff? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 5 06-06-05 23:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no