Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er endelig en ex-PepsiMaxer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-11, 00:10   #1
Kasiopeia
Juniormedlem
 
Kasiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 46
Innlegg: 12
Kasiopeia er på en erverdig vei

Er endelig en ex-PepsiMaxer



Etter to kjappe barnefødsler (kun et år mellom døtrene mine) og et vilt inntak av Pepsi Max i ca 8 år for å holde meg selv gående er jeg nå inne i min 4. mnd som total avholds.

Føler meg nesten som en ex alkoholiker og tørr ikke ta et eneste sup med den sorte heksedrikken for da er jeg redd for å bli hekta igjen. Jeg brukte PepsiMaxen som morgenkaffe, trøst, kos, oppkvikker og tørstedrikk i årevis. Etter flere omganger på ketolyse, der jeg har gått ned 10 kg maks (ønsker minst 15) skal jeg i morgen den dag begynne på ny frisk. Jeg har nå i avvenningsperioden ikke vært så nøye på karbene fordi jeg har konsentrert meg om en ting av gangen.

Det gikk faktisk veldig greit og kutte ut PepsiMaxen, men det hadde jeg aldri trodd for noen måneder siden.

Håper vekttapet går kjappere denne gang. Er 76 kg på 160 høy og tenker meg ned til 65 --

En god jul til alle lavkarboer der ute!

Kasiopeia

__________________
-Det ordner seg for snille piker, vi andre kommer så langt vi vil!

http://www.tickerfactory.com/weight-loss/w3uH39q/
Kasiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 11:10   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Så bra!!!

Selv er jeg så heldig at jeg ikke liker brus/kullsyre, men kjenner en annen "addict" som har forsøkt å kutte ned/slutte flere ganger. Det er ikke barebare, så bra jobba

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 20:29   #3
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Gratulerer!

Er en ex-PepsiMaxer selv, og har ikke drukket en eneste slurk siden august 2010. Det var ikke helt enkelt, men går helt fint nå. Men tør ikke ta sjansen på å smake brus igjen, drakk masse pepsi max tidligere - og det er litt deilig å ikke være "avhengig" av noe

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:32   #4
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer



Jeg kjenner meg akkurat igjen! Bortsett at for meg var det cola lighten...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 23:15   #5
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

"Skammer meg",var på OBS i dag og kom hjem med 50 1 1/2 liters flasker. 10 kroner flaska. Her i huset er vi to misbrukere.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 09:52   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

50 håper dere tåler aspartam godt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 10:42   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

"Skammer meg",var på OBS i dag og kom hjem med 50 1 1/2 liters flasker. 10 kroner flaska. Her i huset er vi to misbrukere.

Kan jeg få? Jeg skammer meg nemlig ikke.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 15:13   #8
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Her var det cola som jeg var avhengig av. Har smakt på det et par ganger (noen slurker bare) men det smaker skikkelig ekkelt nå. Cola zero derimot smaker myye bedre så jeg prøver å begrense det sånn at jeg ikke går i den fella igjen.

Vi kunne kjøpe ti kasser om gangen vi, en til to ganger om året avhengig av om prisen (ti kr flaska er sinnsykt bra tilbud). Sist jul kjøpte vi vel ti kasser og etterat jeg sluttet å drikke cola i April/Mai så har mannen vært alene om å drikke det..og alt sammen har gått ut på dato :knegg:

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 15:28   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Gratulerer!

Jeg klarer som regel å kutte tvert når jeg bestemmer meg for det - men siden samboern også er pepsimaxoholiker er det alltid flasker i kjøleskapet, så jeg er litt av-og-på.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 20:53   #10
Petra71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 35
Petra71 er på en erverdig vei

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Koser meg lett med Pepsi Max'n min jeg ja

__________________


Petra71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 22:58   #11
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er endelig en ex-PepsiMaxer

Jeg blir tørst av cola light Må ha drikke masse vann etterpå

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
pepsimax


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Yes yes yes endelig Matglad Livets lyse side 17 09-11-10 20:00
Endelig :D !!! Notabella Livets lyse side 4 18-09-10 21:13
Endelig Dante Livets lyse side 8 02-09-08 19:52
Endelig er jeg der! auroraborealis Ketolysekuren 10 08-04-06 12:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no