Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Smertestillende

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-04, 11:29   #1
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien
Unhappy

Smertestillende

Gikk på vekta i dag,og så til min gru at den viste nesten ett kilo mer enn i går. Det er jo helt sikkert vann som samler seg,men hvorfor? Har brukt temmelig mye smertestillende denne uken pga at jeg har begynnt opptrening av kneet,samt har en rygg som krangler noe innmari. Kan det være disse som er årsaken til dette.
Noen som har noen erfaring,eller tanker å dele?

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 11:38   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Bare det at du har smerter kan påvirke vekttapet...
Og er du 'dårlig' med kranglete rygg, og opptrening sm gir smerter, så har kroppen andre prosesser den må prioritere først før den tenker på vekttap...tenker jeg..
Men ang. smertestillende vet ikke jg noe..
Anyone?

Sender god bedring ((((vibber))))) i din retning! Ikke noe godt med vondter!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 12:59   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg reagerer på noen sorter smertestillende, tror det er ganske vanlig å samle litt vann da ja.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 17:05   #4
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Hva??!!!
Jeg bruker Voltaren. Til tider kanskje en annenhver dag (som en varm sommerdag) Men i disse dager tar jeg en hver morgen og kveld. (Leddsmerter)
Kjenner du til noe "negativt" om disse pillene, Nille?
De er som sendt fra himmelen for meg, for med disse slipper jeg unna Somadrilen.

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 18:00   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ødem (vannansamling) er kjent bivirkning (står det på pakningsvedlegget) av Voltaren, - sammen med magesmerter, diare, kvalme og brekninger ! Har blå resept på dem jeg, og veier meg aldri når jeg tar dem !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 14:31   #6
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Jaha....så vet jeg DET!!!
Men, jeg foretrekker et liv uten smerter. Dette skal jeg jammen snake med legen min om neste gang jeg er hos han. Legen spurte faktisk om jeg ikke hadde problem med magen, grunnet pillene - for dette var vanlig. Men har ikke merket noe sånt. Jeg bare vet at nå kan jeg gå normalt ned trapper, og ikke sånn som småunger gjør det. Og jeg kan strikke, (som jeg nesten alltid gjør foran tv,n) uten å kjenne smerter i leddene.
Nei dette var shit!!!

Takk allikevel - for opplysningen, Nille!!!

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 14:34   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

skulle bare si fort, aveline, at jeg har alltid trodd at du var på alderen min jeg, helt til jeg så alderen din nå

hilsen digresjons-mofe

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-12-04, 11:09   #8
pandalakris
Juniormedlem
 
pandalakris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Buskerud
Alder: 54
Innlegg: 37
pandalakris er ny på veien

Ja ikke veit jeg,men vekta går iallefall nedover igjen. og det selv om jeg har tatt større doser nå enn jeg gjorde før i uka. Krasja ryggen ettertrykkelig hos fysioterapauten,så nå tror vel stakkarn at jeg kommer til å sagsøke ham.
Voltaren finnes også som stikkpiller. Går ikke så hardt ut over magen da,men ikke morro å bruke!!

__________________
pandalakris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 16:32   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Hei Pandalakris!
Jeg brukte Voltaren 1 tbl daglig i lengere tid, men måtte slutte med dem pga magetrøbbel. Fikk oppblåst mage og følelse av å ville besvime pga store magesmertene. Har nå i over ett år brukt Celebra kapsler istedet, uten bivirkninger - men med bedre smertelindring.
Kanskje du også burde bytte?
Når det gjelder vekt og tablettene, kan jeg ikke si noe sikkert, men det var bl.a. på den tiden jeg la på meg igjen. Sto også på østrogen en lengere periode samtidig, så jeg ga den mye av skylden, i tillegg til mine spisevaner på det tidspunktet.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 16:47   #10
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

]Hei igjen!

Hørte nettopp om at selolje skulle hjelpe veldig godt på bl.a. leddsmerter. Haukeland sykehus i Bergen har over tid hatt et forskningsprosjekt med gode resultater.
Les mer om dette her: www.polargodt.no/fakta.htm
Dette skal i alle fall jeg forsøke!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:23   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Smertestillende

Så dere programmet på NRK på tirsdag om smertestillende (NSAID) og plutselige dødsfall på idrettsbanen??

OMG... jeg ble vettskremt!!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smertestillende medisiner og vektøkning Anne Generell diskusjon 8 13-06-12 22:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no