Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Veronika vil dø - Paulo Coelho

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-04, 23:08   #1
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Veronika vil dø - Paulo Coelho

Boken handler om Veronika. En ung vakker kvinne som ikke føler hun har noen lykke i livet til tross for at hun har det meste.

Hun ønsker å dø, og gjør et forsøk selv, som får helt qandre følger en leseren tror.

Historien prøver å si oss at hvert øyeblikk vi lever gjør vi et valg mellom livet og døden.

En dyp bok, litt trist, men med en overraskende slutt for noen....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-07-04, 23:10   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Anne da, nok et innlegg som blir lagt ut om ett minutt..

---og nok en bok jeg skal lese nå snart...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-07-04, 23:33   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Anne da, nok et innlegg som blir lagt ut om ett minutt..

Lise da...hva mener du????

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 20:19   #4
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Veronika vil dø

Nok en tankevekkende Paulo Coelho bok, lettlest og filosofisk

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 20:19   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nydelig bok

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 20:21   #6
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Uff.. tittelen på tråden min var kanskje noe ekkel sånn tatt ut av sammenhengen.. Det vakke meninga.

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 21:44   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg bare slo den sammen med den tråden som var her jeg.

Jeg har enda ikke fått lest denne boken, men har den på listen min til etter eksamen......

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 21:49   #8
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

kjempefint Så ikke at det var noen tråd her fra før jeg

thanks.

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 22:46   #9
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

enig. og bedere enn 11 minutter....

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 13:14   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nå har jeg lest denne også!

Kjempegod bok!

Sånn som virkelig får en til å sitte seg ned og tenke over ens eget liv.
Jeg ble ganske ettertenksom. Det er viktig å fylle dagene våre med gode opplevelser, det er vi som fyller dem, og skaper livet vårt.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Elleve minutter- Paulo Coelho Anne Andre bøker 4 14-07-04 23:38
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no