Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-08, 18:04   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Det virker som det ikke er så mange her inne som satser på SB? Det er i hvert fall lite aktivitet. Selv har jeg levd mer eller mindre etter SB Fase 2 prinsippene i underkant av 1 år nå, og har klart å gå ned en del kilo på det.

Etter å ha slappet litt for mye av den siste tiden, har jeg imidlertid bestemt meg for å satse skikkelig, og går i gang med 14 dager i Fase 1 fra i morgen av. Er veldig spent på resultatet, og håper at jeg klarer å kvitte meg med et par kjappe kilo, og ikke minst å bli kvitt søtsuget som har sneket seg på i takt med økt inntak av raske karbs ...

Er det noen flere som sateser på South beach her inne for tiden?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:30   #2
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Ja, jeg skal følge SB fase 1 de neste 14 dagene!
Starter i morgen, så da kan vi jo slå følge!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:11   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Flott :-)

Sitter nå her og venter på middagen som står i ovnen. Kyllingfilet med pesto ... Dagen i dag har gått relativt greit, men jeg har slitt litt med kvalme og hodepine, antakelig pga at hjernen min ikke har fått sin tilmålte dose koffein

Hvordan har din dag vært?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:16   #4
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Hm, nå dropper ikke jeg kaffe da, så sånn sett har ikke min kropp fått noe større sjokk i dag. Hadde grillet laks med hvitløk og rosmarin til middag og skal nå ta meg litt ricotta til kaffen før jeg stikker på sangøvelse.
Ingen problemer så langt.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:20   #5
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Jeg fører opp måltidene mine i bloggen min, men må visst drøye det til litt senere i kveld for nå har jeg litt liten tid.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 21:37   #6
pinku
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1
pinku er på en erverdig vei

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Ok om jeg kaster meg på dere? Jeg begynte i dag, og jeg savner brød spesielt noe helt forferdelig! Orker nesten ikke tanken på at jeg ikke kan spise det på to uker... Jeg tror frokosten kommer til å bli det vanskeligste under hele dietten

pinku er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:09   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Sitat:

og jeg savner brød spesielt noe helt forferdelig

Jeg baker noe som heter lollypopbrød som ligger i oppskriftene her inne. Og det er faktisk ganske godt Og de grønnsaksquichene som det er oppskrift på i boken er også gode å ha til frokost. Du finner fort en del alternative frokoster. Lykke til

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:58   #8
Ctr
Juniormedlem
 
Ctr sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 23
Ctr er ny på veien

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Jeg hiver meg med dere!! Er det noen som vet hvor mye ca man år ned i den første fasen??

__________________

Delmål 1: Gå ned 2.4 kg innen Jul
Delmål 2: Kommer...
Ketolyse + 30 days shred!!
Ctr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 08:47   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Det er så utrolig individuelt hvor mye man går ned. Det kommer jo an på hvor mye man har å ta av, hvordan kostholdet har vært i forkant og hvor mye vann man har i kroppen. Jeg gikk ned ca 3 kg denne gangen, men da hadde jeg levd på høykarbo og masse alkohol ukene før, så strengt tatt var det bare feriekiloene som nok for det meste besto av vann som forsvant Jeg gikk også på fase 1 i fjor høst, men da hadde jeg i forkant allerede kuttet ned en del på karbene, da gikk jeg bare ned ca 1 kg.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 23:02   #10
Ctr
Juniormedlem
 
Ctr sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 23
Ctr er ny på veien

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

haha ler.. jeg så jo selvfølgelig ikke etter når dere skulle starte denne fase nummer 1 uka jeg da.. hehe men men .. lov å prøve seg

Jeg er iallefall flink. gått ned allerede faktisk! Egg er så godt, er det jeg har savnet mens jeg har vært lowcarb free en stund nå

__________________

Delmål 1: Gå ned 2.4 kg innen Jul
Delmål 2: Kommer...
Ketolyse + 30 days shred!!
Ctr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 07:11   #11
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

etter å ha lest litt på hva jeg skal gå videre med etter ketolysen, har jeg nå havnet på sb. fikk boka igår og leste langt og lenge igår kveld på senga.
Gler meg til å ta fatt på det, må bare sette meg litt inn i det, men synes den virker litt sån fedonsk jeg, eller?

så jeg henger meg på skaren

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 07:12   #12
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Ctr, her.

Jeg hiver meg med dere!! Er det noen som vet hvor mye ca man år ned i den første fasen??

var inne og kikket på southbeach.no og der var det svært gode resultater på den første fasen, men det er nok forskjellig fra person til person

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 09:48
I morgen starter jeg :o) Lisbeth Ketolysekuren 8 10-01-08 06:10
Mat for oss som starter NILLING i morgen tullann Ketolysekuren 60 19-09-07 10:40
Noen som har tips til induksjonsplan? Starter 04/06/07 Icerus Induksjonen 5 31-05-07 14:16
Er det flere enn meg som begynner å bli lei?(noen som har konstruktive tips?) paprika Lavkarbo generelt 18 19-06-06 13:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no