Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mye vekttap i startfasen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-04, 12:39   #1
linkn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Drammen
Alder: 50
Innlegg: 18
linkn er på en erverdig vei

Hvor mye vekttap i startfasen?

Mye har dere gått ned på de to første ukene? Jeg trenger en skikkelig start for å holde på motivasjonen. Den 28.okt begynner jeg på Lindberg kurs

__________________

[/url]


Linkn
linkn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-04, 22:51   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

På Atkins sier de at statistikken viser at de fleste tar av 10% av startvekten de første 14 dagene. Det er snittet altså. Noen tar av mer, - noen tar av mindre. Jeg tok av mindre

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-10-04, 21:26   #3
Donkea
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Innlegg: 74
Donkea er ny på veien

Jeg har holdt på i 1 uke nå med SB fase 1, og tror jeg har gått ned ca. 2 kg. Er veldig fornøyd så langt.

Donkea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-04, 17:51   #4
fopesole
Juniormedlem
 
fopesole sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 10
fopesole er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av linkn

Mye har dere gått ned på de to første ukene? Jeg trenger en skikkelig start for å holde på motivasjonen. Den 28.okt begynner jeg på Lindberg kurs

Jeg har gått ned 5 kg i fase 1 av South Beach dietten. Har bare noen dager igjen før jeg kan gå over til fase 2! :O)

__________________
fopesole er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-04, 18:32   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg gikk ned 6kg på 2 ukers Atkins induksjon...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 15-11-04, 15:13   #6
Leetah
Nytt Medlem
 
Leetah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
Innlegg: 4
Leetah er på en erverdig vei

Jeg har gått en uke på SB fase 1 og gått ned 2 kilo.

__________________
Leetah




Leetah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 15-11-04, 15:16   #7
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Leetah

Jeg har gått en uke på SB fase 1 og gått ned 2 kilo.

WAW.....Så deilig også motiverende da.
Niiiiiilllle...hvor er katta?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-11-04, 22:39   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Her kommer vi !!

Gratulerer med flott resultat denne uka !!
1 kg !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 10:28   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

forrige gang jeg begynte på SB

så gikk jeg ned 3 kg på 3-4 dager....!! så ble det for mange utskeielser... og jeg gav meg. denne gangen går det saktere. men pytt! det går nedover

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 10:32   #10
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg gikk ned ti prosent av det jeg trenger å ta av de to første ukene. Ca. 5 kg, med andre ord...

  Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 01:33   #11
Angora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 55
Innlegg: 11
Angora har en fantastisk aura rundt segAngora har en fantastisk aura rundt seg

Jeg gikk ned 6,4 kg på de to første ukene.

Angora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - dietten Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 21:09   #12
skeptiskius
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 51
Innlegg: 29
skeptiskius er på en erverdig vei

Akkurat 14 dager på fase 1 i dag og en snikveiing selv om det ikke er veiedag Har totalt gått ned 6,2 kilo.

__________________














skeptiskius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 21:47   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det var jo kjempeflotte resultater rundt her !

Gratulerer alle sammen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 22:57   #14
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Vet ikke helt om det "teller" siden d er eurodietten jg går på... men tok av 9 kilo på 2 uker jeg... men nå står alt stille..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 22:25   #15
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

veiedag på mandag da er det 2 uker, men så langt ca 4-4,5 kg...ikke helt atkins ikke helt lindberg men noe midt i mellom . Kjempefornøyd! Det er jo så enkelt...?!
Så langt i allefall..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 22:42   #16
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg går på ketolysekuren,gikk ned 8.5 kg de første 14 dagene..gått ned 14 kg til nå,virker som det går treigere nå....sukk

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 00:12   #17
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

vil ikke veie meg...

begynte ordentlig på Atkins induksjon i går, etter 10 dager med den danske hospitals diett (hvor jeg gikk ned 6 kg)..men der var det veldig lite mat, så jeg gikk jo selvsagt opp 1 kilo da jeg begynte på Atkins.


Men jeg har bestemt meg for å veie meg 1 gang i uka (hvis jeg klarer å la være ) for ikke å miste motivasjonen.
Jeg tok mål av alt som kan måles i går, så jeg skal følge med på cm også.

Lykke til !

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 02:46   #18
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg gikk ned 7 kg de første to ukene på Atkins. Gikk på induksjon 5 uker, gikk ned til sammen 15 kg. Men så stoppet det opp i 5 uker. Kroppen trengte nok litt tid på å omstille seg da ja. Men jeg skulle ned ca 40 kg totalt. 30 av dem er i boks nå.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 01:26   #19
Angora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 55
Innlegg: 11
Angora har en fantastisk aura rundt segAngora har en fantastisk aura rundt seg

Jeg gikk ned 4,4 kilo første uken og til sammen 6,4 kilo de første to ukene da jeg begynte å spise etter SBs prinsipper.

__________________


Angora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hensikten med Vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 4 11-06-14 22:24
C- vitamin gir større vekttap Amygdala Kosttilskudd 12 21-02-05 21:47
Hvor lang tid gikk det før dere merket noe vekttap?. Miriam Dr Lindbergs 6 16-06-04 11:37
Vekttap, aspartam og grønnsaker.... Adelllan Vedvarende vekttap 28 04-06-04 11:24
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no