Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Apropos "smørkrisa"

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-12-11, 22:35   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Apropos "smørkrisa"

Egon fra Nordlys sier alt jeg har å si om "smørkatastrofen"...

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 22:41   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Apropos "smørkrisa"

Huff, nei, jeg er ikke enig. At det forventes at vi skal kunne ha smør nok er ikke rart, synes jeg, og tiggere slutter ikke å være tiggere om de får penger ved å sitte og tigge. De burde fått penger på et kontor og slippe å sitte og fryse.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 23:21   #3
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Apropos "smørkrisa"

Likte godt dette avsnittet:

Sitat:

Men vi i verdens rikeste land skylder heller verden rundt oss å ta noen steg tilbake og konsentrere oss litt mindre i om denne angivelige krisa skyldes dårlig planlegging eller et rigid regelverk for melkeproduksjon i norsk landbruk, eller om den eventyrlig sinnssyke massepsykosen lavkarbodiett er årsaken. Det er ikke der fokuset bør være.

(min utheving)

Ellers så er jeg ikke helt uenig, det er litt av en storm i et vannglass det hele.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 02:10   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Han har et godt poeng, og jeg skulle ønske at i stedet for å klage over smørmangelen (eller -knappheten, som det jo egentlig er), så kunne det få øynene våre opp for at vi lever av naturen og at den ikke har evig uuttømmelige ressurser. Dette er tross alt i en meget liten målestokk, vi lider overhodet ingen nød - men det finnes utrolig mange mennesker i verden som har mangel på alt av mat. Vi er utrolig bortskjemte. I stedet for å stoppe opp og tenke litt utløses det et skred av griskhet og egosentrisme. Og så vil Frp bøtelegge folk som gir til tiggere ... jeg har ikke ord!!

Gleder meg til neste bensinkrise


Sist redigert av Huldr : 12-12-11 kl 02:15.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 02:28   #5
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

......... Og så vil Frp bøtelegge folk som gir til tiggere ... jeg har ikke ord!!

Gleder meg til neste bensinkrise


Akkurat på dette punktet er jeg faktisk enig. Alle disse please,please menneskene som sitter og tigger er et stort irritasjonsmoment som er helt unødvendig i as Norge.
Er de lovlige innvandrere så får de god økonomisk hjelp fra staten, og har ingen grunn til og tigge. Enkelte av dem er avslørt som rene svindlere som bor i dyr flott enebolig og har flotte dyre biler, men de kler og sminker seg for "arbeidsdagen" som tiggere.
Har noen av dere prøvd og gi MAT til disse som subber rundt med skilt "I am hungry"? Jeg har prøvd, og jeg fikk den nylig innkjøpte og plast- innpakkede rekebaguetten (høykarbodager) og en spyttklyse rett i ansiktet servert sammen med noen gloser jeg heldigvis ikke forstod
Jeg har møtt på please,please mennesker som blir fly forbanna når jeg sier nei, og også nei til deres KRAV om og få sigarett av meg.
Hver gang noen gir penger til dem, så øker sjansen for at ikke bare fortsetter de, men de blir flere.
Er de derimot i landet illegalt får de selvsagt ikke støtte fra staten, men hvorfor i all verden skal jeg støtte de som er her illegalt.
Mulkt er kanskje og gå langt, men det er altfor mange bløthjertede mennesker som lar seg narre av dem.

Eneste gang jeg gir til folk som tigger, så er det til uteliggere som har havnet utenfor as Norges ordninger, men vanligvis gir jeg mat til dem. Har aldri fått annet enn takk for en rekebaguett jeg har gitt dem....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 02:34   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Uff da, BenteR! Skikkelig kjip opplevelse det der . Men det har vel ikke så mye å gjøre med oppførselen til enkelte tiggere (som vel er like forskjellige som andre mennesker, og selv har jeg til gode å møte noen utenlandske tiggere som oppfører seg sånn, men jeg har møtt noen norske som har blitt aggressive når jeg ikke har gitt noe), her er det jo snakk om å bøtelegge dem som GIR. Som om man ikke skal ha et fritt valg om å gi av eget hjerte og egen lommebok. Det er nok ikke et veldig gjennomtenkt forslag, og det vil selvsagt aldri bli vedtatt noe sted. For det strider mot selve fundamentet i det å være menneskelig.


Sist redigert av Huldr : 12-12-11 kl 02:39.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 07:49   #7
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Og så vil Frp bøtelegge folk som gir til tiggere ... jeg har ikke ord!!

Det er jo helt på linje med eksisterende løsninger; for eksempel kriminaliserer man de som kjøper sex fordi de bidrar til å opprettholde prostitusjon og menneskehandel; da er det jo passende å bøtlegge tiggekunden som holder liv i rumenske tiggerbander?

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 08:54   #8
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Det er jo helt på linje med eksisterende løsninger; for eksempel kriminaliserer man de som kjøper sex fordi de bidrar til å opprettholde prostitusjon og menneskehandel; da er det jo passende å bøtlegge tiggekunden som holder liv i rumenske tiggerbander?

Haha, ja, ikke sant Litt av en logikk.

Det der med tiggerbander er for øvrig en stor myte, jeg har bl a lest Frelsesarmeens rapport, og de sier at det handler om enkeltmennesker. Det blir bare altfor enkelt å lukke øynene og fordømme ut fra noe man tror.


Sist redigert av Huldr : 12-12-11 kl 10:01.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 09:52   #9
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Veldig bra og jeg er også helt enig!
Blir helt kvalm av perspektivet her, ikke klarer å brødfø oss, som bor i verdens rikeste land....
Den andre debatten - gi bøter til folk som gir penger til tiggere ?
Etter at jeg begynte å få litt innsikt i hvem disse rumenske tiggerne egentlig er, hvilket liv de lever, så gir jeg faktisk alltid. Disse menneskene har ingen rettigheter og er helt, absolutt helt nederst på rangstigen av mennesker. Disse menneskene er ikke beskyttet mot åpen rasisme og fordommer engang.
Les informasjonen som frelsesarmeen har skrevet, og slutt og snakk om store illegale tiggerbander. Det kan hende det eksisterer noen sånne, men i det store og hele er dette mennesker som ikke har så mange valg eller rettigheter, noen steder i verden. Som Egon skriver, det handler om medmenneskelighet.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 10:06   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Veldig bra og jeg er også helt enig!
Blir helt kvalm av perspektivet her, ikke klarer å brødfø oss, som bor i verdens rikeste land....
Den andre debatten - gi bøter til folk som gir penger til tiggere ?
Etter at jeg begynte å få litt innsikt i hvem disse rumenske tiggerne egentlig er, hvilket liv de lever, så gir jeg faktisk alltid. Disse menneskene har ingen rettigheter og er helt, absolutt helt nederst på rangstigen av mennesker. Disse menneskene er ikke beskyttet mot åpen rasisme og fordommer engang.
Les informasjonen som frelsesarmeen har skrevet, og slutt og snakk om store illegale tiggerbander. Det kan hende det eksisterer noen sånne, men i det store og hele er dette mennesker som ikke har så mange valg eller rettigheter, noen steder i verden. Som Egon skriver, det handler om medmenneskelighet.

100% enig med deg, Vibeke! Jeg gir ikke hver gang jeg går forbi noen, det kan jeg ikke - men jeg prøver å gi et smil, medmenneskelighet og respekt. Frelsesarmeens rapport er veldig god, anbefales

Og en gang i fjor vinter jeg kom ut av butikken og hadde kjøpt klementiner ga jeg en til en som satt utenfor butikken. Bare det, ikke noen penger - men han ble glad. Som en liten kontrast til BenteR's historie ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 10:22   #11
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Jeg har samme erfaring som BenteR, dessverre, men vet jo at heller ikke tiggerne er en helt ensartet masse.

"Smørkrise" er tullete. Men jeg synes det er i orden å akke seg over et smørproblem, altså. Det er bare en råvare, og jeg blir i alle fall alltid litt mutt og småirritert over å ikke finne noe jeg tok for gitt at butikken skulle ha, enten det gjelder frisk brokkoli eller gummistrikk eller smør, liksom. Så alså, ja til å få lov til å være irritert, nei til å å lage overskrifter med KRISEEEE.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:47   #12
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Veldig bra og jeg er også helt enig!
Blir helt kvalm av perspektivet her, ikke klarer å brødfø oss, som bor i verdens rikeste land....
Den andre debatten - gi bøter til folk som gir penger til tiggere ?
Etter at jeg begynte å få litt innsikt i hvem disse rumenske tiggerne egentlig er, hvilket liv de lever, så gir jeg faktisk alltid. Disse menneskene har ingen rettigheter og er helt, absolutt helt nederst på rangstigen av mennesker. Disse menneskene er ikke beskyttet mot åpen rasisme og fordommer engang.
Les informasjonen som frelsesarmeen har skrevet, og slutt og snakk om store illegale tiggerbander. Det kan hende det eksisterer noen sånne, men i det store og hele er dette mennesker som ikke har så mange valg eller rettigheter, noen steder i verden. Som Egon skriver, det handler om medmenneskelighet.

Vel, i Bergen er det hvertfall snakk om en tiggerbande. Jobber i utelivet, og har sett litt av hvert når det kommer til disse rumenerne. Jobbet på 10-årsdagen til et utested i byn, der det var plassert ut boblebad med noen jenter i på utsiden. Gjett om disse rumenerne ble stående og filme dette, med iphonene sine...

__________________
Blogg: www.friskogfunksjonell.no
Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 19:27   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Det samme med bander her også, dessverre.
Jeg gav en tigger en baguett jeg hadde kjøpt, jeg fikk den kastet etter meg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:20   #14
tasseladd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
tasseladd er på en erverdig vei

Sv: Apropos "smørkrisa"

Kanskje tiggeren gikk på lavkarbo og derfor ikke ville ha baguett?

__________________


tasseladd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:21   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av tasseladd, her.

Kanskje tiggeren gikk på lavkarbo og derfor ikke ville ha baguett?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:35   #16
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

I Kristiansand er det også bander, ikke mennesker som er i nød, men mennesker som lever luksusliv takket være nordmenn som tror de virkelig har det fælt.
Norges velferdsregler hjelper tross alt innvandrere minst like godt som de hjelper nordmenn, men det er ytterst få uteliggere man ser i forhold til please-please-I am hungry- menneskene.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 22:15   #17
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av tasseladd, her.

Kanskje tiggeren gikk på lavkarbo og derfor ikke ville ha baguett?

Mulig det

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 14:17   #18
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Apropos "smørkrisa"

Uff.. Heftig forslag fra et parti som skal stå for individuell frihet og rett til egne valg.. og argumenterer med at DU tjener pengene, derfor vet DU best hvordan de bør brukes..

Lurer på hvor de vil sette grensen for hva som er tigging da jeg ofte deler ut noen kr i hytt og pine hvis noen trenger det. Jeg vil jo ikke bli en kriminell

Stort sett så er det vel ikke så vanskelig å kjenne igjen et menneske i nød eller ikke..? Men om den nøden lar seg løse ved hjelp av noen mynter eller ev en baguette er en helt annen diskusjon. Det finnes mange heftige skjebner der ute..

Personlig så har jeg mye større problemer med innpåslitne selgere som fotfølger meg for å finne ut hvilket strømselskap jeg bruker, hvilket mobilselskap, om jeg spiser omega3 osv.. osv.. De styres ihvertfall av styrtrike bakmenn, og vi alltid ha de der så lenge folk fortsetter å gi de penger

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 15:36   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Apropos "smørkrisa"

Opprinnelig lagt inn av tasseladd, her.

Kanskje tiggeren gikk på lavkarbo og derfor ikke ville ha baguett?

Seff! At jeg ikke tenkte på det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no