Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Prosjekt Karbojunkie

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-04, 01:39   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Prosjekt Karbojunkie

Velkommen til Karbojunkie

Dette vil bli et nettsted om karbohydratkontrollerte/-begrensede dietter. Hoved fokus vil bli Atkins fordi det er det jeg kan, og har erfaring med. Om du har kunnskap om de andre diettene er det kjekt om du vil bidra!

Karbojunkie er et prosjektnavn. Kansje det blir endret etterhvert om det kommer et bedre navn når prosjektet utvikler seg. Jeg valgte Karbojunkie fordi det beskrev hvordan jeg hadde det når jeg bestemte meg for at jeg ville gå igang med dette prosjektet.

Karbojunkie vil være:

  • Diskusjonsforum og møteplass for "troende" og andre
  • Et sted du kan søke inspirasjon og motivasjon fra liktspisende, og ikke minst få slipt argumentene dine slik at en er klar når du skal til legen eller på middag hos dine foreldre...
  • Informasjonssider for "søkende"
  • Fakta artikler, og trinn for trinn om Atkins for medlemmer
  • Mulighet for medlemmer å skrive og publisere artikler om det de måtte ønske
  • Mulighet for egen dagbok, privat eller åpen for alle/de med passord
  • Chat
  • webmail
  • Håper å få lagt ut matvaretabeller og GI lister
  • Oppskrifter
Karbojunkie vil ikke primært være et slanke forum, selv om slanking vil være sterk tilstede. Atkins er i utgangspunktet ikke en slankediett, men en diett som skal gi den som følger den en optimalt sunn kropp. Slanking er bare en del av det.

PS! Jeg har ingen offisiell utdanning innenfor ernæring, bare masse erfaring og kunnskap om hva som fungerer hvordan for meg selv, og de jeg har rundt meg. Jeg har prøvd mye, og har omsider funnet at det Dr Atkins sier stemmer 100% for meg.

Husk: Vi er alle forskjellige, og ernæringsmedisinen har enda ikke kommet så langt at de vet hva menneskekroppen trenger av næringstoffer. Bare du vet det. Lytt til kroppen din og prøv deg fram til det kostholdet som lar deg fungere optimalt!

Om du ikke går på Atkins nå, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å gå på 14 dagers dietten og bedømme selv om Atkins er noe for deg! Det kan være et valg som kan påvirke resten av livet ditt!

Her kommer mer etterhvert. Det eneste som er ferdig forløpig er forumet. Det er klart til bruk så det er bare å registrere seg!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no