Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-12, 12:27   #26
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om hun har gjort noen forandringer og gjort de til sine egne er de jo nettop hennes egne for henne. Jeg har gjort det samme for meg selv, brukt eget navn for å skille orginalen fra egen komposisjon for ordens skyld og for å bekrefte at denne er god. Og det er det hun gjør, står bak og sier at dette smaker godt, liksom. DEt er jo mange oppskrifter som finnes som ikke er verdt å trekke frem.

Poenget er vel at hun kommer til å tjene fett på det!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:29   #27
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Jeg er mest imponert over skosamlingen hennes.... *ler*

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:30   #28
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Hun fikk mye kjeft for den skosamlingen, gett..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:31   #29
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hun fikk mye kjeft for den skosamlingen, gett..

Åh - det ante jeg ingenting om.....leser ikke bloggen hennes.....
Vi samler vel alle på noe vel....? Sko, frimerker, radiostyrte biler osv osv....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:41   #30
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Det er vel litt der skoen trykker. Hun samler ikke bare på sko, men kjoler, klær generelt, sminke, ferier osv osv. Hun fikk kjeft for at hun bruker for mye penger på "ting". Dårlig forbilde osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:48   #31
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er vel litt der skoen trykker. Hun samler ikke bare på sko, men kjoler, klær generelt, sminke, ferier osv osv. Hun fikk kjeft for at hun bruker for mye penger på "ting". Dårlig forbilde osv.

Ser den.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:51   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er vel litt der skoen trykker. Hun samler ikke bare på sko, men kjoler, klær generelt, sminke, ferier osv osv. Hun fikk kjeft for at hun bruker for mye penger på "ting". Dårlig forbilde osv.

Som om ikke utrolig mange av de som kritiserer henne for det hadde gjort det selv hvis de hadde hatt råd til det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 12:55   #33
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Nei, de hadde sikkert gitt alt til veldedighet.

Men.. At alle rikinger har huset fullt av ting de ikke trenger, betyr ikke at det er moralsk riktig da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 13:06   #34
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Hun er ufattelig frekk. Både i kommentarfeltet og når hun stjeler andres oppskrifter og kaller de sine egne. Ganske usmakelig faktisk. Jeg skjønner rett og slett ikke at dette skal være greit, bare fordi hun evner å tjene penger på det.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 13:10   #35
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Er det noen som har sagt det er greit, bare fordi at hun tjener penger på det? Synes det er forståelig, men det er ingen som har sagt noe om at det er all good.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 13:11   #36
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Hun er ufattelig frekk. Både i kommentarfeltet og når hun stjeler andres oppskrifter og kaller de sine egne. Ganske usmakelig faktisk. Jeg skjønner rett og slett ikke at dette skal være greit, bare fordi hun evner å tjene penger på det.

Jeg skulle gjerne sett en matoppskriftsforfatter som har kokebøker med EGNE oppskrifter jeg. Du må gjerne komme med forslag!

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 13:13   #37
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det noen som har sagt det er greit, bare fordi at hun tjener penger på det? Synes det er forståelig, men det er ingen som har sagt noe om at det er all good.

Det er det jo så absolutt. Og det synes jeg er snodig. Ikke synes jeg det er greit i hvertfall, men jeg innser jo at enkelte synes alt fjusk og fanteri er fint så lenge det er innenfor lovverket.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 14:05   #38
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Er helt enig i at det er ufint og gjøre små justeringer og så kalle det "sitt eget". Samtidig åpner lovverket for dette foreløpig, slik at jeg velger og ikke bruke så veldig mye tid på å irritere meg. Irriterte meg MER over at Inger som i Ingers rugbrød har laget både brød, oppskrift og ferdigmix fra Karins "mitt aller beste brød" - men sånn er det.

Skal man se positivt på dette - og det bør man jo - vil det være at fotballfrue faktisk nå etterhvert har satt seg inn i hva lavkarbo innebærer. Det er tydelig og se at hun har vært her inne og lært litt, og har lest seg grundig opp. Hun har i større grad fokusert på HELSE og lavkarbo som kosthold, enn slankekur, og klarer fotballfruen og engasjere og motivere SITT publikum, nemlig litt yngre og lettere påvirkelige ungjenter til å gå over til et kosthold vi alle her inne er helt klare på har helsemessige fordeler på mange måter, vel da skal ihvertfall jeg klare og svelge unna at det skorter litt på etikk og folkeskikk i forhold til manglende kreditering for oppskriftene... Heller at disse kjøper fotballfruens lavkarbobok, enn at de sulter seg ned i vekt slik så veldig mange gjør og vil gjøre...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 15:14   #39
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 44
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Så da kan jeg i praksis gi ut bok med alle Nannas oppskrifter? Ja, da vet jeg hva jeg skal tjene meg rik på

Ja, det kan du gjøre. Men du kan ikke bruke bildene hennes, og ordlyden bør endres. Tar egne bilder, kaller oppskriftene noe annet og med egen ordlyd, så kan du gi ut så mange bøker du vil!

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 16:39   #40
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Har noen en link der det står at hun tar æren for en oppskrift? Jeg tenker videre at det kanskje ikke er helt riktig å gjøre det, ta æren altså, men at man kan jo ikke vite om det faktisk er leserne hennes som har bedt henne gi ut en bok med tips heller, og at de vil ha hennes navn på oppskriftene for å godta de. At hun ikke gjør det for sin egen del først og fremst.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 16:51   #41
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Hvordan vet dere hvilke oppskrifter som kommer i boken? Hun har jo sagt at det blir oppskrifter som ikke har vært i bloggen hennes tidligere...

Jeg regner med at dere har sett de et eller annet sted siden dere snakker om det i denne tråden.

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:07   #42
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Har noen en link der det står at hun tar æren for en oppskrift? Jeg tenker videre at det kanskje ikke er helt riktig å gjøre det, ta æren altså, men at man kan jo ikke vite om det faktisk er leserne hennes som har bedt henne gi ut en bok med tips heller, og at de vil ha hennes navn på oppskriftene for å godta de. At hun ikke gjør det for sin egen del først og fremst.


Det er i grunn bare å lese i bloggen De aller fleste oppskriftene ligger andre plasser, men da med små endringer.

Noen av variantene hennes er faktisk å foretrekke, men jeg synes likefullt det er hennes variant ikke hennes oppskrift.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:19   #43
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

(Nå er det nesten så jeg mistenker at Peppa Gris har meg på ignore siden hun velger å ikke svare mine innlegg... )

Hvordan vet dere hvilke oppskrifter som kommer i boken? Hun har jo sagt at det blir oppskrifter som ikke har vært i bloggen hennes tidligere...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:21   #44
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Fruen er god på mange ting, både klær og matlaging, sminke og styling, men kritikk er hun elendig til å håndtere.

Jeg hadde vurdert boken om det var en ren kokebok, men jeg har ikke tenkt å kjøpe det starletmagasinet hun tydeligvis planlegger å selge. Jeg bryr meg mindre om henne, bilder av henne, bilder av livet hennes ++++, og mer om generelle tips og oppskrifter.

Kjenner jeg får lyst til å trykke en pute foran ansiktet og rødme, av det coveret. Leste kommenterene til det blogginnlegget, og kjente det røre seg i mageregionen. Pinlig! Ikke minst fnisesmiskingen tilbake til de jentene som har lagt inn komplimenter! Men det selger nok bra til de faste leserne, mer enn om det var en ren kokebok, slik hun først tenkte.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:22   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Det er i grunn bare å lese i bloggen De aller fleste oppskriftene ligger andre plasser, men da med små endringer.

Noen av variantene hennes er faktisk å foretrekke, men jeg synes likefullt det er hennes variant ikke hennes oppskrift.

Klarer man noensinne finne ut hvem som lagde DEN kaka for første gang eller DEN gode gryteretten? Jeg tror ikke det. Derfor blir det i følge deg ikke mulig å kalle noe for sin oppskrift siden det "alltid" vil være en variant av det noen har laget tidligere.

Jeg kan jo mikse sammen noe jeg ALDRI har sett noen har laget tidligere, men hva slags garanti har jeg for at ikke nabokona har laget noe lignende eller bestemora hennes? Ingen av oss vil kunne si at det er vår oppskrift med mindre man tar patent på den.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:29   #46
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Enig i at det ikke burde finnes (og ikke finnes) rettigheter til oppskrifter. Fint at alt er åpent, så kan vi kommentere, forbedre, foreslå alternative ingredienser, og slik går nu verden fremover :P

De som ikke vil betale for oppskrifter som allerede finnes på nettet, kan jo bare boltre seg her inne Enig at man kan reagere på at noen tar seg betalt for å trykke noe en annen fant på, men pytt... det er verdt det. Tenk om alle ga ut oppskriftene sine i bok, istedet for å dele de her, da hadde vi ikke hatt dette fantastiske forumet!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:39   #47
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Noen av variantene hennes er faktisk å foretrekke, men jeg synes likefullt det er hennes variant ikke hennes oppskrift.


Sånn sett er vel absolutt alle eksisterende oppskrifter varianter?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:41   #48
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

...og så så jeg at Kanutten hadde trukket akkurat den samme konklusjonen.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 17:45   #49
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

(Nå er det nesten så jeg mistenker at Peppa Gris har meg på ignore siden hun velger å ikke svare mine innlegg... )

Ja, bare tenk så artige diskusjonene hadde blitt hvis alle medlemmene hadde en hel haug på ignore-listen...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 18:08   #50
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Det er i grunn bare å lese i bloggen De aller fleste oppskriftene ligger andre plasser, men da med små endringer.

Noen av variantene hennes er faktisk å foretrekke, men jeg synes likefullt det er hennes variant ikke hennes oppskrift.

Enig i at hun kunne ordlagt seg annerledes. Hun tar kanskje litt lett på det? Jeg mener at om man deler sine geniale oppskrifter åpent på nettet må man vite og tåle at noen kan ta de i en bok en gang. Jeg tror de som legger det ut er glad i å dele uselvisk, andre vil dele men ha noe igjen for det Vi kan være glad vi ikke er som henne istedenfor å irritere oss over hennes annerledeshet?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mange lavkarbooppskrifter Kanutten Oppskrifter 1 20-12-11 20:32
Sprekke for andres glede? Sol-Angelica Ketolysekuren 58 25-04-11 18:52
Her er tips til lavkarbooppskrifter Tami Spørsmål og svar 0 04-04-11 11:34
Ny her jeg. Lindbergtilpassing av lavkarbooppskrifter? lillmerete Dr Lindbergs 3 06-06-07 23:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no