Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bunaden får fri i år igjen!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-10, 15:20   #26
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Jeg har løkendrakt fra østfold, mamma og hennes familie er derfra og farfar da.
Trysilbunaden kunne jeg ikke tenkt meg, synes den er kjipt sydd( veldig enkel) og ALLE her har den..

Jeg synes godt man kan velge en bunad fra et helt annet sted enn man er fra, men kunne ALDRI tenkt meg det selv, jeg vil gjerna ha en tilknytting slik skikk og bruk er.

Bunader skal syes slik skikk og bruk er, vil man ha kort bunad velger man Setesdalsbunaden og driter i at man ikke har slekt derfra, det er mye bedre enn å sy en bunad ukorrekt. Ikke kødd med bunadene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 15:56   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ikke kødd med bunadene.

Hehe, jeg må si det er mange rare regler for et plagg som opprinnelig var kopi av franske moteklær .
Men kanskje jeg faktisk skal designe Grünerløkka-bunaden? Jeg og venninna mi har alltid spøkt med at uanstendig kort svart kjole er Grünerløkkabunaden .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 19:46   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Uansett inspirasjonskilde, bunaden skal man ikke tulle med!
Man kan jo kle seg med en trilliard andre ting som man kan gjøre som man vil med, så hvorfor provosere så inn i h..... med å forandre på en bunad???

Jeg har bunad fra Indre Sogn fordi min farmors familie er der ifra. Da den ble sydd i -83, måtte vi bevise at jeg hadde rett til å bære den!


__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:07   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Jeg skjønner ikke hvordan det kan være så provoserende å stille helt ærlige spørsmål om ting jeg ikke forstår? Og hvorfor er det så sterke følelser knytta til disse klærne? Er jeg den eneste som synes det er underlig?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:39   #30
Tone L
Juniormedlem
 
Tone L sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 63
Innlegg: 35
Tone L er på en erverdig vei

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Ja, bunaden min som jeg er så glad i ble i skapet i år igjen. Men mitt store mål er at jeg SKAL inn i den - forhåpentligvis neste år!!!!!

Tone L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 22:24   #31
Millemyra
Juniormedlem
 
Millemyra sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 14
Millemyra er på en erverdig vei

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Jeg har den gamle Valdresbunaden Oldemor vandret fra Valdres for å skaffe seg arbeid og det er god nok grunn for meg. Jeg kunne valgt Nordlandsbunaden (morfar var derifra) eller Buskerud bunaden også, men jeg synes at min bunad er den aller vakreste som finnes Jeg ville gjerne ha en liten tilknytning til bunaden jeg skulle bruke, men jeg har ikke noe imot at folk bruker bunader som ikke er fra steder hvor de selv har slekt ifra.



Sånn ser den ut, dessverre en flat jente som bruker den. Bunader ser bedre ut med litt barm synes jeg

__________________


Millemyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 23:24   #32
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Jeg har damaskkjol fra Gudbrandsdalen.
Faren min kommer derfra.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 23:25   #33
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg har damaskkjol fra Gudbrandsdalen.
Faren min kommer derfra.

Du har ikke bilde av din da? Jeg googlet på damaskkjol, og det er uhorvelig med kombinasjoner på farge/damask etter det jeg forsto.. De var flotte i allefall!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 23:38   #34
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg skjønner ikke hvordan det kan være så provoserende å stille helt ærlige spørsmål om ting jeg ikke forstår? Og hvorfor er det så sterke følelser knytta til disse klærne? Er jeg den eneste som synes det er underlig?

Du er helt klart ikke den eneste som syns det er underlig, men jeg kan ikke skjønne behovet for å være så "anti- tradisjonell"!
Mulig du ikke ser verdien av tradisjoner, slekt og felles bakgrunn, men for noen av oss betyr det veldig mye!
Jeg er helt sikker på at du vet at du provoserer, du er en intelligent, opplyst ung dame. Klart du kan spørre om hva du vil, men du vet at du vil få reaksjoner når du foreslår å endre drastisk på en bunad!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 23:44   #35
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Ebbalilla, her.


Etter "reglene" så kan du bruke bunad til det området du har tilknytning fra. Noen har hytte på sørlandet, og da har de bunad derfra. Noen har fjern slekt fra voss og bruker bunaden den. Og resten bruker den blå Nordlandsbunaden

*fnis*....og jeg som har blå nordlandsbunad og syns den er den penest

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 23:52   #36
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Graffer-bunaden er forøvrig også veldig pen, sammen med hardangerbunaden, rogalandsbunaden og øst-telemarksbunaden

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:11   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du er helt klart ikke den eneste som syns det er underlig, men jeg kan ikke skjønne behovet for å være så "anti- tradisjonell"!
Mulig du ikke ser verdien av tradisjoner, slekt og felles bakgrunn, men for noen av oss betyr det veldig mye!
Jeg er helt sikker på at du vet at du provoserer, du er en intelligent, opplyst ung dame. Klart du kan spørre om hva du vil, men du vet at du vil få reaksjoner når du foreslår å endre drastisk på en bunad!

Det er ikke snakk om noe behov for å være antitradisjonell. Jeg og min familie har ikke hatt noe forhold til bunader, så det er faktisk ting jeg ikke skjønner meg på!
Men jeg vet jo såpass som at bunader har endra seg mye opp igjennom, jeg tenkte bare det ville vært stilig med den svart og røde Hedmarksbunaden i en kortere variant, derfor spurte jeg også, ettersom jeg ikke aner noe om hvordan meninger/regler er for slikt!
Men at jeg er så innmari antitradisjonell og ikke bryr meg om slekt og sånn er heller ikke sant. Jeg har vokst opp med folkemusikk, og selv vært med på å utføre, jeg kunne ikke tenke meg å feire jul noe annet sted enn hos familien min, og spise ribbe, og jeg har selv vært med på å skape tradisjoner blant meg og mine venner.
Det er ingen selvfølge for alle dette med bunaden, og i og med at jeg i grunn ikke kjenner noen som har så sterke følelser for den, så har jeg heller ikke så god forutsetning for å forstå greia. Det har ingen ting med hvor opplyst jeg er å gjøre .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:11   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Graffer-bunaden

Er det samme som lundebydrakt? Eller er det jeg som surrer? Jeg konforimerte meg forøvrig i lundebydrakt, men den er faktisk alt for liten på lengden! Lagt ned så mye at de hvite kkantene syns, og enda går den midt på leggen

Og bunad køder men IKKE med!
Sambo er fra bunadskredderslekt, så hvis du vil ha et foredrag om tradsijoner og kopier osv kan han sikkert forklare for deg Photo
Morfaren hans gikk til krig mot Husliden over deres versjon av Rogalandsbunaden blandt annet. Han var forøvrig fargeblind, noe som gjør bunadskredder til et såpenstig yrkesvalg....
Sambo sin Rogalandsbunad var en av de siste han sydde før han ble for gammel til å fortsette.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:14   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Ok ok, jeg trekker meg forsiktig ut av diskusjonen, og fortsetter å gå for ''Grünerløkkabunaden'' min, føler jeg har tegnet en Muhammed-tegning her eller noe sånt .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:16   #40
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Photo - tror ikke det er det at du spør som er så provoserende, men selve ideen om å trikse med bunad. Jeg syns hvertfall ikke spørsmål er provoserende, sånn generelt

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:16   #41
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det samme som lundebydrakt? Eller er det jeg som surrer? Jeg konforimerte meg forøvrig i lundebydrakt, men den er faktisk alt for liten på lengden! Lagt ned så mye at de hvite kkantene syns, og enda går den midt på leggen

Graffer-bunad http://www.norskebunader.no/Damebunader/Graffer.html
Lundeby http://www.norskebunader.no/Damebunader/Lundeby.html

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:27   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

My bad!
Men det er da virkelig ikke lundeby?? Det er jo denne: http://www.bunaderoslo.no/Bunader/Lu...d/IMG_4003.JPG

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 00:29   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Photo - tror ikke det er det at du spør som er så provoserende, men selve ideen om å trikse med bunad. Jeg syns hvertfall ikke spørsmål er provoserende, sånn generelt

Det var enda godt! Jeg trodde de drev og endret litt på bunader hele tiden, jeg. Men men, jeg lærer stadig vekk noe nytt!

For å mildne omstendighetene litt, så legger jeg inn et überknusesøtt bilde av meg i min første og siste bunad!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 4838_119467745995_560445995_3338536_1850004_n.jpg (23,7 KB, 25 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 09:00   #44
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Bunaden får fri i år igjen!



Dette er damaskkjol, men min har sort stakk og forkle i grønt.
Fant ingen bilder i rett farge

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 13:09   #45
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Min passet ikke til jul, jeg fikk den forsåvidt på meg, men da kunne jeg knapt nok puste og slett ikke spise. Nå på 17. mai satt den helt flott og jeg koste meg ved middagsbordet i 4 timer.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 21:23   #46
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Eg kom inn i bunaden min i år! Og den var deilig å puste i!!! Eg fekk den til konfirmasjonen min, og den har faktisk ikkje vore so god og behagelig før!!! så dermed er eg faktisk blitt mindre enn eg va då eg vart konfirmert!!!
Har foresten Sognebunad med grønt liv, syns den er fantastisk fin, og sida det er mamma som har sydd den blir den jo endå meir spesiell...

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 21:27   #47
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Bunaden får fri i år igjen!



Sånn ser min bunad ut!
(Sognebunad)

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kom meg inn i bunaden Mona S Ketolysekuren 21 30-04-09 10:01
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 23:17
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 08:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no