Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen som har opplevd dette? (ang utskeiing)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-09, 10:06   #1
cilemora
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 42
Innlegg: 373
cilemora er ny på veien

Noen som har opplevd dette? (ang utskeiing)

har spist lavkarbo over flere år, med egentlig få utskeielser,
men en og annen har det blitt, men holder meg generelt unna
sukker da også...
i går var en dag med utskeielser, spiste 2 pølsebrød, en neve
chips til kveldsmaten, to biter hvitløksbrød og en neve ostepop...

i natt våknet jeg av at jeg var SÅÅÅ kvalm, måtte bare stå opp...
spydde litt... fant ut jeg skulle ta en zyrtec og det funka litt,
så fikk sove igjen.... enda litt små kvalm....

andre som har opplevd dette??

__________________
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm)
mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm)
hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm)
vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24
cilemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft... Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:13   #2
benam
Medlem
 
benam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 229
benam er på en erverdig vei

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

Ja, det har jeg opplevd også. Forrige lørdag spiste jeg is og sjokolade og ble kjempedårlig om natta!

__________________


]
benam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:17   #3
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

Ja det har jeg også opplevd.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:52   #4
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

Jepp. For noen uker siden spiste jeg ris til middag og drakk cola til. Måtte opp midt på natten for å kaste opp Nå hadde jeg drukket whiskey den kvelden også da, men pleier aldri reagere på den måten av litt whiskey, så skylder på ris og cola

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:00   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jepp. For noen uker siden spiste jeg ris til middag og drakk cola til. Måtte opp midt på natten for å kaste opp Nå hadde jeg drukket whiskey den kvelden også da, men pleier aldri reagere på den måten av litt whiskey, så skylder på ris og cola

Som da sambo drakk en halvflaske whiskey og et halv glass rødvin og klaget hele neste dag på det røsvinsglasset han ble dårlig av ja...

Jeg blir også skikkelig sårlig av høykarbo mat, ikke spysjuk men ofte sykt mageknip. For ikke å nakke om blodsukkersvingningene etterpå.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 11:37   #6
stinelill1988
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 35
Innlegg: 8
stinelill1988 er på en erverdig vei

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

jeg har også opplevd det...

stinelill1988 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 12:44   #7
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Som da sambo drakk en halvflaske whiskey og et halv glass rødvin og klaget hele neste dag på det røsvinsglasset han ble dårlig av ja...

Jeg blir også skikkelig sårlig av høykarbo mat, ikke spysjuk men ofte sykt mageknip. For ikke å nakke om blodsukkersvingningene etterpå.

Det er et faktum, da. Rødvin inneholder histamin og annet bøff som gir hodepine. Whiskey er derimot destillert, og er forholdsvis fritt for fuseloljer.

Jeg har aldri fått en slik reaksjon. Jeg er ingen ekspert, men en slik reaksjon kan godt skyldes f. eks. allergi eller store blodsukkersvingninger (særlig kombinert med insulinresistens fra alt fettet en spiser).

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 13:00   #8
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Det er et faktum, da. Rødvin inneholder histamin og annet bøff som gir hodepine. Whiskey er derimot destillert, og er forholdsvis fritt for fuseloljer.

Jeg har aldri fått en slik reaksjon. Jeg er ingen ekspert, men en slik reaksjon kan godt skyldes f. eks. allergi eller store blodsukkersvingninger (særlig kombinert med insulinresistens fra alt fettet en spiser).

Hehe... Jeg ser du aldri har hatt en ordentlig bakfylla på whiskey Den hodepinen som kan komme etter en skikkelig rotbløyte på whiskey er BRUTAL! Jeg har aldri klart å opparbeide meg like mye ren lidelse og ulidelig smerte på rødvin. (men herregud, det er verdt det da )

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har dere opplevd dette? candyland Ketolysekuren 16 27-03-08 21:58
Kontrollert utskeiing? xristina Spis deg ned i vekt med Skaldeman 7 30-10-07 09:55
Noen som har opplevd dette? frk.slankelyst Stoffskifte / hormonproblemer 6 30-09-07 15:37
Noen som går på dette? monki Spørsmål og svar 7 09-04-07 10:28
Er det noen som vet noe om dette? clueless Lavkarbo generelt 3 30-05-05 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no