Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke trener?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-07, 11:50   #1
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke trener?

Jente 25 år. Hun kommer ikke til å trene mer enn rolige spaserturer hver dag og litt situps.
Selvsagt vil hun jo ha fortest mulig resultat.

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 11:56   #2
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Jente 25 år. Hun kommer ikke til å trene mer enn rolige spaserturer hver dag og litt situps.
Selvsagt vil hun jo ha fortest mulig resultat.

Jeg skal ned 6 kilo og trener 2 -5 dager i uka...
Tror ikke ketolyse er noe for oss, selv om det frister veeeldig å prøve.

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 12:33   #3
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Hva med Fedon-kosthold da? En "kur" fører som regel til at man legger på seg igjen, så en total kostholdsomlegging er kanskje det beste Og hvem vet, kanskje lysten til å trene kommer når man begynner å spise riktig. Det skjedde ihvertfall med meg

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 13:38   #4
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Hun er klar for kostholdsending ja. Jeg er jo betydelig større enn henne og går på ketolyse. Nå har hun vært på middag hos meg et par ganger, og jeg serverte henne ketolysemat som hun likte veldig godt. Hun er motivert og vil gjøre noe med vekta nå, men jeg sa til henne at Ketolyse neppe var veien å gå siden hun er såpass "liten". Hun skal ned 6-8 kilo.

Lavkarbo er nok en bra vei og gå, men kanskje med en form for kur først som gjør at vektreduksjonen kommer fortere, og så lavkarbo generelt som vedlikehold?

Jeg vet lite om de andre kurene, så jeg spør dere erfarne damer og menn.
Atkins har flere faser slik at man slanker seg først og så vedlikeholder resten av livet?

Hva er forskjellen på fedon, south beach og atkins sånn helt kort?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 13:39   #5
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

NB: Litt sint for at jeg ikke ble innvitert på søndag, skinny!!! :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:54   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Uten tvil Fedon Lindberg kosthold.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:25   #7
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Kan man spise frukt, bittelitt pasta og slikt på fedon? Atkinsbarer av og til? Cola light? Kan man det på Atkins?
Jeg lurer på om det er et bra alternativ for meg også når jeg nå slutter med ketolyse snart, men jeg forstår ikke helt forskjellen på Fedon og Atkins.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:36   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Forskjellen på Atkins og Lindberg

Og denne

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:32   #9
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke tren

Hmm. Så langt ser det ut som om Atkins er det beste.
Men jeg sliter litt med å finne ut av hva jeg kan spise og ikke spise.
Karboregningen klarer jeg ikke forstå.
Man skal jo regne karbohydrater i ost og søtstoffer osv.

Skal jeg regne osten som karbo på ketolyse også?
Nei man skal vel ikke det?
Og så syns jeg det var lite grønnsaker. Jeg spiser mye større mengder
enn det nå. Hvordan skal man bli mett på mindre enn det?
Mer proteiner? Nei jeg skjønner ikke helt.

Hvor mye karbo skal man regne i et glass cola light som inneholder 0 g karbo da?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no