Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Slutt på johannesbrødkjernemel?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-08, 23:42   #1
Lucky
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 14
Lucky er på en erverdig vei

Slutt på johannesbrødkjernemel?

Etter å ha lest alle oppskriftene her inne med johannesbrødkjernemel skulle jeg endelig kjøpe meg dette.
Men i helsekostbutikken fikk jeg beskjed om at det ikke fantes mer, at det var slutt på å lage det. Stemmer dette?
Veit noen evt hvor man kan få tak i dette? (Jeg var i to life-butikker i Oslo.)

__________________


Lucky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:46   #2
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

får nå virkelig ikke håpe det! Jeg kjøper det på helsekosten både på storo og oslo city.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 08:36   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Jeg fikk også beskjed om at de ikke fikk tak i det mer!
Tenkte jeg skulle høre litt mer rundt i helskostbutikkene om noen hadde noe igjen! Har jo så lyst til å prøve mange av disse flotte oppskriftene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 08:57   #4
KW87
Medlem
 
KW87 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nordland
Alder: 36
Innlegg: 220
KW87 er på en erverdig vei

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Å nei,det håper jeg ikke er tilfelle!

__________________
Oppstart 5.jan.10
-8,5kg
KW87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 09:31   #5
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 39
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Husker da jeg startet på ketolyse og fikk beskjed om det samme, men reiste i en annen helsekost og fikk der beskjed om at det var utsolgt og tomt på lageret, men de fikk inn igjen.
Jeg hamstret nå 4 glass så har 2 igjen.

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:03   #6
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Du kan og gå på apoteket og bestille et babyprodukt fra nestle som heter Nestragel. Det inneholder 96% johannesbrøkjærenemel og brukes til babyen er ikke klarer å holde maten nede

Når jeg er tom går det 2 dager ca før de får det inn. Har brukt det i maten og nå som jeg går på lavkarbo.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:13   #7
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Det kan hende det blir regulert som legemiddel og må om apoteket og ut av helsekosten. Slik skjer med mer og mer om dagen pga EØS og EU sitt reglement Norge uten unntak innfører.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:18   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Hvordan er Nestragel prismessig i forhold til JBK?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:18   #9
Gamlemor
Medlem
 
Gamlemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 56
Innlegg: 281
Gamlemor er en juvelGamlemor er en juvelGamlemor er en juvel

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Jeg kjøpte det på helsekostbutikken på Tveita i forrige uke, da hadde de akkurat fått inn en forsyning. Så helt slutt kan det i alle fall ikke være.

__________________


Gamlemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:28   #10
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Hvordan er Nestragel prismessig i forhold til JBK?

Mener å huske at jeg betalte rundt 90kr for 125g sist jeg kjøpte.

Mener og å husker at når jeg begynte å kjøpe det til guttungen min så kosta det 70kr. Har sikkert steget i pris etter nyttår.

Har mer eller mindre funnet ut at det lønner seg å kjøpe det på apoteket. Var inne på helsekosten en gang jeg var tom siden det tar noen dager å få inn på apoteket, men slo det fra meg. Gikk heller å hentet svigermor sin pakke så jeg slapp å bli ned gulpet.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:39   #11
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Da er de ganske like i pris pr gram med min kjappe og ikke veldig nøyaktige hoderegning.
Greit å vite at det finnes et alternativ, for æ vart litt skræmt ja!
Næsten tom sjø

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 12:33   #12
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Jeg har nettopp kjøpt meg en ny forsyning johannesbrødkjernemel (handlet på Sunkost). De hadde bare igjen to glass, så jeg spurte om de fikk inn nye forsyninger jevnelig. Det bekreftet hun at de gjorde, så at det ikke er å få tak i er sannsynligvis kun et tomt rykte.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 12:52   #13
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Hos vår lokale helsekost (life) hadde de ett glass igjen som jeg kjøpte, og ville ikke ta inn igjen hvis ikke jeg ikke kjøper 4 av de 6 de får inn for da får de ikke solgt det...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 13:09   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Hos vår lokale helsekost (life) hadde de ett glass igjen som jeg kjøpte, og ville ikke ta inn igjen hvis ikke jeg ikke kjøper 4 av de 6 de får inn for da får de ikke solgt det...

De kan vel bestille det til kun deg, etter forespørsel? Det gjorde alltid vi for kunder da jeg jobbet i Life. Det koster dem INGENTING å slenge med en boks Johannes i bestillingen sin, ikke ett flatt øre. Men de vil nok helst få pengene av deg før de bestiller så de ikke ender opp med kunder som ikke henter varene sine, det opplevde vi mange ganger før vi så oss nødt til å ta depositum.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 13:39   #15
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Jeg var på Kinsarvik i Lagunen i bergen i dag, kjøpte mitt første glass av dette (53kr for et lite glass), damen sa at de ikke hadde noe info om at det ikke skulle være å få tak i mer...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 13:58   #16
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De kan vel bestille det til kun deg, etter forespørsel? Det gjorde alltid vi for kunder da jeg jobbet i Life. Det koster dem INGENTING å slenge med en boks Johannes i bestillingen sin, ikke ett flatt øre. Men de vil nok helst få pengene av deg før de bestiller så de ikke ender opp med kunder som ikke henter varene sine, det opplevde vi mange ganger før vi så oss nødt til å ta depositum.

Jo hun kunne bestille til meg, men ikke mindre enn 6 glass, så jeg MÅTTE kjøpe 4 av de 6, ellers bestilte de ikke. Er visst bare meg som kjøper der tror jeg. Og det er ikke ett SÅ lite sted altså...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 13:59   #17
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Jeg var på Kinsarvik i Lagunen i bergen i dag, kjøpte mitt første glass av dette (53kr for et lite glass), damen sa at de ikke hadde noe info om at det ikke skulle være å få tak i mer...

Men tro meg det er drøye saker altså. Har mine glass leeeenge!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 14:03   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jo hun kunne bestille til meg, men ikke mindre enn 6 glass, så jeg MÅTTE kjøpe 4 av de 6, ellers bestilte de ikke. Er visst bare meg som kjøper der tror jeg. Og det er ikke ett SÅ lite sted altså...

Åja om det er 6 glass i en innpakket eske og de MÅ bestille 6 glass om gangen pga. regler fra leverandøren blir det jo noe annet. Det måtte vi av og til, men som regel gikk det helt fint å bestille bare et par. Synd.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:13   #19
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Men tro meg det er drøye saker altså. Har mine glass leeeenge!

Ikke hvis man lager grøt flere ganger i uken

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:18   #20
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Men det holder jo lenge, da? Ingen problem å bestille seks glass på en gang vel?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:27   #21
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Jeg spurte på life på Furuset i dag, han skulle bestille (jeg var ikke den eneste som hadde spurt), og regnet med å få inn i løpet av neste uke

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:10   #22
Embla
Juniormedlem
 
Embla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 47
Embla er på en erverdig vei

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Jeg var på Kinsarvik i Lagunen i bergen i dag, kjøpte mitt første glass av dette (53kr for et lite glass), damen sa at de ikke hadde noe info om at det ikke skulle være å få tak i mer...

Jeg var på Kinsarvik i Bergen sentrum for noen dager siden og kjøpte meg et glass(samme pris som nevnt over), der hadde de i alle fall ganske mye igjen av det Har heller ikke hørt noe om at det er på vei ut

__________________



Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 06:33   #23
Lucky
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 14
Lucky er på en erverdig vei

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Oki...takker for svar...da er det håp....dama på Oslo City (
Life) sa det var tomt på hovedlageret og at de ikke kom til å få inn igjen....ikke veit jeg...men det var nå det hun sa..jeg får sjekke andre steder evt gå på apoteket

__________________


Lucky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 08:19   #24
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Ikke hvis man lager grøt flere ganger i uken

Nei, da kan det gå fortere. Måtte begrense grøten til bare 1-2 dager i uka, max, var nok det som var partystopperen min

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 12:28   #25
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Slutt på johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Jeg spurte på life på Furuset i dag, han skulle bestille (jeg var ikke den eneste som hadde spurt), og regnet med å få inn i løpet av neste uke

Takk for den ifoen.
Har foreldre som bor i nærheten så da går det an å dra på ekskursjon dit.
MIN helsekost-person bare ser dumt på meg uansett hva jeg spør om...

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Ikke bli en low-carber! Slutt heller å spis.... elian Lavkarbo generelt 4 02-02-05 19:36
Selskap ved arbeidsdagens slutt - del 1 - Fruen HP Livets lyse side 15 16-05-04 08:07
Selskap ved arbeidsdagens slutt - del 2 - Typen HP Livets lyse side 3 14-05-04 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no