Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

GI-null av Skaldeman

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-08, 23:42   #1
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

GI-null av Skaldeman

Noen som har lest boken? Inneholder den mange bra oppskrifter?

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:51   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: GI-null av Skaldeman

jeg kjøpte den svenske når den kom ut... men hadde hatt tid til å vente på den norske utgaven, for jeg har ikke lest noe i den ennå

en annen ting når jeg er innom her!

Grattis med dagen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 14:06   #3
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: GI-null av Skaldeman

Tusen takk :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 18:37   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: GI-null av Skaldeman

Jeg holder på å lese den. Den inneholder en god del oppskrifter. Han skiller i boken mellom tre grupper og presenterer oppskrifter for alle tre gruppene. Det som skiller er i grunnen hvor mange karbohydrater man kan spise. Går man kke ned i vekt går man til en strengere gruppe. Ellers inneholder boken mye samme teori som den første boken.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 01:25   #5
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: GI-null av Skaldeman

Fikk den i dag, og har lest den ut (nesten). God bok, det er stortsett den samme teorien, men ET STORT + for oppskriftene.
Det eneste jeg er usikker på er om oppskriftene på farse/deig er de samme i Sverige som i Norge, eventuelt om oppskriftene er justert for Norske varer.
Her i Rosenesby er det vanskelig å skaffe medisterdeig /farse. Og svinekjøttdeigen som han anbfaler er magrere ( i allefall her på berget) enn vanvlig kjøttdeig. Men ifølge boka skal den være feitere ?! Køttdeig 14% fett, svinekjøttdeig 9% fett.
Men som han sier utallige ganger: Sjekk varedeklarasjonen.
Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 01:01   #6
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: GI-null av Skaldeman

Men hva skal man egentlig med oppskrifter når man har dette eminente forumet :-) :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:24   #7
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: GI-null av Skaldeman

Det er nå greit å få det fra "kilden" da. Masse fine oppskrifter her, ikke et vondt ord om dem. - kanskje bare det at jeg er "bok-freak" .

Mvh gROVSNUS
hA EN FIN DAG

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:29   #8
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: GI-null av Skaldeman

Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.

Men hva skal man egentlig med oppskrifter når man har dette eminente forumet :-) :-)

sant sant

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Det er nå greit å få det fra "kilden" da. Masse fine oppskrifter her, ikke et vondt ord om dem. - kanskje bare det at jeg er "bok-freak" .

Mvh gROVSNUS
hA EN FIN DAG

ja takk begge deler

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldeman i Bergen - 27. februar janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 27-02-08 09:58
Forholdet GI og karbohydrater Kristall Dr Lindbergs 3 08-02-08 22:59
GI spørsmål ... moniq Dr Lindbergs 0 07-08-07 20:43
Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman Nille Lavkarbobøker 9 04-02-06 17:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no