Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-08, 21:48   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Hvis noen har postet noe om dette før så får dere unnskylde, jeg har forsøkt å søke etter det her inne men fant det ikke så da gjør jeg det:

Jeg kom i dag over Wasa Inner Balance Crispin Light. Det er "knekkebrød" i lavkarbo og lavkaloriversjon. De er laget av fullkort, mais og hvete, smaker skikkelig brød og er knasende sprø.
Pr skive er det
3.9 karbohydrater
0.2 g fett
0.4 kostfiber
20 kalorier.

Konsistensmessig er det lik baconcrisp. Utseende er maisgule. De ser faktisk ikke så apetittvekkende ut. Men SMAKEN er derimot fantastisk fin med en rik fullkornsmak. De er veldig lette og derfor er det overhodet ikke noe å bli mett av, det er heller ikke noe jeg ville anbefaler å basere hele sin frokost, lunch og kvelds på, da du fort kommer over 20 karbohydrater, men som et tillegg nå og da når du ønsker noe knaskende knekkebrødaktig så er disse fabelaktige!! MEd en gigastor osteskive på så er dette himmelsk!

Jeg kjøpte mine på Svinesund. (Eurocash) De har også en annen type som har omtrent 1 karbohydrat mer pr. skive. Aner ikke om de har dem i Norge da knekkebrødhyllen er det siste stedet jeg beveger meg i for tiden.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 22:05   #2
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Tror ikke de har kommet til Norge enda. Takk for tips.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:10   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Da kan dere i så fall glede dere hvis de kommer!!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:13   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Ooo disse må jeg handle når jeg drar til Sverige rundt lønningstider!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:47   #5
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ooo disse må jeg handle når jeg drar til Sverige rundt lønningstider!


kjøpte de i dag. Begge slaga

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no