Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-12, 19:42   #12776
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Takk, Dietta. Nytt spørsmål: jeg lurer på om jeg kan vaske smijernlysetakene til bønnelysene som er i kirken i oppvaskmakinen uten at de blir stygge. Må vite dette sikkert, vil ikke ødelegge noe.

Du kan forsøke å legge dem en kort stund i vann med oppvaskmaskinpulver, det løsner stearin og fungerer fint på mine staker.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 17-02-12, 21:29   #12777
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Varmt vann i seg selv løsner stearin. Jeg bruker bare å skylle mine lysestaker i varmt vann, så er det bare å plukke av stearinen

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-02-12, 21:55   #12778
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg føler meg veldig dum nå, men hva blir "vedlegg" på engelsk? Skal printe ut flybilletter, men det er ikke vedlegg og bare halve siden blir skrevet ut. Ringte til flyselskapet, men de forsto ikke hva vi mente...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-02-12, 21:57   #12779
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg føler meg veldig dum nå, men hva blir "vedlegg" på engelsk? Skal printe ut flybilletter, men det er ikke vedlegg og bare halve siden blir skrevet ut. Ringte til flyselskapet, men de forsto ikke hva vi mente...

Attachment

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 17-02-12, 22:03   #12780
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Attachment

Takk! Da prøver vi igjen

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-02-12, 23:05   #12781
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og nå forstod dama hva vi mente, så alt kom i orden.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-02-12, 23:06   #12782
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Og nå forstod dama hva vi mente, så alt kom i orden.

Flott Kjekt å kunne hjelpe.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 17-02-12, 23:15   #12783
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Flott Kjekt å kunne hjelpe.

Ble så lettet og glad at jeg bare må gi deg en

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-02-12, 23:17   #12784
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ble så lettet og glad at jeg bare må gi deg en

tilbake, en klem er en fin slutt på dagen

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 18-02-12, 16:36   #12785
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å, dæven! Jeg har søkt på studier!
Men! Jeg er jo så nervøs for alt mulig, og jeg klikker rundt inne på sidene mine hvor jeg er innlogga på Samordna opptak for å se om det står noe sted om alderspoengene mine, men det gjør det ikke. Det eneste jeg ser er mine to folkehøgskolepoeng, så da blir jo jeg litt nervøs, for det er jo hele åtte poeng det er snakk om. Men er det noen som vet om de ikke står der bare? At det liksom er innforstått?
Jeg har jo fylt alle krav for å få alderspoeng. Jeg har studiekompetanse og drar på åra.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-02-12, 18:57   #12786
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å, dæven! Jeg har søkt på studier!
Men! Jeg er jo så nervøs for alt mulig, og jeg klikker rundt inne på sidene mine hvor jeg er innlogga på Samordna opptak for å se om det står noe sted om alderspoengene mine, men det gjør det ikke. Det eneste jeg ser er mine to folkehøgskolepoeng, så da blir jo jeg litt nervøs, for det er jo hele åtte poeng det er snakk om. Men er det noen som vet om de ikke står der bare? At det liksom er innforstått?
Jeg har jo fylt alle krav for å få alderspoeng. Jeg har studiekompetanse og drar på åra.

Alderspoengene skal være der. Samordna opptak skal regne det med tror jeg. Men å så spennende da! Hvilket studie har du søkt?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-02-12, 19:06   #12787
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvor lang tørketid det er på overmalbar akrylmasse ?
Det står ingenting på tuben, og googling hjalp meg ikke noe

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-02-12, 19:13   #12788
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Alderspoengene skal være der. Samordna opptak skal regne det med tror jeg. Men å så spennende da! Hvilket studie har du søkt?

Jeg lette rundt over alt, men fant det ikke. Vet du hvor på nettsida jeg må navigere meg for å se dem?

Jeg søker i utgangspunktet på Nordiske studier, mitt førstevalg er Nordisk språk og litteratur og norsk som andrespråk.
Og det er veldig spennende! Jeg har ikke det beste snittet fra vgs, på grunn av mye skulking og mangel på innleveringer ... Jeg hanka inn artium med nød og neppe. Litt kjipt å tenke på nå, for jeg kunne ha gjort det så mye bedre hadde jeg ikke vært en sånn opponerende drittunge. Derfor betyr jo disse alderspoengene så mye ... Så det er litt i overkant spennende! Men jeg er "heldig" da studieretninga jeg vil gå for er nytt fra i fjor, så det er ikke regnet ut noe poenggrense, og jeg håper det er såpass "spesielt" at ikke så alt for mange søker på det. Har ellers gardert meg med 2.- og 3.-valg. Eeeeep!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-02-12, 22:33   #12789
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Legne mine mener jeg har en meget god sak med tanke på erstatningskrav grunnet bivirkninger etter pandemivaksineringen i nov 2009. HVIS man får medhold i en slik sak, hva betyr det?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-02-12, 22:55   #12790
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Legne mine mener jeg har en meget god sak med tanke på erstatningskrav grunnet bivirkninger etter pandemivaksineringen i nov 2009. HVIS man får medhold i en slik sak, hva betyr det?

Det betyr vel at om du vinn ei sånn sak, vil dei rekne ut din eventuelle uføre grad og tapt inntekt
i din yrkeføre tid og gi deg erstatning etter tapt inntekt (trur eg) Håpe du vinn. Eg kjenne at eg er glad eg valgte å ikkje ta vaksine (sjøl om presset var stort)

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 19-02-12, 00:25   #12791
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Legne mine mener jeg har en meget god sak med tanke på erstatningskrav grunnet bivirkninger etter pandemivaksineringen i nov 2009. HVIS man får medhold i en slik sak, hva betyr det?

Krysser fingrene for at dette går veien Kanutten. Spennende.
Ja, vaksiner er ikke alltid bra, det er helt sikkert. Her hos oss var det ingen som tok vaksinen, rett og slett fordi jeg var så redd for bivirkningene

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 19-02-12, 11:30   #12792
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lette rundt over alt, men fant det ikke. Vet du hvor på nettsida jeg må navigere meg for å se dem?

Jeg søker i utgangspunktet på Nordiske studier, mitt førstevalg er Nordisk språk og litteratur og norsk som andrespråk.
Og det er veldig spennende! Jeg har ikke det beste snittet fra vgs, på grunn av mye skulking og mangel på innleveringer ... Jeg hanka inn artium med nød og neppe. Litt kjipt å tenke på nå, for jeg kunne ha gjort det så mye bedre hadde jeg ikke vært en sånn opponerende drittunge. Derfor betyr jo disse alderspoengene så mye ... Så det er litt i overkant spennende! Men jeg er "heldig" da studieretninga jeg vil gå for er nytt fra i fjor, så det er ikke regnet ut noe poenggrense, og jeg håper det er såpass "spesielt" at ikke så alt for mange søker på det. Har ellers gardert meg med 2.- og 3.-valg. Eeeeep!

Jeg mener at mine ikke sto på sidene heller (har søkt skole igjen). Men jeg har regnet dem med uansett. Men det er mulig det er fordi jeg ikke har sendt inn dokumentasjon på høyere utdanning enda. Lykke til!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-02-12, 11:56   #12793
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg mener at mine ikke sto på sidene heller (har søkt skole igjen). Men jeg har regnet dem med uansett. Men det er mulig det er fordi jeg ikke har sendt inn dokumentasjon på høyere utdanning enda. Lykke til!

Aha! Takk for det! Skal uansett sende en mail til Samordna opptak for å få greid ut et par ting.
Høyere utdanning har jeg ikke (bare forskoler ), men alderspoeng får man jo uansett fra man er en viss alder. Åtte totalt.
Dessuten så hadde jeg regna feil på snittet, kunne ei venninne av meg opplyse meg om i går. Det viser seg at det bare er realfagene som teller, så jeg har faktisk et høyere snitt enn jeg trodde! Yay!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-02-12, 15:01   #12794
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvordan man dresserer hybelkaniner til å samle seg på ett sted slik at de er greie å få ut av huset? Og finnes det prevensjon til disse kaninene?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-02-12, 16:12   #12795
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Alfalfaspirer, det er vel godkjente "grønnsaker" på lavkarbo eller?
Har litt lyst til å spire igjen, for har en boks stående.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 19-02-12, 16:24   #12796
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som vet hvordan man dresserer hybelkaniner til å samle seg på ett sted slik at de er greie å få ut av huset? Og finnes det prevensjon til disse kaninene?

.
det skulle jeg også gjerne visst, får spørre vetrinæren ved neste besøk...
Kanskje de vil ut når våren kommer?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 19-02-12, 16:56   #12797
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som vet hvordan man dresserer hybelkaniner til å samle seg på ett sted slik at de er greie å få ut av huset? Og finnes det prevensjon til disse kaninene?


Kjekt å se andre også driver med hybelkanin oppdrett Jeg har også problemer med dressuren

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 20-02-12, 07:30   #12798
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som vet hvordan man dresserer hybelkaniner til å samle seg på ett sted slik at de er greie å få ut av huset? Og finnes det prevensjon til disse kaninene?

En god hushjelp er den beste dressuren for disse dyra. Dessverre så har min hushjelp både gå-sakte-aksjon, streik, ferie og alt på en gang så akkurat nå ligger hybelkaninene og glefser etter meg når jeg går forbi

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-02-12, 07:33   #12799
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

En god hushjelp er den beste dressuren for disse dyra. Dessverre så har min hushjelp både gå-sakte-aksjon, streik, ferie og alt på en gang så akkurat nå ligger hybelkaninene og glefser etter meg når jeg går forbi

Jeg savner 2 malekoster, 1 rull plast og en kokebok for øyeblikket. Mener definitivt at dette har blitt hybelkaninmat. Er det rart de er store ????

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 20-02-12, 07:43   #12800
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lette rundt over alt, men fant det ikke. Vet du hvor på nettsida jeg må navigere meg for å se dem?

Jeg søker i utgangspunktet på Nordiske studier, mitt førstevalg er Nordisk språk og litteratur og norsk som andrespråk.
Og det er veldig spennende! Jeg har ikke det beste snittet fra vgs, på grunn av mye skulking og mangel på innleveringer ... Jeg hanka inn artium med nød og neppe. Litt kjipt å tenke på nå, for jeg kunne ha gjort det så mye bedre hadde jeg ikke vært en sånn opponerende drittunge. Derfor betyr jo disse alderspoengene så mye ... Så det er litt i overkant spennende! Men jeg er "heldig" da studieretninga jeg vil gå for er nytt fra i fjor, så det er ikke regnet ut noe poenggrense, og jeg håper det er såpass "spesielt" at ikke så alt for mange søker på det. Har ellers gardert meg med 2.- og 3.-valg. Eeeeep!


Masse lykke til Photo.
Høres nesten ut som min egen historie dette her. Jeg klarte ikke å få artium men klarte allikevel etter at jeg ble voksen og bli siv.ing og holder nå på med en doktorgrad (disputerer i april).

Husker jeg også lurte fælt på dette med alderspoeng og snitt. Etter å en oppklarende samtale fant jeg jo ut at jeg lå veldig godt ann og kom inn på førstevalget mitt. En annen sak er nå den at jeg byttet studie underveis.

Heier på deg jeg Photo, lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no