Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

November-skravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-09, 09:25   #26
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

God morgen.
Her er frokosten akkurat fortært. Skal straks begynne å lese og løse oppgaver igjen. Skal juble når denne eksamen er ferdig på fredag, og håper virkelig jeg får en brukbar karakter...

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 10:33   #27
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hihi. Jeg burde kanskje ta frem wii fit'en igjen... en av grunnene til at jeg la den vekk var den der insisteringen på å veie og teste hveeeer dag. Lite konstruktivt synes jeg!

Ja, det likte ikkje eg heller! Blir altfor mykje fokus på vekt då, for min del. Men viss du ikkje tek vegedelen, så registrerer den vel ikkje trenedelen heller.
Denne dagen starta med skitver, kaldt, vind og regn. Men sta som eg er så gjekk til jobb. Starta med regnjakka godt attsnurpa og hetta stramt rundt hovudet, og på vegen lysna det, slutta å regne og vart finare. Lyset var veldig spesielt då! Kjempefint! Fin start på dagen!
Ha ein fin dag!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:43   #28
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: November skravletråden til 30+

Åh, Malleleo Gratulerer med spiren!

Jeg må beklage at jeg dreti på draget i første innlegg, og ekskulderte alle menn Der er naturligvis kjempe gøy om dere vil skravle med oss

Denne uka er hektisk, egentlig er hele denne mnd det. Så jeg skal prøve å komme innom avogtil.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 23:26   #29
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November skravletråden til 30+

Gratulerer, Malleleo!! Håper jeg kan komme med samme beskjed om noen måneder...

Nå har jeg sendt mannen i seng, mens jeg har strikket litt og laga noen kort. Koselige sysler på en mørk høstkveld hvor vinden røsker godt i veggene...

Tror jeg lovte dere en oppdatering på NAV-møtet mitt i oktobertråden, men jeg glemte visst helt av det... Dama var veldig grei egentlig, men hun skulle bare forsikre meg om at jeg ikke mister rettigheter ved oppsigelse, samt gi meg generell informasjon om attføring. Nytt møte med konkrete tiltak kommer først etter at jeg har søkt, og selvfølgelig med en ny saksbehandler...Jeje... Men iallefall, så har jeg nå fått oppsigelsen fra jobben, og er egentlig mer lettet enn lei meg for det. Og nå skal de visst lage avslutningsfest for meg og greier...

Nei, kanskje man burde sove??? God natt alle sammen!!

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 05:16   #30
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: November skravletråden til 30+

god morgen alle sammen=)

da var det tidligvakt på meg igjenn... jesp!!

men godt og slutte kvart over 2, da får jeg handlet litt julegaver og div bursdaggaver til alle som har bursdag før jul:P

lite nedgang fra forrige uke, men 4 tallet is back 4,5 var det i dag.. neste måk 3 tallet... har en drøm om og veie under 100 til jul... kansje det blir oppfylt... men det vil julebordet om 2 uker vise

i dag skal vi heldighvis ikke på skogen... var temmlig kaldt der i går for å si det sånn, så det er godt og bare være i barnehagen men i morgen er det ut på tur og frem med vinterstøvler slik at jeg ikke mister en tå

hvordan har det gått med veingen deres denne uken?

klem til alle

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:42   #31
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

Jeg har veiedag i morgen. Gikk jo opp nesten 3 kg på de 3 tulleukene mine. Jeg trooor jeg kommer til å miste en av de denne uken. kanskje mer.
Har fremdeles et håp om -5jg til jul. Eller allerhelst under 100 til jul.. Det hadde vært noe..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 19:32   #32
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Ny uke, nye muligheter

Fredag fant jeg ut at anfallene jeg har når jeg opplever noe hysterisk festlig (og det er det endel av på jobb) kalles for katapleksi.

Er det ledig jobb hos deg JVB? Hørtes ut som et flott sted! (Så lenge man slipper å få anfall, da, unner deg ikke det.)

Har ikke skrevet i skravletråden tidligere tror jeg, men skravler vel ganske mye rundt om kring ellers.

Nå hørte jeg på radioen et intervju med en jente som har hatt anoreksi og vært nær døden pga det. Da tenker jeg at jeg er jo egentlig veldig heldig. Noen kilo her og der for mye (mange? hjelper alltid med litt selvfornektelse) er ingenting mot å ikke klare så spise mat. Å føle at folk ser stygt på deg når du spiser sjokoladen du ikke burde spist, er ingenting mot å måtte sitte i glassbur i kantina på skolen med egen veileder som passer på at du spiser maten din. Stakkars, stakkars jente.

30+ er ikke så ille da, liksom.

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:02   #33
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November skravletråden til 30+

Det er okei å få ting litt i perspektiv av og til ja.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:45   #34
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Nå hørte jeg på radioen et intervju med en jente som har hatt anoreksi og vært nær døden pga det.

Hadde tenkt å høre på det programmet, men rakk bare å få med meg noen bruddstykker. Blandt annet at Anorexia er den minst vanlige spiseforstyrrelsen.... Selv om det er den flest tenker på når de hører uttrykket. Det sier litt om at det er for lite fokus på alt sammen!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 07:07   #35
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

Jeg har gått ned mellom 1,5 og 2kg denne uken. Vet ikke helt hva det var på mandag, men en god del mer enn nå. 800g til nå, så er utskeielsen fjernet igjen. Det var deilig. Nå er det bare å kjempe seg videre mot jul. Er motivert (men litt smålei egg.... så her må jeg gjøre noe lurt..)

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:15   #36
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: November skravletråden til 30+

Etter at vekten har stått stille ei stund nå måtte jeg prøve å legge om kosten litt. Den var blitt litt for lite variert....Gikk mye i "brødmat" ...tenker kanskje at dette ble litt "for sunt".
Så denne uken har jeg laget meg ostekjeks som jeg har spist til frokost med masse godt pålegg...
Lunsjen har variert mellom "Lenabeatrice" sine pannekaker , salater og kylling...
Så i dag da jeg gikk på vekten kunne den vise at jeg har gått ned ytteliggere 1 kilo og det vil si at jeg har tilsammen gått ned 27 kilo Happy, happy, happy

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 12:11   #37
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Tonemi, her.

Etter at vekten har stått stille ei stund nå måtte jeg prøve å legge om kosten litt. Den var blitt litt for lite variert....Gikk mye i "brødmat" ...tenker kanskje at dette ble litt "for sunt".
Så denne uken har jeg laget meg ostekjeks som jeg har spist til frokost med masse godt pålegg...
Lunsjen har variert mellom "Lenabeatrice" sine pannekaker , salater og kylling...
Så i dag da jeg gikk på vekten kunne den vise at jeg har gått ned ytteliggere 1 kilo og det vil si at jeg har tilsammen gått ned 27 kilo Happy, happy, happy

Gratulerer! Jeg bøyer meg i støvet for deg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 12:21   #38
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November skravletråden til 30+

Jippi for 27 kilo!!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:12   #39
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November skravletråden til 30+

Gratulerer med 27 kg! :blomst:

Jeg er litt lei av å lage mat kjenner jeg, og drømmer om å bare ta meg ei skive. Men så liker jeg jo ikke brød mer uansett, så den smaken jeg lengter etter kommer jeg ikke til å kjenne. Og da er det jo skikkelig teit å sprekke med noe man ikke liker liksom.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:25   #40
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: November skravletråden til 30+

I dag har vært en litt "tung" dag....Jeg har bare hatt lyst på "ulovlig" mat...ehhh, kanskje ikke mat, men snop. Marsipanen som er kommet i hyllene frister noe sinnsykt...
Og så har jeg SÅÅÅ lyst på smågodt Men jeg klarte å så over fristelsen...

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:46   #41
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: November skravletråden til 30+

Går an å lage marsipan sjølv! Du finn oppskrift her inne
Rolig kveld her, ser litt tv og sløvar i sofaen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 15:54   #42
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gratulerer med 27 kg! :blomst:

Jeg er litt lei av å lage mat kjenner jeg, og drømmer om å bare ta meg ei skive. Men så liker jeg jo ikke brød mer uansett, så den smaken jeg lengter etter kommer jeg ikke til å kjenne. Og da er det jo skikkelig teit å sprekke med noe man ikke liker liksom.

Helt enig der, skikkelig teit å sprekke med noe man ikke liker. Men det har jeg gjort i helgen. Etter en skikkelig krangel med gubben i går stappet jeg i meg masse kake. Det smakte ikke spesielt godt, men jeg trasset i meg flere stykker like vel. Det verste er at jeg kun spiste ett først. Senere på kvelden, etter at vi hadde snakket ut og alt var fint og flott, da stappet jeg i meg resten. Sånn på trass. Idiotisk.

Og i dag har jeg skikkelig lyst på noe. Det er jo ikke noe av det "gamle" som frister lenger, brød frister ikke, poteter frister ikke, og sjokolade smaker jo bare sukker. Blir nesten enda mer frustert av dette, fordi jeg vet at jeg uansett ikke får tilfredsstilt behovet. Er vel gamle vaner som er vonde å vende. Hvor lang tid tar det? Ett år? Mange år? Noen som har noen gode råd der?

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 18:06   #43
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November skravletråden til 30+

Skjønner ikke hvordan man lager seg en sånn "ticker" - er litt dum på sånne ting... men det ser jo spennende ut. Vil gjerne være med på denne tråden, får mye guts av alle som er flinke! Og gudene skal vite at jeg trenger det. Føler ofte at jeg ikke er flink nok, selv om jeg prøver å holde meg på ketolyse. For jeg er jo mett hele tiden, det skal man vel ikke være på "slankekur"!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 18:15   #44
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Skjønner ikke hvordan man lager seg en sånn "ticker" - er litt dum på sånne ting... men det ser jo spennende ut. Vil gjerne være med på denne tråden, får mye guts av alle som er flinke! Og gudene skal vite at jeg trenger det. Føler ofte at jeg ikke er flink nok, selv om jeg prøver å holde meg på ketolyse. For jeg er jo mett hele tiden, det skal man vel ikke være på "slankekur"!

Her er en fin oppskrift på ticker!

Er du på ketolyse eller Atkins, forresten?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:10   #45
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Her er en fin oppskrift på ticker!

Er du på ketolyse eller Atkins, forresten?

Er ikke det det samme? Har Atkinsboka hvor de første 14 dagene er ketolyse, ettersom jeg har forstått??? Har ikke den "boka" og stixene jeg ser andre har, men er det nødvendig? Har heller ikke kjøpt "pillene" men bruker et vitamin/mineral-tilskudd og tar Omega 3 hver dag. Skal liksom øke 5 karber hver uke fremover, men har ikke turt det riktig enda. Er snart ferdig med 3. uka på introduksjonsdietten. Blir litt hekta og redd for ikke å gå ned. Jeg synes alle RASER ned den første tiden. Her går det tregt.... Kanskje jeg spiser FOR mye? Tror jeg gjør det riktig med sammensetningen av mat, men.... Har en følelse av å ikke være flink nok likevel.
Takk for oppskriften, forresten!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:18   #46
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November skravletråden til 30+

Jeg har heller ikke boka alle andre har, og sitter som et spørsmålstegn når noen sier at "det står i boka".

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:27   #47
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Er ikke det det samme? Har Atkinsboka hvor de første 14 dagene er ketolyse, ettersom jeg har forstått??? Har ikke den "boka" og stixene jeg ser andre har, men er det nødvendig? Har heller ikke kjøpt "pillene" men bruker et vitamin/mineral-tilskudd og tar Omega 3 hver dag. Skal liksom øke 5 karber hver uke fremover, men har ikke turt det riktig enda. Er snart ferdig med 3. uka på introduksjonsdietten. Blir litt hekta og redd for ikke å gå ned. Jeg synes alle RASER ned den første tiden. Her går det tregt.... Kanskje jeg spiser FOR mye? Tror jeg gjør det riktig med sammensetningen av mat, men.... Har en følelse av å ikke være flink nok likevel.
Takk for oppskriften, forresten!

Kuren heter ketolyse! Mannen bak heter dr. Torkil P. Andersen og han har skrevet boken "Slank med ketolysekuren".

Å være i ketose, som man også er på Atkins, vil si at kroppen danner ketoner ved å forbrenne kroppsfett!

Lett å bli litt forvirret i begynnelsen, men om man følger ketolysekuren eller Atkins er det noen forskjeller, så det er greit å vite hva den enkelte legger opp til når man skal gi råd, oppskrifter etc!

Her er en tråd om forskjellene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:29   #48
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

bøkene kan dere låne helt gratis på biblioteket det gjorde jeg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:30   #49
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

Jeg "skeiet ut" for første gang i dag - men bare med ca et halvt krus melkeskum av lettmelk (i en chai latte på café) - og det tror jeg ikke skal bryte ketosen min engang, siden jeg i tillegg slurvet med å få i meg mat resten av dagen Men det smakte godt! Angrer ikke.

Synes det som regel er lett å styre unna de gale tingene i butikken, men merker at det nybakte butikkbrødet lukter ekstra godt om jeg må på butikken før frokost...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:18   #50
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Synes det som regel er lett å styre unna de gale tingene i butikken, men merker at det nybakte butikkbrødet lukter ekstra godt om jeg må på butikken før frokost...

åh, helt enig. jeg jobber i dagligvarebutikk selv.. Og det er så utroooooolig fælt når jeg er sulten, og folk handler BRØD det er ingenting jeg virkelig savner, bortsett fra brød. åhguhd jeg savner brød. jeg har prøvd å lage alskens lavkarbobrød, men jeg syns ærlig talt at alle smaker d**t! fysj.

har forsøkt å lage ostekjeks og oopsierolls, men jeg føler jeg aldri blir skikkelgi mett! blir sulten med en gang, om jeg i hele tatt blir mett av det.

i tillegg ser jeg folk snakker om at de aldri er sultne?! what? jeg er sulten etter fire, fem timer jeg. Am I doing something wrong?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
RESULTATER: Ned 10 kg til jul-November/desember! Anom Ketolysekuren 141 05-01-10 15:04
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no