Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-10, 09:28   #351
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Takk for det, regnet med at kurven ville flate seg ut.Vet ikke hvor mye muskler jeg får av å sykle,men det er vel mer enn å ikke gjøre det..Kjøpte ketolyse magnesium,sink,kalium og krom i dag..Hvordan får jeg gjort noe med profilen min? Lagt inn vektkurve,bilde osv?

Oppskrift på ticker finner du her!

For å ordne opp i andre ting, må du gå inn på Kontrollpanel opp helt til venstre på den grønne linjen og se på valgene i menyen til venstre.
Husk at avatar er bildet som dukker opp her på siden, mens profilbildet kommer frem i nettopp profilen din!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:44   #352
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takk, da skal jeg prøve. Bakte en sjokoladekake nå.Regnet på det og kom opp i 80 karbo på hele kaka. 2dl splenda,4 egg,kaffe,250g smør,150g 86%sjokolade og 100g 70%.Blir spennende.Så en atkins bar i butikken med 2,3karbo.Er det greit å spise?
Til deg som er matlei, det er jeg hele tiden.Denne uken har jeg kjøpt inn mye krydder og currypaste.Er godt med litt sterk og thai inspirert mat.En må nødt til å variere litt.Går jo stort sett i egg,kylling og biff..

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:03   #353
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Prøver nå og ser om min ticker kommer frem

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:05   #354
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Prøver nå og ser om min ticker kommer frem

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:07   #355
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Beklager rotet jeg lager her,skal bare se om jeg får til endre i ticket

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:08   #356
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Det finnes en eget test- tråd!

Og du kan bare se på noe du har skrevet før. Tickeren etc endrer seg i alle innlegg du har skrevet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:24   #357
Designeren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Innlegg: 44
Designeren er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Takk, da skal jeg prøve. Bakte en sjokoladekake nå.Regnet på det og kom opp i 80 karbo på hele kaka. 2dl splenda,4 egg,kaffe,250g smør,150g 86%sjokolade og 100g 70%.Blir spennende.Så en atkins bar i butikken med 2,3karbo.Er det greit å spise?
Til deg som er matlei, det er jeg hele tiden.Denne uken har jeg kjøpt inn mye krydder og currypaste.Er godt med litt sterk og thai inspirert mat.En må nødt til å variere litt.Går jo stort sett i egg,kylling og biff..

Mener jeg leste på Atkins-bar at de 2,3 karbohydratene er i en "porsjon". En bar består av mange "porsjoner" etter hva jeg kunne lese meg til..... Jeg hadde nemlig lyst å prøve en, men droppet det da jeg fant ut hvor mye hele greia inneholdt Tar jeg feil?

__________________
Designeren
Sjekk min hjemmeside:
www.friskbrisdesign.no

Designeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:28   #358
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Designeren, her.

Mener jeg leste på Atkins-bar at de 2,3 karbohydratene er i en "porsjon". En bar består av mange "porsjoner" etter hva jeg kunne lese meg til..... Jeg hadde nemlig lyst å prøve en, men droppet det da jeg fant ut hvor mye hele greia inneholdt Tar jeg feil?

Noen av barene er en porsjon, andre er flere!

Leser man nøye på hver bar, så blir man ikke lurt! Barene kan brukes i nødstilfelle, om man bare vet hva man får i seg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:00   #359
Designeren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Innlegg: 44
Designeren er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Noen av barene er en porsjon, andre er flere!

Leser man nøye på hver bar, så blir man ikke lurt! Barene kan brukes i nødstilfelle, om man bare vet hva man får i seg!

Oki Leste bare på en jeg! Skal sjekke fler

__________________
Designeren
Sjekk min hjemmeside:
www.friskbrisdesign.no

Designeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:34   #360
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg begynte også i januar. Startet på GR og mistet totalt motivasjonen når det ikke vistes fortere på vekta etter tre uker med veiing og å være sulten... Har såvidt vært innom lavkarbo før, og har snakket med mange som har gått ned mye med ketolyse. Skal ned 15 kg etter to graviditeter de siste årene. Har i jente som ble født i 07 og en gutt i 09. Nå er jeg ferdig å "låne bort" kroppen min, så nå skal mamma i form igjen!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 22:58   #361
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Henger fortsatt med vært flink helt siden 4. januar nå - bare to, små sprekker på veien (lørdagskvelder!)

Litt frustrerende med den vektnedgangen - gikk så fort i starten...men så gikk jeg opp igjen litt for hver sprekk - den ene kombinert med mens.

Uansett..noen hundre gram ned igjen denne uka; totalt ned 4,2 er jo bra begynner bare å bli så utålmodig!!!!!

Skal klare resten av de 10 kg mine før påske og bikini-ferie

Lykke til videre til oss alle! Dette skal vi klare

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 08:50   #362
Erika
Juniormedlem
 
Erika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12
Erika er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Føler med deg, Pandora, men bra du har positiv innstilling allikevel! Jeg har egentlig ikke gått på noen sprekker, men jeg gikk opp (!) et kilo forrige uke og det var jo ikke så motiverende. I dag er veiedag, og jeg har nå gått ned 0,6 kilo denne uken, altså 0,4 fra det jeg var for to uker siden... Sukk. Ja, ja. Jeg føler meg i alle fall tynnere , og andre sier det også...

Ha en glimrende helg!

__________________



Erika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:00   #363
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

600 g siste uke. Greit nok

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:30   #364
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

I dag klarte jeg å stå over både marsipankake og gulrotkake. Hadde veldig lyst på, men tenkte over det og hadde ikke lyst til å ødelegge kuren når det går så bra. Følte meg stolt inni meg og sa at en dag skulle nok jeg også spise kake ved sånne anledninger, men ikke nå

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 21:58   #365
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Masse flinke folk her ja!

Tenkte å oppdatere litt her jeg også. Skrev jo en tråd her om vektoppgang på 1.2 kg på bare noen få dager hvor jeg lurte på om det kunne være vann pga mensperiode, men hvor jeg var usikker da jeg ikke vet om man får slike perioder når man har P-stav. Vel, det var sannsynligvis vann for vekten begynte å gå ned igjen dagen etter og innen veiedagen min på torsdag nå som var så hadde alt sluppet i tillegg til 800 gram.

Men idag har jeg gått på en liten smell da så nå er sannsynligvis ketosen min røket! Jeg har måttet redusere på fettet på grunn av at jeg hadde diare hver dag, og jeg spiste ikke sååå mye fett altså. Men jeg klarer bare ikke å sitte sånn hver dag. Så idag har jeg følt meg totalt uthungret, og resultatet ble altså at jeg ga etter for suget og spiste en del jeg ikke skulle ha gjort. Håper bare at jeg er på rett kjøl igjen i morgen, og er veldig spent på hvor stor oppgangen blir denne uka på grunn av sprekken min. Det finner jeg dog ut om 4 dager!

Jaja, da var det bare å konstatere at denne uka ble det en vektoppgang på ca. 700 gram på grunn av denne utskeielsen jeg hadde da. Var ikke helt heldig med mandagen heller pga babytreff, men iallefall myyeeee bedre enn på søndagen da! Jaja, sånn kan det gå.... Får bare håpe vekta kryper nedover igjen.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 14:55   #366
peruvian
Juniormedlem
 
peruvian sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 44
peruvian er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Uke èn - ned 2.5 kg
Uke to - ned 1.9 kg
Uke to - ned 0.7 kg

Går saktere nå ja, men fortsatt fornøyd

__________________



peruvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ke2lyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:21   #367
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Det pleier komme en hel del nye i januar, men ofte forsvinner de like
fort som de dukket opp

Denne merket jeg meg, og kan konstatere at vi nå skriver februar med god margin, og jeg er her fortsatt

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:29   #368
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

jeg er her også enda har ingen planer om å forsvinne med det første

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:59   #369
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Samme her

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:14   #370
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Er her - ingen planer om å gi meg!!!

Syns det går så bra - fortsatt motivert som bare det

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:23   #371
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Godt å se dere er her fortsatt!

Noen av oss forsvinner nok aldri!
Av mange forskjellige grunner!

Har dere sett denne tråden, folkens?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:13   #372
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Bor nok for langt borte. Hadde sikkert ikke turt heller

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:19   #373
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Lizza, her.

Bor nok for langt borte. Hadde sikkert ikke turt heller

Noen må ut på en 7 timers tog- tur for å komme........

Og vet du, vi er ikke skumle i det hele tatt!

Jeg meldte meg på en treff og feiget ut big time! Klarte å manne meg opp til neste treff og ble så positivt overrasket at du aner ikke! Det er bare flott, herlige, inkluderende mennesker her inne! Lover!

Så om du kan få det til ved en anledning, ikke la DET stoppe deg i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:26   #374
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg bor i troms så det er ikke så enkelt, men jeg tror deg på at det er trivelige folk. Det inntrykket har jeg etter å ha lest her

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:41   #375
kveita
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
Innlegg: 99
kveita er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hallo!
Ja, godt å se at mange fortsatt er med. Jeg står på, like optimist selv om forrige uke var slitsom. Kurs med overnatting i 3 døgn, og både mentalt og fysisk sliten - da blir jeg svak og stressa og IKKE viljesterk...
Kjempevanskelig, men får bekreftet at psyken har utrolig mye å si. Kom hjem onsdag kveld, og sov største del av torsdag og tok tidlig kveld på fredag, og spiste både kake og brød.. Men tok meg sammen og startet med friskt mot på lørdag igjen_ formen bedre og da er det så mye lettere!! ...en utfordring det der....
Så totalt har jeg gått ned 3,5 kg det ble opp 0,5 grunnet dette.. så det er et steg frem og to tilbake, men , men tenker at uansett har jeg gått ned 600 gr hver uke og det er bra!
Satser på at denne uken og de neste går bra, ike pms eller noe annet utfordringer, så stå på!! Dette er jo og en livsstil, ser jo at jeg tåler dårlig "feil" karber, får et kick og blir dårlig form, og sinna på meg selv - også har en det gående... Men slikt må en regne med, pån igjen og like motivert!!

Ha en fin uke alle, spennende med veiling t helga igjen!!

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no