Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dere som har gått ned mye ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-10, 13:55   #1
GKS
Medlem
 
GKS sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I det kalde nord...
Alder: 46
Innlegg: 197
GKS er på en erverdig vei

Dere som har gått ned mye ...

Dere som har gått ned mye i vekt på lavkarbo... hvordan er utseende på kroppen? Tenker da løshud og slikt? Har huden klart å følge med på vektnedgangen eller?

__________________



GKS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 30-50 pr dag. Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 15:12   #2
Frøken Lav karbo <3
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1
Frøken Lav karbo <3 er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Hei hei..
Jeg er helt ny i forumet,, men jeg har gått ned 26 kg på lavkarbo.. Huden følger fint med,, ingen løs hud eller dinglearmer... Har trent en del også da så det har nok hjelpt meg..

Frøken Lav karbo <3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/esy life Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 15:21   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Jeg har gått ned 23 kilo, ikke trent noe mer enn at jeg liker å gå en halvtimes tur i ny og ne, og har ingen antydning til slapp eller løs hud. Ikke et strekkmerke engang på kroppen min. Men dette er jo ganske individuelt og vil avhenge av alder og hvor fort man går ned i vekt etc. Jeg røyker forresten også, så røyker-hud kan altså oppføre seg kjekt, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 16:29   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har gått ned 23 kilo, ikke trent noe mer enn at jeg liker å gå en halvtimes tur i ny og ne, og har ingen antydning til slapp eller løs hud. Ikke et strekkmerke engang på kroppen min. Men dette er jo ganske individuelt og vil avhenge av alder og hvor fort man går ned i vekt etc. Jeg røyker forresten også, så røyker-hud kan altså oppføre seg kjekt, hehe.

Jeg kunne ha skrevet nøyaktig det samme . Har gått ned ca 23 kilo, og har lite eller ingen løshud. Mye av det gikk jeg ned for over tre år siden, forsåvidt, men det som måtte være av slapp hud trakk seg sammen i løpet av ganske kort tid. Jeg røyker, jeg også. Men jeg tror rett og slett bare jeg har gode gener. Moren min f.eks røyka i nesten førti år, men har i en alder av 64 knapt nok en rynke. Så dette tror jeg er veldig individuelt, både i forhold til gener, alder, grad av overvekt etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 18:38   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Dere som har gått ned mye ...

har litt strekkmerker, men det er jo fordi jeg har gått opp og ikke ned da

Gått ned 17 kg og ingen løshud, enn så lenge :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 18:49   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Jeg har ikke inntrykk av at løshud er så vanlig etter et vekttap på mellom 10 og 30 kg. Jeg hadde ingen løshud før jeg hadde gått ned tja, 45 kg? Da begynte det i vise godt. Nå har jeg gått ned 77 kg og har løshud på lårene og armene, puppene ser ikke ut og magen måtte opereres (fjernet 2 kg hud). Ved et så ekstremt vekttap er løshud uunngåelig, vil jeg si.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 18:59   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Ja, det er klart. Men nå vil jeg jo si at i alle fall alt over tjue kilo kan klassifiseres som stort vekttap, i hvert fall relativt til utgangspunkt forsåvidt. Men som jeg sa over her så avhenger det av mange ting, også grad av overvekt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:16   #8
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Jeg har tatt av 48 kg , er 47 år gammel og har masse løs hud.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:42   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det er klart. Men nå vil jeg jo si at i alle fall alt over tjue kilo kan klassifiseres som stort vekttap, i hvert fall relativt til utgangspunkt forsåvidt. Men som jeg sa over her så avhenger det av mange ting, også grad av overvekt

Det er det så absolutt, mente ikke at dere ikke hadde gått ned mye altså. Det er formidabelt og knallbra!
Jeg mente bare at løshud har mye mindre sjanse for å forekomme ved et par titalls kg vektnedgang enn ved det dobbelte og mer. Jeg husker nemlig en annen tråd, enten her inne eller på et annet forum (lenge siden, alzheimers light) der en person som skulle ned rundt 50 kg og var redd for løshud, ble beroliget av en mengde folk som hadde gått ned 10-20 kg og ikke hadde fått noe som helst løshud. Greit å være litt forberedt, liksom.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:51   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Ja, det er et godt poeng, og absolutt noe man må ta i betraktning! Jo større omfang, jo mer strekk og spenn på huden! Skulle vel bare mangle at du hadde løshud. Du har slanket bort meg pluss enda et par tre kilo . Tenk på det, Iset! Dæven .

Jeg ser at TS har et litt lavere utgangspunkt vektmessig enn jeg hadde, og h*n er også relativt ung. Så til deg; Jeg tror ikke du har så mye å bekymre deg for, gitt at du går ned i greit tempo og har litt tålmodighet . Om du får løshud, så kan det hjelpe på litt med kalddusjing på de områdene huden henger/er løs, etterfulgt av real massasje med en god krem. Får i gang blodsirkulasjonen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 10:33   #11
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som har gått ned mye ...

Jeg er 33 år og har gått ned 20 kg. (ikke oppdatert tickeren) Merker at det er en sånn liten slapp minipølse nederst på magen, det er det eneste.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som har gått ned 10 - 15 kg Petit Fleur Spørsmål og svar 15 24-09-10 14:03
Dere som har gått ned en del Lillemeg1 Ketolysekuren 19 07-08-10 10:29
Dere som har gått ned MYE ... marithja Mer enn 30 kg overvekt 7 19-09-09 12:51
Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå? geysirland Ketolysekuren 56 15-07-09 01:04
Dere som har gått ned mer enn 30 kg Anitra Mer enn 30 kg overvekt 31 07-12-08 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no