Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lavkarbo brød på bakeri?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 22:18   #1
Fleskesilje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 24
Fleskesilje er på en erverdig vei

Lavkarbo brød på bakeri?

Min samboer sa at han hadde sett de hadde lavkarbo brød på en eller annen baker i Arendal, er det noe vi på ketolyse kan spise? =)

Jeg hater og bake, så hadde jo vært helt topp for meg. hehehe

__________________
Fleskesilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 22:46   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Lavkarbobrød kan være så mangt. Jeg ville dratt innom og spurt hva det inneholder og hva næringsinnholdet i brødet er. Så kan du vurdere ut fra det

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 00:29   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Hei,
Som med all annen mat så må du sjekke næringsinnholdet i matvarene du har tenkt å bruke. Vil nok anta at det blir litt mye kh i dette brødet når en er på ketolyse da den relativt lille kh kvoten skal hovedsakelig komme fra grønnsaker. …men på vedlikehold vil nok et lavkarbo brød kunne være et alternativ, dersom man da ikke er blitt helt avvent brød da

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:12   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Tenker du på han her?
Det er veldig godt mulig det er ketolyse-vennlig, ja

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:45   #5
Fleskesilje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 24
Fleskesilje er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Vet ikke om det er han. Hehe.
Mannfolket her jobber i arendal så bare han som sa det, han skulle sjekke det idag.
Tenkte ikke og spise mer enn en skive på morgenen hvis det hadde gått.
Har en baby på snart 5 mnd så greit med noe utrolig lett på kvisten hehehe

Takk for svar alle

__________________
Fleskesilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 09:12   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Har du kikket på brødoppskriftene som ligger her inne da? Er ikke så mye baking, man rører bare sammen ingrediensene og steker
Denne feks, enkelt og godt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 13:58   #7
Fleskesilje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 24
Fleskesilje er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Ja har kikket litt rundt. Eneste jeg har prøvd er med soyaprotein, det som stod på pakken. Og det smakte... Ja skal ikke si det engang. haha.

Hvis det brødet på bakeren ikke er noe så får jeg bare sette igang og prøve meg frem

__________________
Fleskesilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:58   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo brød på bakeri?

Søk på Nannahbrød eller Lollypopbrød. Kan varmt anbefales av meg i alle fall . Knekkebrødene til Nannah skal også være bra i følge mange her, jeg har ikke prøvd. Disse består stort sett bare av naturlige vanlige varer du får kjøpt i en hvilken som helst dagligvarebutikk. Det er å foretrekke, spør du meg .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo brød? Sissi Vedvarende vekttap 22 26-01-11 22:15
Lavkarbo og brød Idaaee89 Lavkarbo generelt 24 11-05-09 23:14
Lavkarbo-brød? Eliram Ketolysekuren 6 30-08-07 15:51
Lavkarbo brød mrfree Bakst 1 23-04-07 18:30
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no