Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Holde vekta

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-18, 15:37   #1
Larsh
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2018
Innlegg: 1
Larsh er på en erverdig vei

Holde vekta

Hei har noen tips på hvordan man lett holde vekta med lavkarbo etter man har gått ned ?

Larsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-18, 21:06   #2
Sofagubben
Seniormedlem
 
Sofagubben sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 778
Sofagubben er en juvelSofagubben er en juvelSofagubben er en juvel

Sv: Holde vekta

Opprinnelig lagt inn av Larsh, her.

Hei har noen tips på hvordan man lett holde vekta med lavkarbo etter man har gått ned ?


Fortsette med lavkarbo, men ikke nødvendigvis LCHF, litt mer moderat lavkarbo fungerer bra. Finne sitt daglige kaloribehov for Status Quo vektmessig. Veie seg ganske jevnlig og korrigere raskt om det skulle vise seg en trend med vektøkning, samt fortsette med å måle blodsukker en gang i blandt. Just to be sure...

Det viktigste er uansett å ikke se på lavkarbo og en vellykket vektnedgang som en kur som er avsluttet, men som en varig livsstilsendring.

__________________
Pure blooded frihetselskende og sannhetssøkende selvstendig individ.
Sofagubben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil. Svar med sitat
Gammel 14-05-18, 01:45   #3
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Holde vekta

Aldri slutte. Det er igrunn svaret for alle dietter. Du kan sikkert bli mer lax, men bør holde deg til de gode vanene med grønnsaker fremfor karbohydrater og forsøke å holde seg unna sukker.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Holde vekta og bygge muskler - hva skal jeg spise? shailene Lavkarbo generelt 4 03-11-11 00:06
DEN SOM BØR HOLDE VEKTA bør altså ikke følge helsemyndighetenes kostholdsråd! Lillemy71 Artikler 7 07-01-11 08:29
Det nytter å holde ut! isabella Ketolysekuren 8 15-02-09 17:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no