Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Lister meg inn til dere, jeg ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-11, 12:44   #1
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Lister meg inn til dere, jeg ...

Hei! Kan jeg hoppe inn her hos dere?
Jeg er ei jente på 23 år, er mamma til verdens mest vidunderlige gutt på 3 mnd, samboer med en vidunderlig mann og har en liten pus og en liten hund. Har alltid vært overvektig, men klarte å ta av 23 kg ved help av Herbalife og lavkarbo-kost. Så kom en vanskelig periode i livet, og kiloene rant på igjen . Så ble jeg gravid og fikk bekkenløsning, ble sittende hjemme og spise snop, det samme skjedde etter fødselen. Følte jeg ble isolert her hjemme da vi slet med ammingen og en lett grad av fødselsdepresjon, så da ble det jo snop og minimalt med fysisk aktivitet. Bestemte meg for at nå skal noe gjøres, for så stor som dette har jeg aldri vært, og ikke vil jeg være slik heller! Gikk på vekta til min svigermor, og den viste ERR
Har det virkelig gått så langt av jeg er over 150 kg...? Jeg er vel mellom 175-180 høy, og har veldig kraftig beinbygning. Skal få kjøpt meg en vekt med 180kg kapasitet på torsdagen, men startet lavkarbo i går, og jeg er virkelig gira!! Jeg SKAL klare dette, samboeren min er overvektig selv, og har hengt seg på, er herlig med den støtten! Skal ringe til treningssenteret her etterpå, og ordne meg med medlemskap. Får ikke noen offisiell startvekt jeg da, men kan gå ut i fra resultatet jeg får på torsdag

Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:48   #2
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen og lykke til

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 13:55   #3
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Varmt velkommen!

Det er veldig kjekt at dere kan gjøre dette sammen. Det å kunne være hverandres støttespiller vil være topp for dere begge! Moro å ha noen å prøve ut nye oppskrifter sammen med. Ønsker dere begge lykke til!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:24   #4
Ellep
Medlem
 
Ellep sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 101
Ellep er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Hei! Kan jeg hoppe inn her hos dere?
Jeg er ei jente på 23 år, er mamma til verdens mest vidunderlige gutt på 3 mnd, samboer med en vidunderlig mann og har en liten pus og en liten hund. Har alltid vært overvektig, men klarte å ta av 23 kg ved help av Herbalife og lavkarbo-kost. Så kom en vanskelig periode i livet, og kiloene rant på igjen . Så ble jeg gravid og fikk bekkenløsning, ble sittende hjemme og spise snop, det samme skjedde etter fødselen. Følte jeg ble isolert her hjemme da vi slet med ammingen og en lett grad av fødselsdepresjon, så da ble det jo snop og minimalt med fysisk aktivitet. Bestemte meg for at nå skal noe gjøres, for så stor som dette har jeg aldri vært, og ikke vil jeg være slik heller! Gikk på vekta til min svigermor, og den viste ERR
Har det virkelig gått så langt av jeg er over 150 kg...? Jeg er vel mellom 175-180 høy, og har veldig kraftig beinbygning. Skal få kjøpt meg en vekt med 180kg kapasitet på torsdagen, men startet lavkarbo i går, og jeg er virkelig gira!! Jeg SKAL klare dette, samboeren min er overvektig selv, og har hengt seg på, er herlig med den støtten! Skal ringe til treningssenteret her etterpå, og ordne meg med medlemskap. Får ikke noen offisiell startvekt jeg da, men kan gå ut i fra resultatet jeg får på torsdag


Velkommen :-)

__________________


Ellep er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:27   #5
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen å lykke til

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:30   #6
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen og lykke til!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:42   #7
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen og lykke til

Jeg har også gått ned tidligere med Herbalife og lavkarbo. Drikker en del shake til H ennå, men nå skal jeg prøve meg uten

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:53   #8
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen hit Røsslyng!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:46   #9
India83
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 7
India83 er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen til dere begge :-) Dette fikser dere :-) Masse lykke til :-)

India83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:52   #10
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Tusen takk alle sammen!!

Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:38   #11
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

velkommen..
genialt med støtte fra sammboeren da
ville bare å¨si at forskjell på liten å kraftig bein bygning desverre ikke er mer en max 2 kg da..
men..
lykke til med vekt nedgangen. har slv mistet 25 kg til nå, så det funker lykke til

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:53   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen hit, Røsslyng!

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

ville bare å¨si at forskjell på liten å kraftig bein bygning desverre ikke er mer en max 2 kg da..
men..

På en måte har du rett, for selve skjelettvekten øker ikke med mer enn max 2 kg, men.....
Dersom man som meg har brede, rett skuldre, brede hofter, kraftige knær, store føtter og stoooore pupper, ville det nok sett litt vel rart ut om jeg lå i nederste del av skalaen for vekt passe til høyden min! Mager og syk, ville jeg sett ut da, og det er heller ikke særlig pent!
Det trengs rett og slett mer kjøtt/fett osv for å fylle ut et bredt skjelett enn et smalt et!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:08   #13
Succeed2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 20
Succeed2011 er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Velkommen hit Jeg er også ny og glad for å ha funnet et supert forum som dette

__________________


Succeed2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 11:08   #14
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere jeg..

Da fikk jeg omsider kjøpt meg vekt, og gjett om jeg ble lykkelig da jeg steg opp! Trodde jo jeg var over 150kg her, pga displayet på vekta til svigermor viste ERR, men det viste seg at hun hadde byttet batterier rett etter vi dro, fordi den ikke funket, så når jeg steg opp i går var jeg "bare" 133,5kg! Siden jeg ikke fikk noe tall på mandagen, setter jeg 133,5 som mitt offisielle startpunkt.

Samboeren min veide seg også, og han har gått ned 2,5 kg siden mandagen Vi kooooser oss med maten vi lager sammen, supergodt!

Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:03   #15
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Lister meg inn til dere, jeg ...

Så bra Røsslyng
Lykke til med nedgangen

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:31   #16
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Lister meg inn til dere, jeg ...

Velkommen hit, og lykke til! Dette har jeg stor trua på. Både jeg og samboeren min har slengt oss på også, og har gått ned en god del sammen. Stå på!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no