Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tyrkisk yoghurt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-09, 22:26   #26
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk yoghurt

Jeg kjøper min på Rema!
Tror de har den nesten over alt nå!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 11:29   #27
oci
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 1
oci er på en erverdig vei
Smile

Sv: Tyrkisk yoghurt

Opprinnelig lagt inn av sara, her.

Har prøvd å søke litt rundt på forumet etter hva jeg kan lage utav en boks tyrkisk yoghurt som bare blir stående og stående i kjøleskapet... Og nå går den snart ut på dato. Kan den brukes istedenfor creme fraiche feks? Som salat-dressing? Som yoghurt, med nøtter og bær?

Du kan lage deg tzatsiki, det ligger ute enkle oppskrifter på bl.a. google. Smaker utrolig godt med kylling!

oci er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 11:36   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk yoghurt

Opprinnelig lagt inn av oci, her.

Du kan lage deg tzatsiki, det ligger ute enkle oppskrifter på bl.a. google. Smaker utrolig godt med kylling!

Ville bare si at denne tråden er 3 år gammel!
Alltid fint med innspill, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 20:53   #29
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Tyrkisk yoghurt

Tre år gammal eller ikkje, EG EEELSKAR TYRKISK YOUGHURT MED http://fotballfrue.no/?p=3038 på!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 23:49   #30
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Tyrkisk yoghurt

Opprinnelig lagt inn av heidia79, her.

Tre år gammal eller ikkje, EG EEELSKAR TYRKISK YOUGHURT MED http://fotballfrue.no/?p=3038 på!

Jeg også! Helt hektet noen dager spiser jeg det to ganger :O Må snart lage ny ladning müsli nå. Tar litt vaniljestevia på også,siden jeg ikke er så glad i den sure smaken. Oooog,så bruker jeg gresk yoghurt kom jeg på nå liker den bedre enn den tyrkiske.

__________________


Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 23:52   #31
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Tyrkisk yoghurt

Eg har ikkje smakt den greske, men eg er sååå forelska i den Tyrkiske

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 01:37   #32
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tyrkisk yoghurt

Er det fint med tyrkisk/gresk youhurt? Er det bedre enn norsk? Må jo spørre ellers får jeg ikke vite

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 09:01   #33
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tyrkisk yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Er det fint med tyrkisk/gresk youhurt? Er det bedre enn norsk? Må jo spørre ellers får jeg ikke vite

HAr bare smakt den Tyrkiske, og den er kjempegod, tykk og deilig!
Kan brukes i matlaging eller mellommåltid med bær og/eller nøtter osv - eller som dessert med hva man måtte ønske.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 09:23   #34
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Er det fint med tyrkisk/gresk youhurt? Er det bedre enn norsk? Må jo spørre ellers får jeg ikke vite

Mindre karber og mer fett er vel stikkordene. Den er utmerket i smoothier eller med litt nøtter oppi feks.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 00:16   #35
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tyrkisk yoghurt

Var det jeg visste, at noen svarte hvis jeg spurte ) Takk for det

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloumi (stekt tyrkisk ost) aldrimerjollycola Lunsj 16 23-08-13 21:11
Tyrkisk yoghurt med en tvist Atkinsmadde Mellommåltider 19 21-06-12 13:14
Yoghurt? susip3ws Ketolysekuren 20 19-09-09 18:35
Tyrkisk youghurt i Tromsø? Michellina Spørsmål og svar 6 01-09-09 02:43
Tyrkisk yoghurt Camz Spørsmål og svar 26 28-05-09 00:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no