Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

30 kg lettere og deler gjerne!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-14, 20:43   #1
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel
Smile

30 kg lettere og deler gjerne!

Hei!
Noen av dere husker meg kanskje? Jeg var her inne og spurte masse for 2,5 år siden. Kokk av yrke, men helt uopplyst når det gjaldt dette.
Jeg fikk mange gode svar og fant masse flotte oppskrifter her inne.
Nå vil jeg gi tilbake til andre som trenger hjelp og/eller inspirasjon.

Ta en titt på Solskinnsmat.com eller lik gjerne min facebookside å få oppdateringene som kommer.

Tusen takk for at dere hjalp meg da alt så mørkt ut. Nå 30 kg lettere er livet helt herlig!

Solskinnshilsen fra
Ruth-Elin Bergum Sveinall

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:27   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!!!

Fantastisk prestasjon! Gratulerer så mye

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:36   #3
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!!!

Tusen takk!
Ja for å være ærlig så er jeg helt enig med deg. Hadde jo håpet, men aldri tanker om dette resultatet. Storfrnøyd og veldig tkknemmelig for fantastisk hjelp her inne!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:39   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!!!

Fantastisk!!! Gratulerer så masse

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 22:22   #5
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Oj! Utrolig flott prestasjon, både med vekttap men også hvordan du har forent kunnskapene dine om mat og matlaging fra kokkebakgrunnen med de nytilegnede om lavkarbo- FLOTT blogg! (og jeg finner ikke noe nyskapende eller givende i matblogger flest, og oftest ikke i lavkarbo/slankeblogger, men denne var skikkelig fin! Kommer til å følge deg!

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 23:53   #6
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Grattis, godt jobba

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 01:31   #7
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Oj! Utrolig flott prestasjon, både med vekttap men også hvordan du har forent kunnskapene dine om mat og matlaging fra kokkebakgrunnen med de nytilegnede om lavkarbo- FLOTT blogg! (og jeg finner ikke noe nyskapende eller givende i matblogger flest, og oftest ikke i lavkarbo/slankeblogger, men denne var skikkelig fin! Kommer til å følge deg!

Så koselig å høre! Nå ble jeg glad, tusen takk!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 01:31   #8
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Grattis, godt jobba

Tusen, tusen takk!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 02:01   #9
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Blir utrolig imponert av deg, du er så positiv og har så kjempefin blogg at det skikkelig varmer mitt hjerte! Gratulerer med det fine resultatet, og alt du deler på blogg og facebook som er til skikkelig bra inspirasjon!

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 01:10   #10
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Blir utrolig imponert av deg, du er så positiv og har så kjempefin blogg at det skikkelig varmer mitt hjerte! Gratulerer med det fine resultatet, og alt du deler på blogg og facebook som er til skikkelig bra inspirasjon!

Tusen, tusen takk. Blir helt rørt jeg over slik flotte tilbakemeldinger!!!!
Om dere er innom på siden setter jeg stor pris på tilbakemeldinger og gjerne hint om dere ville gjordt det på en annen måte

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 14:12   #11
St. Cecilie
Medlem
 
St. Cecilie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 64
St. Cecilie er på en erverdig vei

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Gratulerer og så fin blogg! Denne skal jeg sette meg ned og lese gjennom når jeg er hjemme fra jobb. Tomler opp!

__________________
post tenebras, lux.
St. Cecilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 13:30   #12
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: 30 kg lettere og deler gjerne!

Opprinnelig lagt inn av St. Cecilie, her.

Gratulerer og så fin blogg! Denne skal jeg sette meg ned og lese gjennom når jeg er hjemme fra jobb. Tomler opp!

Så bra! Velkommen skal du være!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
blogg, facebook, lavkarbo, solskinnsmat


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå deler lavkarbopikene ut gavekort på 50,- kroner Iset Lavkarbo generelt 0 15-06-08 23:18
Deler DU ut poeng? Borealis Generell diskusjon 25 18-03-07 00:59
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no