Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-07, 12:40   #151
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

ARGH! Jeg trodde jeg slapp unna hodepinedelen med bare litt vondt igår, men nå siger den innpå med full styrke (kjenner den igjen) Kvalmvondt liksom... Måtte ta meg en Ibux, skal jo på jobb snart...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:52   #152
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg har kjøpt inn masse laksefileter, hauger og atter hauger av lett anvendelige grønnsaker (rosenkål, blomkål, brokkolig, squash, avocado, champignon), meiersmør åff kårs, maaasse egg, ja, det var vel det. Er ganske godt utrusta. Fine visa-kortet til kjærsten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:28   #153
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Til lunsj ble det sopp, bacon og blomkål alt sammen stekt i smør og etterpå så gikk jeg og mannen en times tur med lillemann, er jo det nydelig været ute nå.

Jeg er ekstremt motivert til det her nå, nå skal endelig kiloen av. Håper jeg da!
Håper formen blir bedre snart og, når jeg bare skal spise ren mat.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:54   #154
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja, må nok planlegge litt bedre. Men trodde det ble nok. Har jo butikk i nærheten, men hva skal jeg kjøpe liksom?? Hmmm

Luftsuppe og venteboller hørtes jo godt ut.

Huff, dette ble jo at for sent svar? Var på butikken forstår du, der kjøpte jeg meg 400g kyllingvinger... OI det var godt! Det kan du jo kjøpe?

Ellers kan jeg raportere at i bilen på vei til butikken, da satt jeg å så på DEN deilige slumpen med PEPSI- MAX. (er ikke kresen når det gjeler colabrus asså) ... men rørte jeg den... Ja, men bare for å sette den pent tilbake Flink jente det!... ikke noe koffein og ingen søtstoff!
Det dumme med denne historien er... Jeg helte den ikke ut, så nå står den der like fristende neste gang jeg skal ut å kjøre

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:10   #155
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hehe. Jeg er ikks å lett å friste da, men i armlengde fra meg er det en halv melkesjokolade, digestive-kjeks, nesten en full halvannenliter pepsi og en halvfull pose med sørlandschips. Samboer er ikke helsefrik sånn som meg
Men jeg har ikke spist sånt noe på et år, så hvorfor starte nå?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:15   #156
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hehe. Jeg er ikks å lett å friste da, men i armlengde fra meg er det en halv melkesjokolade, digestive-kjeks, nesten en full halvannenliter pepsi og en halvfull pose med sørlandschips. Samboer er ikke helsefrik sånn som meg
Men jeg har ikke spist sånt noe på et år, så hvorfor starte nå?

Det klarer jeg heeelt fint også.... men drikka, den har jeg litt lyst på asså. Syns det er ÆSJ.. å drikke BARE vann, skulle så gjerne hatt en annen smak i munnen også.
Men ofrer det GLATT hvis jeg får fart på vektnedgangen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:27   #157
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Så flinke dere er!!!

Mens med meg gikk det helt skeis i går kveld, vil ikke snakke om det så i dag skal jeg klare hele dagen...Det eneste positive var at jeg gikk en times tur da i går!


I dag, egg med skinkebiter og nesten 1 liter vann og en ts cocos
til lunsj: salat, skinke, agurk, tomat

Middagen er fortsatt usikker da vi skal besøke storbyen i kveld.....Men sannsynligvis handle på lidl tenker jeg. Kan spise kylling, eller en kebad uten brød(er vel kanskje ikke akkurat nillemat)

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:34   #158
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Kvalmende hodepine ja. Så kvalmende at jeg måtte stikke hode i do i løpet av natten, har mildt sagt hatt en jævlig natt. Måtte ty til en ibux i morgen timene, men vet ikke om den kommer av ketose eller om det er en vanlig migrene. Den sitter ikke der migrenen bruker å sitte. Belønningen fikk jeg når jeg kom meg på vekta; 600g mye vann.. men veldig motiverende..

Jeg er ennå kvalm så jeg har ennå ikke fått i meg noe mat i dag, og det begynner å nærme seg middags tid. Slenge sammen monix's vaffelrøre kanskje det er det eneste jeg kommer på som kan friste. Den er kansje ikke det rette og spise på en rensekur. Må sjekke oppskriften..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:38   #159
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Her er og viljestyrken ganske stor. I kjøleskapet har vi 4 store plater med melkesjokolade med nonstopp og krem. I skapet har vi to store bokser karamell og masse kjærlighet på pinne.
Og jeg elsker sjokolade og godteri.
Men har ikke spist noe sånn, bortsett fra litt atkins på evigheter. Så det går bra nå.

Og etter og ha lest tråden om larver i atkins bar så er ikke lysten på det så stor heller.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:47   #160
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Så flinke dere er!! Jeg gleder meg til å følge med videre, såå spennende

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:53   #161
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Det er i alle fall noe som kroppen kvitter seg med: Vann! Jeg tisser ca en gang i kvarteret, og så glemte jeg å kjøpe dopapir i går, og herremannen sitter på pengesekken, så jeg må si jeg er litt sår i pompen av å ha tørka meg med kaffefilter hele dagen.......

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:02   #162
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det er i alle fall noe som kroppen kvitter seg med: Vann! Jeg tisser ca en gang i kvarteret, og så glemte jeg å kjøpe dopapir i går, og herremannen sitter på pengesekken, så jeg må si jeg er litt sår i pompen av å ha tørka meg med kaffefilter hele dagen.......

Uff, også kaffefilter da, hørtes ikke noe godt ut.
Her er det bare lambi som er akseptert, samme hvor lite penger jeg har, så er lambi første prioritet.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:04   #163
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Da må jeg i tilfelle ut og stjele litt, og det er jeg så dårlig på. Det finnes ikke en krone i huset. Jeg ble frastjælt veska mi i helga, så jeg har heller ikke mobiltelefon så jeg kan ringe noen og låne penger, ikke visakort som jeg kan overtrekke i nødens stund. Jeg må nok pent degradere rompebehandlinga til kjærestemannen kommer hjem fra jobb...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:17   #164
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg tisser også utrolig mye i dag! Men dere, er det lov med Løvstek når man niller? Og bacon?

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:23   #165
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg tisser også utrolig mye i dag! Men dere, er det lov med Løvstek når man niller? Og bacon?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 15:25   #166
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Flott! Da blir det løvstek til middag, og bacon til kvelds.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 16:32   #167
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Da er middag intatt, ble kyllingfilet, blomkål og tomat stekt i smør alt sammen, skikkelig nam. Kunne sikkert spist 10 stekte tomater. Men tok bare en liten en.

Tisser lite jeg, selv om jeg drikker masse vann. Og kjenner jeg har vann i kroppen, for fingra er som pølser.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 17:13   #168
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det er i alle fall noe som kroppen kvitter seg med: Vann! Jeg tisser ca en gang i kvarteret, og så glemte jeg å kjøpe dopapir i går, og herremannen sitter på pengesekken, så jeg må si jeg er litt sår i pompen av å ha tørka meg med kaffefilter hele dagen.......


Takk for tipset, jeg har faktisk aldri tenkt på kaffefilter som en mulighet engang (det er jo i grunnen like greit at du bruker det opp, for hva skal du med kaffefilter når du ikke skal drikke kaffe )
Pappan min var ekspert i å rappe fra serviett-samlingen min når vi var tomme for dopappir. Husker det var stor stas når mamma kom hjem fra symøte med nye flotte servietter - men uka etter var de borte for da hadde pappa vært i boksen. Den gang var det så moderne med silkeaktige servietter, men de lot han gjerne ligge - kan ikke skjønne det.

Syns dere er så flinke alle sammen - skulle ønske jeg kunne hengt meg på dere - kjenner at jeg kunne tenkt meg en Nille-uke nå, men jeg får vente til formen er litt bedre!!

Stå på alle sammen

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:43   #169
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Haha, jeg også samla på servietter (av alle de tusen tinga jeg samla på, -Jorun, skrotnissen).

Da er dopapiret i hus! Lykke

I kveld blir det scampi til middag, nam!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:45   #170
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.

Takk for tipset, jeg har faktisk aldri tenkt på kaffefilter som en mulighet engang (det er jo i grunnen like greit at du bruker det opp, for hva skal du med kaffefilter når du ikke skal drikke kaffe )
Pappan min var ekspert i å rappe fra serviett-samlingen min når vi var tomme for dopappir. Husker det var stor stas når mamma kom hjem fra symøte med nye flotte servietter - men uka etter var de borte for da hadde pappa vært i boksen. Den gang var det så moderne med silkeaktige servietter, men de lot han gjerne ligge - kan ikke skjønne det.

Syns dere er så flinke alle sammen - skulle ønske jeg kunne hengt meg på dere - kjenner at jeg kunne tenkt meg en Nille-uke nå, men jeg får vente til formen er litt bedre!!

Stå på alle sammen

Telefonkatalogen var heller ikke å forakte

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:35   #171
minna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 37
minna er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hei

Jeg har "smugtittet"litt på denne lenken....ble så motivert av å lese her at nå vil jeg også være medHar tidligere gått ned ved hjelp av ketolyse, men gikk opp noen kilo igjen etter sommerferien.Nå prøver jeg igjen..startet opp i går..så nå er salmiakkånden på plass..og dopapir kjøpt inn
Men..kan jeg ta meg ett glass rødvin?
Er det noen som har prøvd Heistad sin sjokoladepudding?er denne grei å spise?

minna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:47   #172
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Frokost: Omelett av to egg, vann, salt og pepper stekt i meierismør. Masse vann, 1 ss cocosa og en stekt tomat.

Lunsj: Ett kokt egg med bittelitt majones. 100g roastbeef. Fersk ingefær med kokt vann over ble god te.

Middag: To kjøttkaker stekt i smør, med løk. Litt meierismør med egg som knask. Savner søtning og kakao.

Jeg har drukket masse vann hele dagen. Dundrende hodepine her også, og vanvittig slapp. Men hvorfor får jeg så vondt i hodet og blir så slapp når jeg har vært i ketose i mange uker? Jeg trodde det var DET som forårsaket de plagene, for det var jo sånn helt i starten på kuren også. Slitenheten på toppen av trappen er helt ekstrem idag, som er første dag på denne strenge varianten.

Helten klager på ånden min. Er det lov med peppermyntedråper? Og hva med baconsvor? Det er jo bare salt tilsatt. Og cottage cheese?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:37   #173
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av minna, her.

Hei

Jeg har "smugtittet"litt på denne lenken....ble så motivert av å lese her at nå vil jeg også være medHar tidligere gått ned ved hjelp av ketolyse, men gikk opp noen kilo igjen etter sommerferien.Nå prøver jeg igjen..startet opp i går..så nå er salmiakkånden på plass..og dopapir kjøpt inn
Men..kan jeg ta meg ett glass rødvin?
Er det noen som har prøvd Heistad sin sjokoladepudding?er denne grei å spise?

Kluet med denne uken er jo og droppe alt kunstig... sjokoladepudding?? nei det hadde ikke jeg kommet til og spist på en rense uke...

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:39   #174
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Denne dagen har gått bra den
Ekstremt hektisk på jobb i dag... så bare av det burde jeg jo letta 2 kilo... ikke drikket nok i dag heller skal prøve og få i meg litt til.
Og til dere andre keep up the good work

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:59   #175
minna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 37
minna er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Uff..nei, det var kanskje dumt med sjokoladepuddingen...den kan få ligge i skuffen til en annen gang...har bare så lyst på noe søtt!!!Springer på do hvert 15.minutt..hadde tenkt meg på kino,men hadde nok ikke klart å sitte i ro...

__________________
minna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no