Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hva mener DU bør skje med journalene ?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Se resultatene: Hva mener Du bør skje med journalene ?
Jeg bryr meg ikke om journal, bruker blogg 9 11,25%
Jeg bruker hverken journal eller blogg - bryr meg ikke 8 10,00%
Jeg vil beholde journalen min slik den er ! 37 46,25%
Jatakk begge deler ! 26 32,50%
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-07, 19:28   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hva mener DU bør skje med journalene ?

For at HP skal få en oversikt - tenkte jeg kanskje det var lurt å ha en egen tråd som viser hvor mange som helt kunne tenke seg å beholde journalene slik de er nå....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:31   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg vil BEHOLDE Journalene......Slik som de er nå!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:32   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg vil beholde journalene!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:00   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg savner å kunne velge både journal og blogg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:04   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja takk, begge deler..

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:07   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja takk begge deler sier jeg også - men må jeg velge en er det journal jeg vil ha ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:09   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Nå kan dere stemme på begge deler !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:13   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Var litt tidlig ute, så da måtte jeg velge journal alternativet... men vil helst ha begge deler.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:17   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Nå kan dere stemme på begge deler !

Glimrende

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:22   #10
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Vil beholde journalene jeg da,
derfor starta jeg min egen i dag

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:26   #11
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg stemte begge deler.

Ser at bloggen kan bli mer oversiktlig, men journalen er jo mye mer koselig.

Som ny trålet jeg gjennom journalene for å få tips og råd og se hvordan lavkarbo fungerer for andre. Men i akkurat den hensikten skjønte jeg fort at det ikke nyttet, for journalene er jo utrolig store og omfattende og man må lete fælt gjennom alle koselige meldinger for å finne noe nyttig.
Der tenker jeg at bloggene kanskje blir bedre.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:28   #12
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg ønsker å beholde journalene slik de har vært til nå. Kan godt beholde bloggene i tillegg for min del, men vil heller ikke savne dem om de blir borte igjen.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:48   #13
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Vil beholde som det er i dag!

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:50   #14
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Vil ha journal slik den er i dag

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:55   #15
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Personlig bryr jeg meg ikke om å beholde journalene som noe annet enn arkiv. Meget viktig arkiv må jeg få si, men tror det blir mye bedre med aktivitet i bloggene. Tror vi trenger en myk overgang hvor begge deler kan være virksomme en stund, siden det er mange som ikke liker eller behersker det nye enda.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:04   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Tror vi trenger en myk overgang hvor begge deler kan være virksomme en stund, siden det er mange som ikke liker eller behersker det nye enda.

Det er der vi er uenige da. Blogger er OK det, og nytt er det jo slett ikke. Men med så mange som det blir her - med så mange innlegg/kommentarer som det blir her, - er og blir det uoversiktlig.

Det er heller ikke snakk om bare å beherske, dvs. om man behersker det eller ikke - det er snakk om hva mange liker og foretrekker.

Jeg behersker blogg utmerket, men "been there, done that" og liker det ikke.

Jeg vil ha journalen min eller ingenting - enkelt og greitt

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:34   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Enig med Nille.

I grunnen har jeg valgt bort hele greia med blogger bevisst fra da det ble et vanlig fenomen - jeg har ønsket å bruke nett-tida mi på forum i stedet, og foretrekker forum-formen.

Nå tenkte jeg at jeg skulle kaste meg ut i det for å prøve, og synes fortsatt at det er ganske morsomt, men merker at det tar veldig mye tid, og jeg oppdager stadig flere ulemper med blogg fremfor journaler. Jeg tenker dessuten at hvis jeg først skal lage blogg vil jeg ha bedre kontroll med lay-out og så videre og lage en blogg av høy kvalitet som er interessant for mange. Men det ligger litt utenfor kapasiteten min nå dessverre.

Det virker i grunnen minst like greit å ha flere tråder, som flere bloggkategorier etter mitt skjønn. Men dette er smak og behag - og folk har forskjellige måter å organisere informasjon på.

Sist men ikke minst tror jeg kanskje at jeg ikke kommer til å orke å følge opp hverken min egen eller andres blogg over tid, men jeg skal prøve ...


Sist redigert av Huldr : 23-09-07 kl 22:16.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:36   #18
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg vil også beholde journalen min.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:48   #19
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja takk, begge deler.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:29   #20
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg er for blogging.

Jeg liker absolutt tanken på å overføre all aktiviteten fra journalene til blogger, fordi det blir så mye mer oversiktlig. Både for den som skal hente informasjon og for den som vil kommentere. I journalene blir alt samlet i en eneste lang tråd som for mange kan fortone seg som et mareritt og som umuliggjør muligheten for å finne frem til det man lurer på, pluss at all kozemozepraten kan bli litt i det meste laget for enkelte. I bloggene blir det mer diskusjon.
Det neste som er så bra med dette er at det kun er medlemmer som kan lese, og i tillegg kan man velge hvem som skal få tilgang til bloggen. Genialt, spør du meg.
Det at det blir opprettet et eget skravleforum for skravling og litt mer uhøytidelig prat er flotters! Jeg er av den formening at når man først velger å vise hvor mange innlegg en bruker har, så skal man kunne se hvem som er erfaren og har kunnskap utifra antallet. For meg blir det feil å sanke flere tusen innlegg bare ved å skrive tre ord i en tilbakemelding og slenge på en smiley til slutt. Flott at skravletrådene kan bli brukt til slikt.

(Pluss at hvis man trykker "avansert" i bloggen kan man gjøre det samme som i trådene. )

Til dere som er negative til dette: Gi det en mulighet. Det hadde vært synd om vi hadde mistet noen på grunn av dette.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:43   #21
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Albertine; hva mener du med skravletråder? Har vi egne skravletråder her da?

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:47   #22
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Det vil bli opprettet et eget skravleforum. Det var det jeg mente (og skrev).

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:51   #23
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er for blogging.

Jeg liker absolutt tanken på å overføre all aktiviteten fra journalene til blogger, fordi det blir så mye mer oversiktlig. Både for den som skal hente informasjon og for den som vil kommentere. I journalene blir alt samlet i en eneste lang tråd som for mange kan fortone seg som et mareritt og som umuliggjør muligheten for å finne frem til det man lurer på, pluss at all kozemozepraten kan bli litt i det meste laget for enkelte. I bloggene blir det mer diskusjon.
Det neste som er så bra med dette er at det kun er medlemmer som kan lese, og i tillegg kan man velge hvem som skal få tilgang til bloggen. Genialt, spør du meg.

Amen! Jeg er fornøyd med bloggene, jeg, og savner ikke journalen min.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:53   #24
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg vil egentlig ha journalene som de var jeg. Synes det er et styr med bloggene.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:54   #25
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg har vært negativ til bloggene... men jeg prøver å sette meg inn i det. Akkurat nå har jeg veldig mye å tenke på sånn utenom mat og annet, og synes det er vanskelig å sette meg inn i dette...

I tilegg er jeg veldig imot å ha vennelister... føler det blir veldig eksluderende for de som da evt ikke får være venn med noen... jeg vet at det er frivillig å ha lukket blogg eller ikke, men mange velger å stenge ute noen, og jeg føler det blir feil...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no