Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-08, 21:18   #1
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg
Cool

Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Jaja, sticksene ble tilslutt lyserosa og tilslutt beige, menmen....har to! 2!ganger spist sånn dansk is, med 3 kuler, softice, guf og syltetøy på, ikke spist kjeksen vel og merke, men jeg hadde lagt inn denne isen på ferien, og vi har besøkt en del restauranter med buffet, så jeg tror så absolutt at en del karbs har sneket seg inn i kostholdet mitt, har begynt å kjenne sult igjen såmenmen, imorra reiser jeg hjem til norge, skal først besøke "cath me if you can " på superspeed og så er det atter hjem og tilbake til full kontroll på ketolysen.

Har uansett hatt en fin ferie og holdt meg på det jeg vil kalle lavkarbo, men unntaket av iskremen da, men det var verdt det folkens

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:22   #2
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Jammen, trenger du å være så streng med deg selv i ferien da? Hvor ofte har du ferie liksom?

Når jeg setter meg på flyet til Tyrkia, så skal jeg spise akkurat det jeg har lyst på hele uken! Ja, det skal jeg!

I ferien er det lov til å kose seg hver dag mener jeg

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:26   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Jepp jepp! I ferien gjør man som man vil!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:36   #4
Vibekebra
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Voss
Alder: 45
Innlegg: 51
Vibekebra er på en erverdig vei

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Eg syns du har vore flink eg!!! I ferien kan det jo vere vanskelig å få tak i lavkarbo mat når ein må spise ute...
Berre kom igang att i normal rute i heimen att så går det nok bra!!!
STÅ PÅ!!!!

__________________


Vibekebra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:00   #5
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

jeg har nok vært streng i så måte at jeg ikke har tatt brød og poteter, stappe eller ris og underjordiske grønnsaker. Og heller ikke spist snop, har ikke tenkt på det i det hele tattt. Men den danske isen , ja...den fortjentejeg og den har jeg tenkt på lenge

Men jeg GLEDER meg til å starte på fullt igjen, kroppen trengte denne avkoblingen og det gjorde jeg og

Selv om ferie er ferie, så tok jeg med meg fornuften denne gangen og lot vekta bli igjen hjemme

og fnis, kjøpte meg en slik herlig kjortel som alle ernede går med for tiden, og jeg måtte ned i M SÅ det synes jeg var en herlig påminnelse på hvor slank jeg har blitt på disse mnd Fort gjort å glemme i hverdagen

klems

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:04   #6
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

KOOOS dere i ferien, folkens! Det akter jeg og å gjøre. Men gidder ikke å kjeie helt ut, da. Har gått ned mange kg, og det har kostet endel både fysisk og psykisk. Akter ikke å ødelegge alt i ferien. Må ha en viss kontroll på inntaket.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:08   #7
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Fornuften lenge råde

God ferie alle sammen

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:44   #8
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

Hei alle dere,

Jeg har gått til kostholdslege under hele min ketogene periode. Blir fulgt opp en gang i måneden slik at jeg skal holde meg på teppet.

Jeg luftet min bekymring for jeg skal på 3 ukers ferie til mellomamerika... Jeg fikk beskjed om at kroppen min etter ketose er mer sårbar for karbohydrater enn før...
Jeg fikk dermed beskjed om å holde meg til bønner/linser/frukt o.l. i steden for brød, pasta, poteter og pizza...

Jeg gikk i samråd med legen ut av ketose slik at sist uke slik at kroppen blir litt vant til karber og ikke går i sjokk...

Noen som har lignende opplevelser/fått like anbefalinger?

1 uke igjen til FERIE!!!!!!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 13:41   #9
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

jeg var på ferie i Frankrike, med fiberrik i kofferten...alternativ til baguetten..retsen er uproblematisk det. Masse gode retter med ekstra grønnsaker å få. Og når jeg så hvor dårlig form og hvor vondt i magen min ene venninne hadde etter 5 dager med bare loff og sukker så...ja det er helt greit! Så jeg koser meg med vett! Drikker vin, og lettbrus, spiser gode oster og skinke på fiberriken. Masse delig fisk kjøtt og kylling, og fikk alltid salat eller grønnsaker til på forespørsel. Litt is spsite jeg ja.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:39   #10
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ferien tok innersvingen på meg gitt!

UFF, hadde bestilt buffe på båten tilbake til norge og hadde bestemt meg ofr å la ketolyse være ketolyse og kose meg.
"STraffen " kom da jeg gikk på vekta

Så nå er det bare å brette opp "armene" og kjøre på for fullt, nå er det andre dagen med streng ketolyse og både jeg og kroppen min storkoser seg

Regner med å bruke sikkert 2 uker på å kvitte meg med ekstrabagasjen fra ferien

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no